Урок з англійської мови у 3 класі на тему: Види спорту"

Про матеріал

Конспект уроку розроблений до підручника New Let's Learn 3. Вивчаються лексичні одиниці по темі Спорт та закріплюється вживання модального дієслова can/can't.

Перегляд файлу

The Lesson Plan

Урок англійської мови  у 3 - А класі

Тема: Види спорту.

Мета:

  • познайомити дітей з новими ЛО (baseball, volleyball, golf, badminton, cycling)та повторити вивчені (tennis, table tennis, athletics,  skiing, basketball, football), вчити розповідати про свої улюблені заняття у момент мовлення;
  • розвивати комунікативні вміння, навички писемного мовлення, швидкого усвідомленого читання, артикуляційний апарат;
  • стимулювати розвиток ерудиції у сфері спорту, виховувати інтерес до здорового способу життя, інтерес до занять спортом.

Обладнання:  картки із новими ЛО, малюнки до теми “Sport”, картки із знаками транскрипції [s], [ z ] , плакат для повторення граматичних конструкцій – CAN/CAN’T та допоміжних дієслів – DO/DOES, комп’ютерні машини, аудіо записи та фізкультхвилинки.

Тип уроку: засвоєння нових знань,закріплення та застосування знань, умінь та навичок.  

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

 1.Greetings. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

- Good morning, dear children!  - Good morning teacher

- How are you today?  - We are fine thank you

 - I’m glad to see you. – We are glad to see you too.

2. Warm Up. Використання екологічного панно.(Діти відповідно до екологічного панно розповідають про погоду та пору року)

- What day is it today? - It is Friday.

- What season is it now? – It is autumn

- What is the weather like today? -  It is cold, cloudy, windy …. today.

  3.Phonetic Drills. Фонетична зарядка.Звуки [s] [ z ].

Book “Tree or Three” – TRACK - 16

(Діти слухають аудіо запис і проставляють почуті слова під відповідні звуки, які написані на дошці.)

 

  • Put the sounds in the correct column

 [s]          [ z ]

Sun, bicycle, bus, listen, is, those.                               Isn’t, pens, buzz, this, flowers, boys.

II. The main part of the lesson. Основна частина уроку.

  1. Presentation of the lesson’s  subject. Повідомлення теми і мети уроку.

We’ll learn about the meaning of sport in our life, we’ll speak about your leisure time in English today.

You’ll learn to speak about your favourite kinds of sport.

Сьогодні на уроці ми починаємо вивчати тему Спорт у нашому житті ”, познайомимося із назвами видів спорту і навчимося говорити про ваше дозвілля англійською мовою.

  1. Revision. Повторення попередньо вивченого матеріалу.
  • What kinds of sport do you know? (Pupil’s answers)
  • What kind of sport do you like best? (Pupil’s answers)
  • Do you like to go into sport? (Pupil’s answers)
  1. Ведення нових лексичних одиниць.

(Вчитель подає нову лексику, діти повторюють один за одним і записують ЛО у словники.)

  • The children repeat after teacher the new lexics. Then they do it one by one. Put down the new words in their  vocabularies.
  • Baseball
  • Volleyball
  • Golf
  • Badminton
  • Cycling

 

  1. Physical exercise . Фізкультхвилинка. Діти виконують команди вчителя.

 

  • Stand up. Hands up. Hands down. Hands on heeps. Band on right. Band on left.Turn around. Look at the window. Look at the door. Look at the silly. Look at the floor. Clap your hands and sit down.

 

  1. Listening. Аудіювання. Розвиток навичок слухання.

New Let’s Learn English 3 - CВ с.38 – TRACK -28

 

  • Let’s listen how Beeno is learning about sports.

 

  1. Grammar. Question words – WHEN and WHAT. Preposition of time – IN.

(Діти повторюють за вчителем питальні слова та спостерігають випадки вживання прийменника часу, а потім під диктовку  вчителя записують граматичну теорію у робочі зошити.)

  • Dear boys and girls! Please put down the date today.

 

  1. Reading and Translation. Читання і переклад. Розвиток навичок читання.
  • Now dear boys and girls let’s start to read.- New Let’s Learn English 3 - CВ с.38
  •  
  1. Grammar Revision – PART I.

Практична робота з використанням нових лексичних одиниць та повторення вивченого граматичного матеріалу. Використання модального дієслова – CAN/CAN’T.     

Let’s practice our new lexics and previous grammar subject – modal verb CAN/CAN’T.        

                                                        

  1. Physical exercise. Фізкультхвилинка. Діти супроводжують слова пісеньки відповідними рухами.

 

Head and shoulders, knees and toes

Knees and toes, knees and toes.

 

Head and shoulders, knees and toes

Eyes, ears, mouse, nose.

 

  1.  Grammar Revision – PART II.

The pupils look at the blackboard and at the poster with Personal Pronouns. Their task is to decide which pronoun gets – DO and which DOES. Юні садівники повинні розрізнити відповідність особових займенників та допоміжних дієслів  DO або DOES.

 

  1.  Speaking Activity. Dialogue. Говоріння. Діалогічне мовлення.

(The teacher gives cards with the different kinds of sport to the pupils. Their task is to make up a short dialogue using these pictures. )

 

  • Play football     - Play table tennis
  • Play basketball    - Play volleyball

 

 

 

III. The End of the Lesson. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.

- What new words have you learnt today?

- Які нові слова Ви сьогодні вивчили?

(Sport, tennis, table tennis, athletics,  skiing, basketball, football, volleyball, golf, baseball, badminton, cyclying)

- What sport do you like best of all?

 - Який вид спорту Вам найбільше подобається?

I like tennis (table tennis, athletics,  skiing, basketball, football etc.) best of all.

                 - What grammar constructions have you revised today?

                - Які граматичні конструкції Ви сьогодні повторили?

                 - CAN/CAN’T, DO/DOES.

                - Let’s practice it. – Давайте попрактикуємось.

           (На кінець уроку вчитель ділить дітей на 2 групи для перевірки залишкових знань з граматики з попередніх уроків. Перевіряється граматична конструкція CAN/CAN’T. Одна група сідає за комп’ютери, а інша отримує завдання на картках з метою перевірки знань зокрема кожного.)

2. Виставлення оцінок.

You were very active at the lesson. That’s why you have such marks …

  1. Домашнє завдання.

Your home task for the next lesson will be

 - to learn the new words;

 - p. 38 – to read and translate – CB

 - p. 28 – to write - WB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Sheretko Sophiya
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку