Урок з англійської мови "Фрукти та Овочі" 1 клас (НУШ)

Про матеріал
Конспект відкритого уроку в 1 класі на тему : " Фрукти та овочі " Повторення вивченого матеріалу та ознайомлення з ново структурою " I can see..." Урок проводиться як урок подорож з головною героїнею свинкою Пеппою. В ході уроку використовуються пісні та ігри згідно теми та віку дітей.
Перегляд файлу

Конспект  уроку з англійської мови "Fruits and vegetables". 1 клас (НУШ)

 

Мета.

Практична:

  • повторити і систематизувати знання, отримані учнями на уроках англійської мови;
  • закріпити раніше вивчені лексичні одиниці та граматичні структури на практиці за допомогою мультимедійного обладнання;
  • навчити учнів правильно вимовляти звуки W, H, d3
  • Розвивальна: розвивати мовленневі навички, фонетичний слух, пам’ять, увагу, вміння працювати в групах.

Навчальна:

  • стимулювати комунікативну-пізнавальну діяльність дітей;
  • стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою.

Виховна: виховувати поважне ставлення одне до одного у співпраці, цікавість до вивчення англійської мови.

Обладнання: роздатковий матеріал, робочі зошити, екран, проектор, ноутбук.

Хід уроку

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання.

Teacher: Good morning, my dear pupils. Пісенька «Every Day» (https://www.youtube.com/watch?v=uTehyPRWOvw)

Teacher:

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні в нас незвичайний урок, а урок подорож. Ми помандруємо  до Лондону, столиці Великобританії в гості до свинки Пеппи літаком. Привеземо їй гостинці : овочі та фрукти . Дорогою ми будемо співати, танцювати та грати в ігри. НУ ЩО ПОЧАЛИ!

3. Мовленнєва розминка.

 Для того, щоб сісти в літак вам потрібно отримати квитки. Для цього вам потрібно сказати своє ім’я.( Діти кажуть своє ім’я  англійською мовою та отримують квиток)

Тепер пристебніть ремені безпеки- ми злітаємо-----

4. Фонетична зарядка . звуки W, H d3 (відтворення звуків)

Teacher: А тепер закрийте очі і уявіть як ми летимоОсь ми вже й прилетіли, подивіться хто нас зустрічає ? Пеппа !

ІІ. Основна частина.

А ми приїхали в гості  з гостинцями. Давайте подивимося , що ми привезли з собою (картинки фруктів та овочів)

1. Повторення вивченого матеріалу. (слайди з фруктами та овочами )

2. Teacher:  А тепер перевіримо чи нічого не забули ?  Гра .(Діти піднімають картки з тим овочем чи фруктом ,який назвали)

3. Teacher: Дуже добре,а тепер допоможіть Пеппі розкласти їх у 2 корзинки. (артикль а/аn)

4. Ознайомлення з  фразою : «I CAN SEE» (Діти відповідають,  які овочі та фрукти вони бачать.) Молодці, а тепер відкрийте зошити на с ,43 і давайте порахуємо скільки всього є фруктів?  (Повторення цифр)

Перевірка.(I can see two apples ….)

5. Фізкультхвилинка. «Go bananas» (https://www.youtube.com/watch?v=PKyuJhHQCfI)

 6. Закріплення вивчених фраз.

Teacher: 

Сідайте гарненько і слухайте уважно ,бо свинка Пеппа хоче сказати , які саме фрукти та овочі  їй подобаються. Відкрийте зошити та поставте галочку біля тих фруктів та овочів які будуть озвучені.   Перевірка.

7. Рольова гра.  А тепер скажіть , що любите ви? Передають Пеппу і відповідають.

8. Давайте тепер пригостимо Пеппу. Для цього у вас на столі конвертики з пазлами, складіть його і ви знатимете, що давати свинці,

9. Ми з вами добре провели час , а зараз час повертатися додому. Пеппа приготувала нам квитки додому. (Магнітики з Пеппою). Давайте подякуємо їй і скажемо до побачення.  Діти говорять : Bye, bye, Peppa!

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок уроку.

- Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?

- Розкажіть вдома батькам нові фрази. Goodbye!

 

 

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
4755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку