20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Давай пограємо"

Про матеріал
План - конспект уроку переможця міського конкурсу відеоуроків "Сучасні підходи до викладання англійської мови у 1 класах Нової української школи"
Перегляд файлу

Урок:

25

Клас:

1- В

Дата:

05

12

2018

Вчитель: Шаповалова Т.Ю.

 

Тема уроку:

Давай пограємось.

Підтема уроку:

Іграшки.

 

Тип уроку:

урок засвоєння нових знань.

 

Навчальна мета:

  • познайомити учнів з новими ЛО;
  • тренувати у вживанні нової лексики;

- відпрацьовувати набутий мовний досвід;

- формувати навички правильної вимови звуків;

Розвиваюча мета:

  • розвивати в учнів уяву та пам’ять;
  • розвивати емоційний інтелект;
  • розвивати мовленнєву, соціокультурну та математичну компетенції учнів;

Виховна мета:

  • виховувати відчуття успішності  у кожного учня;

- виховувати в учнів повагу до культури країни, мова якої вивчається.

Очікувані результати:

- учні розпізнають та називають іграшки

 

Обладнання:

 CD, Flashcards (toys): 27 – 36, Activity Books, Teacher’s Resource Book (optional)

 

 

ХІД УРОКУ:

  1.           Warm-up:

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

 - Good morning, children!

 - Let’s start our lesson and greet each other:

Hello! Hello!

Nice to see you, to see you!

Hello! Hello!

Nice to see you too!

Oh, what a lovely day!

Oh, what a wonderful day!

 Учні вітають учителя та один одного, співають пісню.

 

(Стук у двері, поштар приніс посилку для     1 – В класу)

 - Children, look there is a letter. Let’s read together:

Hello children!

How are you?

My name is Santa!

Help me!

Decorate the New Year Tree!

 

   Діти, це лист від Санта Клауса. Адже почалась зима та скоро ми почнемо відзначати свята. Які свята ви знаєте?

 - Так! І Санта звернувся до нас із проханням допомогти йому прикрасити новорічну ялинку. Ми допоможемо йому?

Діти із задоволенням слухають листа та відповідають на питання.

 

 

 

 

          - What do you see?

- Say together [s] – snowflakes.

          - What season is it now?

          - Repeat [w] – winter.

          - How the weather today?  

          - [k] – cold.

 - [r] – rub your nose.

          - [θ] – throw. Time to throw.

 

Winter comes

Snowflakes twirl

It is cold

Rub your nose

Make a snowball

Time to throw

Ready, steady, go!

 

  - Open your snowball. What is this?

  - This is a snowflake.

  - Так, це сніжинка. У кожного є сніжинка. Давайте складемо їх у коробку.

             Put snowflakes in the boх and count them.

    - One, two…

 

Діти відповідають на питання та повторюють за вчителем.

 

 

 

Діти розповідають віршик із відповідними рухами.

Знаходять сніжинки у снігових кулях та рахують їх.

 

  1. Presentation

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

  • Look, we have a box.

Цікаво, що в середині?

  • Pass in a circle.

Як ви гадаєте, що всередині?

  • Let’s look.

Діти слухають учителя та передають один одному коробок по колу, намагаючись відгадати, що всередині.

  • Це набір іграшок “Toys”. Look and repeat after me:

a kite;

a monster;

a doll;

a plane;

a computer game;

a train;

a car;

a go-kart;

a ball.

  • Now, let’s play. Answer the question “What” and clap all the time.

Відповідайте на питання What, та відстукуйте ритм долонями (гра-руханка, замінює фізхвилинку).

Діти знайомляться з новою лексикою, повторюють за вчителем. Тренуються у вживанні ЛО за допомогою гри. Діти відповідають на питання та відстукують ритм.

 

  1. Practice

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

  • Take your seats at the desks.

Open your Activity Books. Eхerсise 1 page 34. Listen and number (CD 1, 63):

Number one: ball;

Number two: car;

Number three: computer game;

Number four: bike;

Number five: doll;

Number siх: plane;

Number seven: kite;

Number eight: go-cart;

Number nine: monster;

Number ten: train.

- Let's check. That’s right.

Діти сприймають на слух матеріал, та відтворюють у зошиті, співвідносять число із іграшкою, яку називають.

  • Come up to me. Make a circle. Let’s look.
  • Подивіться що в нас є. Це новорічні прикраси для ялинки та ялинка від Санти. New Year Decorations and a New Year Tree.
  • Треба зібрати ялинку. Хлопчики, допоможіть нам.

А зараз дівчатка прикрасять її стрічкою.

Ось яка ялинка у нас.

Давайте розглянемо прикраси для ялинки. Тут написані звукуи, давайте назвемо їх, та розвісимо прикраси на дошці.

  • Repeat after me A, B, C, T, F, H, M, R.
  • Подивіться як багато прикрас і вони всі різного кольору, давайте назвемо кольори.
  • Repeat after me: green, red, yellow, blue, orange, purple, pink, brown.
  • Let’s play “Find something blue (green, red, yellow, orange, purple, pink, brown)”
  • Let's decorate our New Yaer tree. укр
  • Look, what a beautiful New Year Tree.

Яка гарна ялинка.

Close your eyes (вмикаються вогники на ялинці).

One, two, three – look at the New Year Tree.

Учні розбирають посилку.

Самостійно збирають ялинку під наглядом учителя, та прикрашають на свій смак, спираючись на творчий досвід. Повторюють за вчителем звуки, можуть їх розрізняти.

Називають кольори, можуть їх самостійно визначати, розрізняти, називати.

 

 

  1. Reflection

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

  • Діти, що цікаве ви дізнались?
  • Що ви навчились?
  • Що найбільш запамяталось з уроку?
  • Який настрій у вас після уроку?
  • Що ви розповісте своїм батькам?
  • Чи напишете зворотнього листа Санті?

Учні діляться враженнями .

 

  1. Summarizing

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

  •  Діти, як ви вважаєте ми виконали прохання Санти? Так, ви молодці. І тому, я впевнена, що Санта Клаус обовязково виконає ваші бажання та подарує новорічний подарунок.

Our lesson is over. I love you so much.

Bye-bye! See you!

Учні відповідають на питання, радіють, що допомогли Санті.

Кажуть до побачення вчителю.

 

docx
Додано
1 березня
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку