Тема : Му family
Мета: знайомство з літерою Ff и звуком [ f]. Закріплення лексичного матеріалу з теми « Му family»: father, mother, sister, brother, uncle, aunt, grandmother, grandfather, cousin ; удосконалення вмінь вживати структуру I have got a…., Have you got…? ; повторення рахунку в межах 10 та кольорів. Виховувати почуття любові до своєї родини
Обладнання: презинтация, підручник, комп’ютер, пластилин, клей, прищепки, заготовки для пальчикового театру, лепбук.
Тип уроку: Узагальнюючий урок
Хід уроку
1 Організація класу
1.1 Привітання
Hello, children
How are you?
I’m glad to see you!
Sit down, please!
2 Актуалізація опорних знань
2.1 Фонетична зарядка
Ми прийшли до лісу. Під ногами шурчить листя [S]-[S]-[S]
Пролітає бджілкаі мі чуємо [ ]-
Тут виповзла змія і почала на нас сичати
На допомогу прийшов їжачок и почав фиркати [f]-[f]-[f]
2.2 Гра « Who am I» ( вчитель кидає м’яч учню . учень відповідає на запитання)
-What is your name (surname)?
- Are you a boy (girl)?
- How are you?
- How old are you?
-Where do you live?
Where are you from?
3 Узагальнення та повторення вивченого матеріалу
3.1 Colour ( робота з лепбуком )
Діти крутять який колір з’явиться учні називають відповідаючи на питання What colour is it?
3.2 Numbers ( слайд презентації: по черзі випливають цифри від 1 до 10 і учні називають їх)
Look at the picture and answer the question
What number is it?
3.3 Гра « Who is he\she?» ( робота зі слайдом презентації. Вчитель показує фотокартки сімї учнів діти називають кто зображений)
Фізична хвилинка
Діти виконують команди,які промовляє вчитель
Let’s go, Let’s swim, let’s sleep, let’s run…….
3.4 Гра « hide- and- sick” ( робота з лепбуком за пелюстками квітки сховалися члени сімї . на пелюстках квітки написані цифри. Учень кидає кубик і яка цифра випаде ту пелюстку і відкриває називаючи цифру, колір, та того хто сховався за пелюстку.
3.5 Гра « Pin» ( у дітей є прищіпка з наклеєним номером та картка з членами родини. Вчитель називае номер та члена родини учень повинен поставити відповідну прищіпку.
We must listen to me and put the pin on the right place:
Number one- mother
Number two- father
Number three- sister
Number four- baby
Number five – grandfather
На екрані висвітлюється відповідь діти перевіряють чи правильно зробили завдання
3.6 Made finger theatre ( діти власноруч виготовляють пальчиковий театр . у дітей на парті клей та заготовки.
3.7 Sing song ( діти одягають пальчиковий театр та співають пісню « Finger Family»
3.8 Гра « ABC»
We have learnt 5 letters
Answer my question What is the letter? ( робота з презентацією. Букви випливають по черзі учні називають їх)
3.9 Гра « Puzzle» ( учні складають пазли і називають літеру, яка у них зображена
4 Вивчення нової літери Ff
4.1 Знайомство з літерою
Сьогодні ми з вами вивчемо літеру Ff , яка має звук [f] (вчитель демонструє літеру діти згадують слова зі звуком [f])
4.2 Виготовлення літери з пластиліну.
5 Релаксія
( діти вибирають смайлика відповідно до того чи сподобався їм урок)