20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

урок з англійської мови 1клас до теми" My family" (НУШ)

Про матеріал
План- конспект уроку з теми " My family" для 1 класів(НУШ) Тип уроку - комбінований
Перегляд файлу

 

Тема : Му family

Мета: знайомство з літерою Ff и звуком [ f]. Закріплення лексичного матеріалу з теми  « Му family»: father, mother, sister, brother, uncle, aunt, grandmother, grandfather, cousin ; удосконалення вмінь вживати структуру I have got a…., Have you got…? ; повторення рахунку в межах 10 та кольорів. Виховувати почуття любові  до своєї родини

Обладнання:  презинтация, підручник, комп’ютер, пластилин, клей, прищепки, заготовки для пальчикового театру, лепбук.

Тип уроку: Узагальнюючий урок

 

 Хід уроку

1 Організація класу

1.1 Привітання

Hello, children

How are you?

I’m glad to see you!

Sit down, please!

2 Актуалізація опорних знань

2.1 Фонетична зарядка

Ми прийшли до лісу. Під ногами шурчить листя [S]-[S]-[S]

Пролітає бджілкаі мі чуємо [ ]-

Тут виповзла змія і почала на нас сичати 

На допомогу прийшов їжачок и почав фиркати [f]-[f]-[f]

2.2 Гра « Who am I» ( вчитель кидає м’яч учню . учень відповідає на запитання)

-What is your name (surname)?

- Are you a boy (girl)?

- How are you?

- How old are you?

-Where do you live?

Where are you from?

3 Узагальнення та повторення вивченого матеріалу

3.1 Colour ( робота з лепбуком )

Діти крутять                який колір з’явиться учні називають відповідаючи на питання What colour is it?

3.2 Numbers ( слайд презентації: по черзі випливають цифри від 1 до 10 і учні називають їх)

Look at the picture and answer the question

What number is it?

 3.3 Гра « Who is he\she?» ( робота зі слайдом презентації. Вчитель показує фотокартки сімї учнів діти називають кто зображений)

Фізична хвилинка

Діти виконують команди,які промовляє вчитель

Let’s go, Let’s swim, let’s sleep, let’s run…….

3.4 Гра « hide- and- sick ( робота з лепбуком  за пелюстками квітки сховалися члени сімї . на пелюстках квітки написані цифри. Учень кидає кубик і яка цифра випаде ту пелюстку і відкриває називаючи цифру, колір, та того хто сховався за пелюстку.

3.5 Гра « Pin» ( у дітей є прищіпка з наклеєним номером та картка з членами родини. Вчитель називае номер та члена родини учень повинен поставити  відповідну прищіпку.

We must listen to me and put the pin on the right place:

Number one- mother

Number two- father

Number three- sister

Number four- baby

Number five – grandfather

На екрані висвітлюється відповідь діти перевіряють чи правильно зробили завдання

3.6 Made finger theatre ( діти власноруч виготовляють пальчиковий театр . у дітей на парті клей та заготовки.

3.7 Sing song ( діти одягають пальчиковий театр та співають пісню « Finger Family»

3.8 Гра « ABC»

We have learnt 5 letters

Answer my question  What is the letter? ( робота з презентацією. Букви випливають по черзі учні називають їх)

3.9 Гра « Puzzle» ( учні складають пазли і називають літеру, яка у них зображена

4 Вивчення нової літери Ff

 4.1 Знайомство з літерою

Сьогодні ми з вами вивчемо літеру Ff , яка має звук [f] (вчитель демонструє літеру діти згадують слова зі звуком [f])

  • А тема, яка у нас?
  • Family
  • Так, теж звук [f]

4.2 Виготовлення літери з пластиліну.

5 Релаксія

(  діти вибирають смайлика відповідно до того чи сподобався їм урок)

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку