Відкритий урок за англійської мови у 1 класі
(за підручником Карп’юк О.Д., Ростоцька М.Є. для шкіл з поглибленим вивченням англійської мови)
Тема: Моя кімната
Мета
Обладнання: CD-програвач, підручник, друкований робочий зошит, флеш-картки із зображенням літер, картки на повторення вивчених лексичних одиниць, тематичні малюнки, аудіо записи, навчальна презентація, комп’ютер, проектор.
Хід уроку
Привітання.
T: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
T: How are you?
P: We are fine!
T: Nice to see you!
P: Nice to see you too!
Є у нас помічник маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному будиночку, якому є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відчиняються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто у ньому живе. (слайд 1) Діти, як ви думаєте, про кого йдеться мова? Кілька разів широко відчиняйте і щільно зачиняйте “двері до будиночка” (рот).
Отже, звати цього симпатичного помічника – язичок. (слайд 2) Англійською ми називаємо його Mr. Tongue, тому що англійською Mr. Tongue – це означає «язичок», а Mister – тому, що всі англійці, люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло Mr. Tongue.
А тепер проведіть кінчиком язика по «парканчику – верхньому і нижньому» (зубах) і доторкніться до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік). (слайд 3)
Коли кінчик язика піднімається до стелі, він любить там гратися і повторювати звуки [t], [d], [n], [l], [s], [z]. (слайд 4).
З нашим Mr. Tongue відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім.
Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дмухав – [h-h-h] і витирав ганчіркою.
-Давайте допоможемо язичку дмухати і витирати дзеркало. Стежте, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [h-h-h]. Ви вже чули цей звук в слові «Hello». Вимовте слово «hello». Ще «hello», «hello».
(слайд 5) Одного разу вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr. Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [ w-w-w]. Він щільно закрив двері і намагався заснути. (слайд 6)
Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [p-p-p]. Mr. Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.
(слайд 7) Сьогодні вранці язичок прокинувся, потягнувся і відкрив штори на вікнах: [w-w-w]. Погода була гарна і він вигукнув: [o-o-o], а потім підстрибнув до самої стелі: [t-t-t], [wot]- [wot]- [wot]. What is your name?
(слайд 8) Сьогодні наш друг Mr. Tongue запрошує нас прогулятися з ним по лісу (шум лісу). Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя і гілки, голки і шишки [s-s-s]. І раптом на нас нападають комарі і дзижчать: [z-z-z]. А ми їх відганяємо ось так: (діти плескають в долоні). Комарі злякалися і відлетіли, а ми далі йдемо до лісу: [s-s-s].
Раптом на нас нападають бджоли і дзижчать: [ð-ð-ð]. Ми прагнемо не робити різких рухів, і бджоли відлітають, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на якій багато різнокольорових метеликів і говоримо: [wau – w – wau].
Вчитель запитує якого кольору м’яч (What colour is it?).
Діти повторюють кольори у формі гри «Коло дружби». (Учні утворюють коло і ставлять одне одному запитання: «What is it»? Інший учень відповідає і повертаючись до сусіда, ставить те ж саме запитання. І так по колу…).
- Отже, ми з вами повторили кольори, а тепер повернемося до нашого м’ячика. Давайте заповним наш м’ячик на дошці вивченими буквами. М’ячик маленький. Давайте зі словом «маленький» (small) складемо словосполучення: маленький м’ячик, (кіт, собака, будинок, місто…). А тепер, коли ми пригадали словосполучення a small house, a small town, перейдемо до нашого діалогу «Знайомство».
Пісня «Two little boys» (171)
Діти формулюють запитання: - Is this a girl (boy)?
(Підручник ex. 1 p. 120).
Look at the ceiling,
Look at the door,
Look at the window,
Look at the floor.
ihroomat, tideskfe, molampq, rootablep, sibedx, jasofawe
- Намалюйте свою кімнату і розкажіть, що в ній знаходиться.
А на наступному уроці ми умовно завітаємо до кожного із вас в гості і скажемо, дивлячись на ваші малюнки, що знаходиться у ваших кімнатах.
Давайте подякуємо всім, але насамперед тим, хто був найактивнішим.
1