Мета.
Практична:
Навчальна:
Виховна: виховувати поважне ставлення одне до одного у співпраці, цікавість до вивчення англійської мови.
Обладнання: роздатковий матеріал, робочі зошити, екран, проектор, ноутбук.
Хід уроку
І. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання.
Teacher: Good morning, my dear pupils. Пісенька «Every Day» (https://www.youtube.com/watch?v=uTehyPRWOvw)
Teacher:
2. Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні в нас незвичайний урок, а урок подорож. Ми помандруємо до Лондону, столиці Великобританії в гості до свинки Пеппи літаком. Привеземо їй гостинці : овочі та фрукти . Дорогою ми будемо співати, танцювати та грати в ігри. НУ ЩО ПОЧАЛИ!
3. Мовленнєва розминка.
Для того, щоб сісти в літак вам потрібно отримати квитки. Для цього вам потрібно сказати своє ім’я.( Діти кажуть своє ім’я англійською мовою та отримують квиток)
Тепер пристебніть ремені безпеки- ми злітаємо-----
4. Фонетична зарядка . звуки W, H d3 (відтворення звуків)
Teacher: А тепер закрийте очі і уявіть як ми летимоОсь ми вже й прилетіли, подивіться хто нас зустрічає ? Пеппа !
ІІ. Основна частина.
А ми приїхали в гості з гостинцями. Давайте подивимося , що ми привезли з собою (картинки фруктів та овочів)
1. Повторення вивченого матеріалу. (слайди з фруктами та овочами )
2. Teacher: А тепер перевіримо чи нічого не забули ? Гра .(Діти піднімають картки з тим овочем чи фруктом ,який назвали)
3. Teacher: Дуже добре,а тепер допоможіть Пеппі розкласти їх у 2 корзинки. (артикль а/аn)
4. Ознайомлення з фразою : «I CAN SEE» (Діти відповідають, які овочі та фрукти вони бачать.) Молодці, а тепер відкрийте зошити на с ,43 і давайте порахуємо скільки всього є фруктів? (Повторення цифр)
Перевірка.(I can see two apples ….)
5. Фізкультхвилинка. «Go bananas» (https://www.youtube.com/watch?v=PKyuJhHQCfI)
6. Закріплення вивчених фраз.
Teacher:
Сідайте гарненько і слухайте уважно ,бо свинка Пеппа хоче сказати , які саме фрукти та овочі їй подобаються. Відкрийте зошити та поставте галочку біля тих фруктів та овочів які будуть озвучені. Перевірка.
7. Рольова гра. А тепер скажіть , що любите ви? Передають Пеппу і відповідають.
8. Давайте тепер пригостимо Пеппу. Для цього у вас на столі конвертики з пазлами, складіть його і ви знатимете, що давати свинці,
9. Ми з вами добре провели час , а зараз час повертатися додому. Пеппа приготувала нам квитки додому. (Магнітики з Пеппою). Давайте подякуємо їй і скажемо до побачення. Діти говорять : Bye, bye, Peppa!
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумок уроку.
- Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?
- Розкажіть вдома батькам нові фрази. Goodbye!