Урок з англійської мови для першого класу "Happy birthday"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови на тему "Happy birthday" для учнів першого класу. Завдяки використаним ігровим елементам учні легко засвоють нову лексику.

Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему:

Happy Birthday

вчителя англійської мови Пелепецької Юлії Миколаївни

ТЕМА. День народження.

МЕТА:

  • ознайомити учнів з новими словами та виразами з теми «День народження»; практикувати вживання їх у монологічному мовленні;

 

  • розвивати фонематичний слух; сприяти розвитку уяви, логічного мислення, слухової пам’яті;

 

  • виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати, виховувати культуру спілкування, доброзичливі відносини.

 

ТИП УРОКУ: урок вивчення та первинного закріплення знань

 

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:

 

Фронтальна, індивідуально-відокремлена

 

МЕТОДИ Й МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ: словесні (розповідь), наочні (ілюстрації), практичні (виконання вправ).

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник для 1 класу з англійської мови за редакцією О.Д.Карп’юк, робочі зошити, презентація, кульки, святкові ковпачки, плюшевий ведмедик.

Хід уроку

 

I. Організаційний етап

Привітання.

T. Good morning pupils!

P. Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

Т.Good morning guests! Nice to see you at our English Lesson! Children, turn back and say hello to our guests! Сьогодні на нашому уроці присутні гості, то ж давайте їх привітаємо.

P: Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

T. Sit down, please.

II. Підготовка учнів до іншомовного спілкування (мотивація)

  1.              Діти, сьогодні в нас незвичайний урок,  а урок-свято. До нас у гості завітав Teddy Bear (плюшевий ведмедик). Він приїхав до нас із Америки і не розуміє української мови. А в нього сьогодні День народження. І для того, щоб нам його привітати, нам потрібно навчитися робити це на англійській мові. Ви згодні?

P. Yes.

T. Ваші years (вуха) готові?

P. Yes.

T. Ваші eyes (очі) готові?

P. Yes.

T. Ваші язички готові?

P. Yes.

Фонетична розминка

T. А для того, щоб англійські слова вимовляти правильно і красиво ми потренуємо язички. Послухайте таку історію. Захотів якось Teddy Bear меду і пішов до лісу. У лісі було темно і холодно. І у Teddy Bear замерзли лапки. Став він їх гріти h-h-h-h. Погрів лапки і пішов далі. Раптом баче високий дуб, а в ньому дупло. О - о - оh – сказав Teddy Bear, робить нічого, треба лізти наверх за медом. T - t - t, dd - d – так ліз Teddy Bear на дуб. Раптом вилетіли бджоли и зажужжали [з – з - з]. Від страху Teddy Bear прикусив язик и вимовив θ - θ - θ. Зморений він повернувся додому, задув свічку w - w - w і ліг спати.

III. Вивчення нового матеріалу

T.  Діти,  давайте скажемо hello нашому Teddy Bear.

P. Hello!

T. Hello,pupils!

T. У нього сьогодні День народження. День народження на англійській мові буде birthday. Повторимо разом. Давайте усі разом привітаємо Teddy Bear. А найкращим подарунком нього буде пісня. Давайте її заспіваємо. Song «Happy Birthday» (учні разом з вчителем співають пісню англійською мовою).

T. Скажіть, будь ласка, а як можна ще привітати Teddy Bear? Звичайно, подарунком – a present. Повторимо разом.

T. А як дізнатися, скільки років імениннику? Так, за допомогою свічок – a candle. Повторимо разом.

T. А куди ставлять свічки? Правильно, у торт – a cake. Повторимо разом. Скільки свічок ви бачите? Давайте порахуємо разом: one, two, three, four, five, six, seven. Good Job!

 

IV. Закріплення знань.

  1.         РЗ впр. 1(с.44) Учні самостійно знаходять на малюнку цифри та ланцюжком їх називають.
  2.         РЗ впр.2(с.44) Учні самостійно домальовують картинки, обводять контури цифр.

T: Are you tired? Let’s move then. Stand up (ви втомилися? Давайте розімнемося).

Фізкульт хвилинка.

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high

Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,

Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,

Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.

V. Первинна перевірка знань.

T. Діти, а що можна робити на святі? Звичайно, грати. У нас із Teddy Bear є для вас гра. Гра A ball”. Я буду називати вам вивчені сьогодні слова англійською мовою, а ви мені українською, а потім навпаки.

VI. Підведення підсумків, рефлексія.

  1. Яка тема була в нас сьогодні на уроці? Які нові слова ми сьогодні вивчили? А у кого сьогодні День народження? How old is he?

Діти, якщо вам сподобався наш урок, день народження ведмедика, подаруйте йому yellow(жовтий) смайлик, якщо було щось не зрозуміло – red(червоний) смайлик, а якщо було нудно і сумно-  blue (синій)смайлик.

Цінування роботи учнів.

Ви сьогодні дуже старалися і тому Teddy Bear приготував для вас маленькі presents (подарунки-цукерки).

T.  На цьому наші пригоди закінчуються. Good bye, pupils!

P. Good bye, teacher!

 

 

 

doc
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку