Урок з англійської мови для 7 класу на тему: «Подорожуємо Україною"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для 7 класу НУШ «Подорожуємо Україною" учителя англійської мови вищої категорії, учителя-методиста Северинівського ліцею Северинівської сільської ради Котелі Валентини Олександрівни.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови для учнів 7-х класів НУШ учителя англійської мови вищої категорії, учителя-методиста Северинівського ліцею Северинівської сільської ради

Котелі Валентини Олександрівни.

 

Тема: Family Holidays

Підтема: Travelling around Ukraine

Цілі:

  •      Ознайомлення зі словниковим запасом, пов’язаним з подорожами та канікулами.
  •      Вивчення відносних займенників (who, which, that) та відносних прислівників (where), включаючи визначальні і невизначальні відносні речення.
  •      Розвиток навичок розуміння прочитаного через тексти.
  •      Покращення навичок слухання за допомогою аудіо та відеоматеріалів.
  •      Сприяння використанню нового словникового запасу та граматики в усному мовленні через інтерактивні ігри та обговорення.
  •      Розвиток письмових навичок через опис міст і цікавих місць.
  •      Сприяння здатності ставити питання та висловлювати думки про подорожі та канікули.
  •      Заохочення самостійного дослідження та аналізу через віртуальні тури та QR-коди.

Обладнання для уроку:

  •      QR-коди, що ведуть до різних туристичних напрямків.
  •      VR-окуляри (за наявності) для віртуальних екскурсій.
  •      Комп’ютер або проектор для демонстрації онлайн-ресурсів.
  •      Аудіоапаратура для прослуховування пісень та вправ на вимову.
  •      Student’s book Full Blast Plus English Англійська мова 7 and Workbook.
  •      Доступ до інтернету для віртуальних турів та відеоматеріалів.
  •      Таблиці з граматичними правилами і картки для вправ.

Хід уроку:

1. Привітання та інтерактивна гра

Вчитель: Good morning/afternoon, everyone! How are you today? I hope you're ready for an exciting lesson. Today, we will talk about travel and holidays!

(Добрий ранок/день, учні! Як ви сьогодні? Сподіваюся, ви готові до цікавого уроку. Сьогодні ми поговоримо про подорожі та канікули!)

Вчитель: Let's start with a fun activity. I have some QR codes for you. Each code leads to a description or picture of a different tourist destination. Scan the QR codes with your phones and check out the destinations. Then, we will discuss them together.

(Розпочнемо з цікавої активності. Я маю кілька QR-кодів для вас. Кожен код веде до опису або зображення різного туристичного напрямку. Скануйте QR-коди своїми телефонами і ознайомтеся з напрямками. Потім ми обговоримо їх разом.)

Вчитель: Do you like traveling? Why or why not? Where do you plan to go next summer? Why? What is your favorite travel destination and why do you like it? Have you ever had a memorable travel experience? Can you share some details? What activities do you enjoy doing while traveling? How do you usually prepare for a trip? What do you think is the most important thing to remember when traveling? Do you prefer traveling alone or with others? Why? What is your dream travel destination and what attracts you to it?

(Чи любите ви подорожувати? Чому так або чому ні? Куди ви плануєте поїхати наступного літа? Чому? Яке ваше улюблене місце для подорожей і чому вам воно подобається? Чи мали ви коли-небудь незабутні враження від подорожі? Можете поділитися деталями? Які активності вам подобаються під час подорожей? Як ви зазвичай готуєтеся до поїздки? Що, на вашу думку, є найважливішим, про що потрібно пам’ятати під час подорожі? Ви віддаєте перевагу подорожувати самостійно чи з іншими? Чому? Яке ваше мріяне місце для подорожі і що вас до нього притягує?)

 

2. Оголошення теми уроку

Вчитель: Today's lesson is all about travel and holidays. We will explore different tourist spots, practice reading and pronunciation, and learn new grammar rules. We will start with a virtual tour of interesting places in Ukraine!

Сьогоднішній урок буде присвячений подорожам і канікулам. Ми дослідимо різні туристичні місця, попрактикуємося в читанні і вимові, а також вивчимо нові граматичні правила. Розпочнемо з віртуальної екскурсії по цікавих місцях України!

3. Віртуальна екскурсія

Вчитель: Let's go on a virtual tour! If we have VR headsets, we will use them to explore famous landmarks in Ukraine. If not, I will show you a map of Ukraine and some interesting places online.

(Давайте здійснимо віртуальну екскурсію! Якщо у нас є VR-окуляри, ми скористаємося ними, щоб дослідити відомі пам'ятки України. Якщо ні, я покажу вам карту України і деякі цікаві місця онлайн)

Вчитель: Please follow along and check out the different tourist spots. After the tour, I will give you a link to a website where you can explore these places further.

(Будь ласка, стежте за екскурсією і ознайомтеся з різними туристичними місцями. Після екскурсії я надам вам посилання на сайт, де ви зможете далі досліджувати ці місця)

Віртуальна екскурсія Україною:

https://www.youtube.com/watch?v=q7mUehBiIIM

4. Читання тексту

Вчитель: Now, let's move on to our reading exercise. Open your textbooks on page 36. Let’s read exercise 1. Some of you can read aloud, while others should listen carefully.

(Тепер перейдемо до нашої вправи з читання. Відкрийте підручники на сторінці 36. Давайте прочитаємо вправу 1. Декілька з вас можуть читати вголос, а інші повинні уважно слухати.

Вчитель: After reading, I will ask you some questions about the text. Mark the correct answers in your textbooks.

(Після читання я запитаю вас кілька запитань про текст. Позначте правильні відповіді у ваших підручниках)

Вчитель: Next, complete the written exercise below the text.

(Далі виконайте письмову вправу, що розташована під текстом)

5. Граматика

Вчитель: Let's now focus on grammar. Today, we will learn about relative pronouns and adverbs.

(Тепер зосередимося на граматиці. Сьогодні ми вивчимо відносні займенники та прислівники)

Attention to the interactive whiteboard!

(Увага на мультимедійну дошку!)

Демонстрація презентації по даній темі за допомогою мультимедійної дошки.

Вчитель: Relative pronouns include 'who,' 'which,' and 'that.' We use 'who' for people, 'which' for things, and 'that' for both people and things.

(Відносні займенники включають 'who,' 'which,' і 'that.' Ми використовуємо 'who' для людей, 'which' для речей і 'that' для обох, і людей, і речей)

Вчитель: We also use the relative adverb 'where' to describe places. There are defining and non-defining relative clauses.

(Ми також використовуємо відносний прислівник 'where' для опису місць. Є визначальні та невизначальні відносні речення)

Вчитель: Now, open  your textbooks on page 37 in your textbooks and complete exercise 2. Choose the appropriate words based on what we just learned and use the table provided.

(Тепер відкрийте сторінку 37 у ваших підручниках і виконайте Вправу 2. Оберіть відповідні слова на основі того, що ми щойно вивчили, і скористайтеся наданою таблицею)

6. Вимова

Вчитель: Let's practice pronunciation. Open your textbooks to Exercise 3. Listen to the audio and repeat the phrases.

(Давайте попрактикуємося в вимові. Відкрийте підручники на Вправу 3. Слухайте аудіо і повторюйте фрази)

Вчитель: Mark the correct answers in your notebooks as you listen.

(Позначте правильні варіанти відповідей у ваших зошитах, слухаючи)

7. Говоріння

Вчитель: Now it’s time for speaking practice. We will play a 'Guessing Game.' Work in pairs.

(Тепер час для практики мовлення. Ми будемо грати в гру 'Guessing Game.' Працюйте в парах)

Вчитель: Complete Exercise 4 using the table and example provided.

(Виконайте Вправу 4, користуючись таблицею та прикладом, наведеним у вправі)

8. Вправа з QR-кодами,  (Додаток 1)

Вчитель: Next, we have an activity with QR codes. Scan the QR codes I give you and tell your partner if you would like to visit the destination shown.

(Далі, у нас є вправа з QR-кодами. Скануйте QR-коди, які я вам дам, і розкажіть вашому партнеру, чи хотіли б ви відвідати показане місце)

Вчитель: Use the vocabulary and grammar we have learned today in your descriptions.

(Використовуйте словниковий запас і граматику, які ми сьогодні вивчили, у ваших описах)

9. Рефлексія та письмова вправа

Вчитель: Let's reflect on today’s lesson. Write a short description of your city and interesting places in Ukraine using the new vocabulary and grammar structures.

(Давайте подумаємо про сьогоднішній урок. Напишіть короткий опис вашого міста та цікавих місць в Україні, використовуючи новий словниковий запас і граматичні структури)

Вчитель: Finish the written exercise as homework.

(Закінчіть письмову вправу вдома)

10. Завершення уроку

Вчитель: To end the lesson, let’s listen song about Ukraine. Pay attention to the theme and how it connects to our lesson.

(На завершення уроку, давайте послухаємо красиву пісню про Україну. Зверніть увагу на тему і на те, як вона пов'язана з нашим уроком)

DESPACITO "Десь по світу" українська версія:

https://www.youtube.com/watch?v=z0MZD29r_QQ

 

Вчитель: "Thank you for participating today! I hope you enjoyed the lesson and learned a lot about travelling and holidays."

(Дякую за участь сьогодні! Сподіваюся, вам сподобався урок і ви дізналися багато про подорожі та канікули)

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 серпня
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку