Урок з англійської мови Моя сім'я. Професії моїх батьків

Про матеріал
Даний урок допоможе активізувати нову лексику з теми «Професії»; закріпити іпрактикувати у вживанні структури «What is his\ her job?»; удосконалити усно-мовленнєві вміння учнів; розширити кругозір учнів у межах теми; розвивати вміння учнів здійснювати мовленнєву діяльність, розвивати самостійність у праці, здатність учнів до комунікативних форм діяльності на уроці: робота в парах, групах, розвивати мислення та вміння спілкуватися один з одним; виховувати позитивне ставлення до іноземної мови.
Перегляд файлу

1

 

Клас 3                                           Урок №                                                       Дата_________

Тема:Моя сімя. Професії моїх батьків.

Мета:  активізувати нову лексику з теми «Професії»; закріпити вивчені форми привітання, знайомства та прощання; практикувати у вживанні структури «What is his\ her job?»; удосконалити усно-мовленнєві вміння учнів; розширити кругозір учнів у межах теми; розвивати вміння учнів здійснювати мовленнєву діяльність, розвивати самостійність у праці, здатність учнів до комунікативних форм діяльності на уроці: робота в парах, групах, розвивати мислення та вміння спілкуватися один з одним; виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, вчити учнів бути уважними, організованими та активними.

Обладнання:підручник, картки, аудіо матеріал, додаткові матеріали

Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть розповідати про професії своїх батьків,використовуючи активну лексику

 Хід уроку

I.Початок уроку

1.Організаційний момент

1. Привітання. Бесіда. Greeting.

- Good morning, pupils! I am glad to see you. Sit down, please. Get ready for  the English lesson. Show me your English books. Show me your English copybooks. Show me your daybooks. Show me your pens. Thanks, you are ready for the English lesson. Let’s start.

How do you feel?

2.Мовленнєва розминка

And now tell me, please

1.What is your name?

2.How old are you?

3.Where do you live?

4. What is your mother’s name?

 5. How old is your mother?

6. What is your father’s name?

7. How old is your father?

8. What is your sister’s name?

9. Do you have a brother ?What is his name?

10. Do you have an aunt and an uncle?What are their names?

11. Do you have grandparents?What are their names?

(Діти відповідають на питання вчителя, і в якості подарунка отримують  одну із наступних літер: p, r, o, f, e, s, s, i, o, n, s,і вішають на дошці)

(Діти читають  слово «professions»)

T:Let`s read and translate,please.

3. Повідомлення теми та мети уроку.

The topic of our lesson is "My family.My parents’professions”.

Today we are going:

  • to speak about professions;
  • to read;
  • to write.
  • sing the song
  • make the dialogues

At the end of the lesson you name your parents’ professions, and tell what you want to be.

II.Основна частина уроку

1.Повторення лексики.

T.There are more than 2000 jobs and professions in the world. Some of them enjoy a great popularity in the society, others do not, but they are all very important.

- You know some of  them. What professions do you know?

1.Гра «Magic mirror»

(Учні закріплюють лексику з теми «Професії»)j

T.Look, I have some letters from different people. I want to read them and you will say what these people are. Учитель зачитує опис (одне речення), учні повинні обрати, про яку професію йде мова та хлопнути по ній.

2.Riddles

1.I like children very much.I work at school. I teach pupils  to read and to write. What am I?(a teacher.)

2.I work in the hospital. I treat my patiants. What am I?(a doctor.)

3.I like cars and buses. I like to travel. I can drive a car,a bus or a tram too. What am I?(a driver).

4.I work on the farm. I drive a tractor.I take care of pigs,sheep and cows.I grow vegetables.

(a farmer).

5.I work in the kitchen.I cook food.( a cook).

6.I am a sportsman.I play football very well.(a footballer).

7.I like my job.I make bread and rolls and buns.(baker).

8. I work in a police office. I keep people safe.(a policeman).

Вправи для очей

3.Розвиток навичок монологічного мовлення

 1 What do you want to be?(Обговорення з учнями (фронтально):

Учні записують речення в зошит:I want to be…..)

4.A Song

Teacher: As you told us about your dream jobs I want you to greet each other and to sing a song.

5.Match

T.:Your task is to match professions and actions. Connect two parts of the mobile phone.

6. There is one more interesting game "Magic change"

Let’s play. I want you to imagine yourself people of different professions.

Meeting with the reporter.Зустріч з журналістом.

Фізкультхвилинка

7.It`s very interesting to know about your father’s and mother’s professions..

Робота в  міні-групах

Учням роздаємо по картці . Показуємо шаблон діалогу, котрий розігрують учні

- Who is this?

- This is my mother (father, uncle etc)

- How old is she (he)?

- She  (He) is ….

- What is her (his) job?

- She (He) is a (an) ___________ .

III.Кінець уроку 

1.Домашнє завдання

Use cards  and tell us about the members of your families.

(учні використовують зразки  карток і пишуть про членів своїх родин)

Card 1

I have got a father. My father’s name is…

He is …. (років).   He is a …..(професія).

 He works  ….(місце).  He ….(що робить).

Card 2

I have got a mother.My mother’s name is…

 She is …. (років).   She is a …..(професія).

 She works  ….(місце).  She ….(що робить).

 

2.Підсумок уроку

Feedbacks.Smiles

Well, I hope you understand that all professions are important.

Вірш «All professions are important»

Thank you for your attention and work. You were active..

3.Оцінювання

We have done much work today.I must say your are good pupils.Your marks are…

Bye.

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку