Урок з англійської мови на тему : "Profession"

Про матеріал
презентувати і закріпити граматичний і лексичний матеріал за темою “Професії”, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення
Перегляд файлу

Тема: ”Professions„

Мета:  навчальна:презентувати і закріпити граматичний і лексичний матеріал за темою “Професії”, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;

розвивальна :розвивати лексичні, граматичні, мовленнєві навички, пам'ять, мислення, фонетичний слух. Формувати навички читання та розуміння прочитаного. Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, логічно висловлювати думку ;

виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу вкласі.

 

Обладнання: проектор, підручник, картки, зошит, мікрофон.

 

Підручник: О.Д Карп'юк ( 3 клас). За новою  програмою.

 

Хід уроку

I.Підготовка до сприймання іншомовного матеріалу.

1.Greeting  and Aim.

- Good  morning children! I am glad to see you. Let’s begin our lesson.(выполняют задания с микрофоном)

T: Answer my questions, please. What date is it today?

PP: Today is the ………….. .

T: What day of the week is it today?

PP: Today is Tuesday.

T: That’s right! Thank you.

 

- Now, take your seat and lets begin our lesson. Tell me please what is our homework today?

2. Homework.

Your homework today was a project to draw your favourite profession. Who is ready?

                                                

    II. Основна частина уроку.

       1.Vocabulary Revision.

  • Look at the card with the word. Read the word after me.Look at the blackboard and repeat me Professions . Слайд 1.

Well done!

2.Reading.

       Open your books, ex.5 p. 43.

        Listen and read, translate.

           [ o] not, job, office

           [ e ] desk, secretary,

           [ I ] business, businessman

           [ə ]   teacher, farmer, doctor, singer, dancer, driver, waiter,    

 

3.Pair work. Ex.4 p.43

Students ask each other questions. Interview your classmate and tell about his /her in class.

        P1-What is his| her job ?

P 2- He| She is a …….

 

4. Writing.

  1.Fill in and match.Open your copy book and write please:20 November

Class Work

P

Щоб зробити це завдання нам треба згадати віршик «To be», який допоможе нам в цьому завданні.

   Make up the sentences.

1.He _ a doctor.

2. They _ teachers.

3. I _ a dancer.

4. We _ drivers.

5. She _ a singer.

 

    5. Physical Activity.

 

 

6.Fill in and match.  У кожного з вас є карточка № 1  .Треба зєднати правильний переклад цих слів. Слайд 12

 

  1. dancer                              a) водій
  2.  waiter                              b) лікар
  3. driver                               c) секретар(ка)
  4.  doctor                                d) вчитель
  5. secretary                             e) танцюрист
  6.  teacher                              f) офіціант 

 

 

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

 

  • 7. Listening( Слайд 13)

 Діти, до нас у гості завітали люди різних професій. Потрібно відгадати хто вони за професією. Вчитель читає а діти слухають та відгадують.

1)    John is a good man. He works in the  hospital. John helps people.He is  a …..

 

2)    Liz is a pretty woman. Liz loves children very much. She works at school.She is a

 

3)    Hanna can play the guitar. She likes to sing songs too.She likes pop music.She is a  ….    

 

4)    Ron likes cars. His taxi is yellow. He is a ….

 

 

 

8.Correct the sentences.( Слайд 14)

True or false

У кожного з вас є карточка № 2. Треба написати правда чи неправда.

 

  1. Doctors teach children.(F)
  2. A nurse helps doctors. (T)
  3. A pilot drives a car.(F)
  4. A farmer works on a farm.( T)
  5. Teachers work at school. ( T)
  6. A fireman brings letters.(F)
  7. Workers bake bread.(F)
  8. A programmer  fights fires.(F)
  9. Dancers work in the hospital.(F)
  10.  Clowns work in the circus.(T)

 

IV.Кінець уроку  ( слайд 15)

  • Підсумок уроку

At the end of our lesson I want you to tell us what you want to be.

Thank you! You have worked a lot.

 

  • Оцінювання

We have done much work today. I must say you are good pupils. Your marks are…

 

  • Домашнє завдання

 Open your day-books and write down your home task. Read (р. 45, ех. 1)

Activity bank: Describe your parents' professions.

You have to learn new words and make up a story about your family and tell what your parents are.

 

The lesson is over. Good-bye.

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 червня 2021
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку