Урок з англійської мови для 1 класу "My room"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для 1 класу із поглибленим вивченням англійської мови на тему "My room". В архіві містяться також презентація до уроку, аудіоматеріали та додаткові матеріали.
arm-chair.jpg
bed.jpg
desk.jpg
lamp.jpg
table.jpg
Перегляд файлу

Відкритий урок за англійської мови у 1 класі

(за підручником  Карп’юк О.Д., Ростоцька М.Є. для шкіл з поглибленим вивченням англійської мови)

Тема:  Моя кімната

Мета

  • навчальна: повторити раніше вивчені лексичні одиниці, звуки, букви, граматичні структури; закріпити вивчені лексичні одиниці; формувати уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми.
  • розвиваюча:  розвивати увагу до мовних явищ, аналітичне мислення, навички аудіювання та діалогічного мовлення, вміння слухати співрозмовника. Продовжити розвивати пам’ять, фонематичний слух, артикуляційні навички, навички письма англійськими буквами; розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість а також розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність;
  • виховна: виховувати культуру співбесіди, взаємодопомогу та любов до англійської мови, культуру спілкування, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання: CD-програвач, підручник, друкований робочий зошит, флеш-картки із зображенням літер, картки на повторення вивчених лексичних одиниць, тематичні малюнки, аудіо записи, навчальна презентація, компютер, проектор.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Привітання. Мовна та фонетична зарядка

Привітання.

T: Good morning, children!

P: Good morning, teacher!

T: How are you?

P: We are fine!

T: Nice to see you!

P: Nice to see you too!

 

 

  1. Фонетична зарядка.

Є у нас помічник маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він у затишному будиночку, якому є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відчиняються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто у ньому живе. (слайд 1) Діти, як ви думаєте, про кого йдеться мова? Кілька разів широко відчиняйте і щільно зачиняйте двері до будиночка” (рот).

 Отже, звати цього симпатичного помічника – язичок. (слайд 2) Англійською ми називаємо його Mr. Tongue, тому що англійською Mr. Tongue – це означає «язичок», а Mister – тому, що всі англійці, люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло Mr. Tongue.

 А тепер проведіть кінчиком язика по «парканчику – верхньому і нижньому» (зубах) і доторкніться до «підлоги, стелі і стін будиночка» (нижнього та верхнього піднебіння, внутрішнього боку щік). (слайд 3)

 Коли кінчик язика піднімається до стелі, він любить там гратися і повторювати звуки [t], [d], [n], [l], [s], [z]. (слайд 4).

 З нашим Mr. Tongue відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім.

Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дмухав – [h-h-h] і витирав ганчіркою.

-Давайте допоможемо язичку дмухати і витирати дзеркало. Стежте, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [h-h-h]. Ви вже чули цей звук в слові «Hello». Вимовте слово «hello». Ще «hello», «hello».

(слайд 5) Одного разу вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr. Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [ w-w-w]. Він щільно закрив двері і намагався заснути. (слайд 6)

 Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [p-p-p]. Mr. Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.

(слайд 7) Сьогодні вранці язичок прокинувся, потягнувся і відкрив штори на вікнах: [w-w-w]. Погода була гарна і він вигукнув: [o-o-o], а потім підстрибнув до самої стелі: [t-t-t], [wot]- [wot]- [wot]. What is your name?

(слайд 8) Сьогодні наш друг Mr. Tongue запрошує нас прогулятися з ним по лісу (шум лісу). Отже, ми з вами в лісі. Під ногами у нас шарудить листя і гілки, голки і шишки [s-s-s]. І  раптом на нас нападають комарі і дзижчать: [z-z-z]. А ми їх відганяємо ось так: (діти плескають в долоні). Комарі злякалися і відлетіли, а ми далі  йдемо до лісу: [s-s-s].

 Раптом на нас нападають бджоли і  дзижчать: [ð-ð-ð]. Ми прагнемо не робити різких рухів, і бджоли відлітають, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на якій багато різнокольорових метеликів і говоримо: [wauwwau].

 

  1. Учні поділені на три групи.
  • Діти, в мене в руках є прихована річ. А щоб відгадати, що це за річ, ви повинні будувати мені запитання, починаючи словами Is it(big, small, round, red, white…)
  • P1: What’s this?
  • T: This is a ball.

Вчитель запитує якого кольору м’яч (What colour is it?).

Діти повторюють кольори у формі гри «Коло дружби». (Учні утворюють коло і ставлять одне одному запитання: «What is it»? Інший учень відповідає і повертаючись до сусіда, ставить те ж саме запитання. І так по колу…).

- Отже, ми з вами повторили кольори, а тепер повернемося до нашого м’ячика. Давайте заповним наш м’ячик на дошці вивченими буквами. М’ячик маленький. Давайте зі словом «маленький» (small) складемо словосполучення: маленький м’ячик, (кіт, собака, будинок, місто…). А тепер, коли ми пригадали словосполучення  a small house, a small town, перейдемо до нашого діалогу «Знайомство».

  1. Мовна зарядка.
  • Передаємо один одному мяч, будуючи запитання: Hello, I am … and who are you?
  1. - А зараз послухайте, як знайомляться англійські діти:

Пісня «Two little boys» (171)

  1. – Отож, продовжуємо нашу мовну зарядку (кожна групка будує запитання):
  • Where do you live?
  • What form are you in?
  • How old are you?
  • How is your mother?

 

  1.  Основна частина

 

  1.    - У мене в руках є дуже цікавий малюнок. Але, щоб ви його побачили, вам необхідно виконати наступне завдання. Невеличка допомога. На малюнку є дитина. А хлопчик це чи дівчинка, спробуйте відгадати, ставлячи мені запитання. І де ж знаходиться наш хлопчик чи дівчинка?

Діти формулюють запитання: - Is this a girl (boy)?

  • How old is she?
  • Where is she?
  • What’s this?
  • Is it big?
  • Is it small?
  • Is it light?
  • Is it dark?
  •                Отже, це дівчинка. І вона знаходиться у своїй кімнаті. А чи маєте ви свою кімнату? А що знаходиться у вашій кімнаті?
  •                  Сьогодні на уроці ми працюємо над темою «Моя кімната». Зокрема, речі, названі вами, які знаходяться у ваших кімнатах, ми навчимося називати англійською мовою.

(Підручник ex. 1 p. 120).

 

  1. Малюнковий диктант (малюнки на дошці і під ними слова). Діти по одному з кожної групи виходять по черзі і пишуть слова на дошці і в зошиті ( room, desk, lamp, sofa).
  2. – А зараз я вам називаю кімнату, а ви скажіть, що ми в ній робимо (призначення цієї кімнати) – a bedroom, a living-room, a kitchen, a bathroom.
  3. – А тепер трішки відпочинемо (порухаємося). Коли ми зазвичай робимо зарядку?
  • morning exercises.
  1. Робота в групах. (роздаю по одному малюнку на групу. Пропоную скласти речення починаючи з I have got)
  2. Зарядка для очей:

Look at the ceiling,

Look at the door,

Look at the window,

Look at the floor.

 

  1. - А тепер пограємо в гру «Відшукай знайоме слово». Десь у цих словах, заховані наші  слова, які ми вивчили сьогодні. Спробуємо їх відшукати. Розглянемо одне на дошці: ihroomat.
  • А зараз зверніть увагу на екран, де пропоную розглянути слайд:

 

ihroomat,  tideskfe, molampq, rootablep, sibedx, jasofawe

 

  1. Робота в групах.

-  Намалюйте свою кімнату і розкажіть, що в ній знаходиться.

А на наступному уроці ми умовно завітаємо до кожного із вас в гості і скажемо, дивлячись на ваші малюнки, що знаходиться у ваших кімнатах.

 

  1. Підсумок
  • Тож якою ж була тема нашого уроку? Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок? Що нового ви дізналися сьогодні?
  • А хто на вашу думку працював найкраще?

Давайте подякуємо всім, але насамперед тим, хто був найактивнішим.

 

 

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості навчання іноземної мови на початковому ступеніРайонний методичний семінарвчителів англійської мови

Номер слайду 2

План семінару I. Теоретичний блок 1. Особливості навчання іноземної мови на початковому ступені. Наочність та гра як основні прийоми і оптимальні форми навчання: актуальність і перспективність; теоретичне обґрунтування проблеми; ефективні прийоми навчання. Завідувач методичним кабінетом Т. М. Атаманюк 2. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Практичний психолог Н. Ю. Гончаренко II. Практичний блок 1. Урок англійської мови «My Room» (у 1 класі) Вчитель О. О. Ботвін 2. Майстер-клас «Використання методів та прийомів інтерактивного навчання у початковій школі». Вчитель О. О. Ботвін 3. Підсумок Завідувач методичним кабінетом Т. М. Атаманюк

Номер слайду 3

Englsih. Welcome to our lesson!

Номер слайду 4

The topic of our lesson: My room

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Познайомтесь: це язичок Mr. Tongue Hello!

Номер слайду 7

А це його будиночок

Номер слайду 8

Коли кінчик язичка піднімається до стелі, він полюбляє там гратися і повторювати звуки: [t, d, n, I, s, z].[t, d, n, I, s, z]

Номер слайду 9

Якось вночі разігралася негода. Дув сильний вітер [u:,u:,u] і сильно грюкали двері [w-w-w].[u: u: u: ]

Номер слайду 10

Mr. Tongue слухав, як стукали краплі дощу і непомітно заснув [ h – h – h ]. [h h h ]

Номер слайду 11

Вранці Язичок прокинувся, відкрив штори [ w-w-w]

Номер слайду 12

Ми з Язичком в лісі, і на нас напали комарі: [dz], [z] [z][dz]

Номер слайду 13

Язычок выскочил из воды и побежал домой[wow-w-wow]

Номер слайду 14

Two Little Boys

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

roomchattideskfemolampqrootablepsibedxjasofawestyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.color

Номер слайду 18

Good bye!!!

zip
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку