Вікторина для учнів початкових класів на тему "Природа. Тварини."

Про матеріал
Повторення теми "Природа. Тварини." Повторення англійського алфавіту, рахунку до 20.
Перегляд файлу

ЛАЗІРКІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

WE LEARN AND PLAY ENGLISH

 

КОНКУРС-ВІКТОРИНА

 

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

2 КЛАС

 

 

 

 

                                                                                  Вчитель англійської мови

Савенко Ольга Олександрівна

 

 

 

 

 

 

2009 рік

ТЕМА: Природа. Тварини.

 

МЕТА: вчити дітей застосовувати знання, вміння і навички на 

             практиці; розвивати навички говоріння, аудіювання;

             повторити рахунок до 20, англійський алфавіт, назви пір

             року і тварин; розвивати навички колективної співпраці,

            вміння виконувати завдання всією командою; виховувати

            повагу і ввічливість до суперників, вміння поводити себе

            на сцені.

 

ВИД ЗАХОДУ: конкурс-вікторина.

 

ОБЛАДНАННЯ: малюнки із зображеннями тварин і птахів, пір

            року, декорацій парку, англійський алфавіт, набір літер,

           цифри до 20 (набір цифр), кольорові картинки та жетони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ЗАХОДУ

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Представлення членів журі та лічильної комісії.

 

ІІІ. Знайомство з командами учасників.

 

IV. Проведення конкурсної програми.

 

V. Підведення підсумків лічильною комісією.

 

VI. Визначення найактивнішого учасника конкурсу.

 

VII. Підсумки та нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ-ВІКТОРИНИ.

 

У конкурсі беруть участь дві команди другокласників (по 5 учнів). Учасники команд виконують конкурсні завдання, які оцінюють журі у складі 3-х чоловік. Результати оцінювання здійснює лічильна комісія у складі 2-х учнів 7 класу. Учасники, які виконують завдання конкурсу, отримують жетони. За їх кількістю обирається найактивніший учасник вікторини.

Після підрахунку балів та жетонів оголошується команда-переможниця та найактивніший учасник конкурсу.

 

І. Ведучий оголошує початок конкурсу і запрошує команди на сцену.

   Ведучий:

   Шановні учні, глядачі! Сьогодні ми з вами будемо спостерігати за конкурсом, учасниками якого є наші шановні другокласники. Просимо Вас бути ввічливими, добродушними і активними. Тема нашого конкурсу «Природа. Тварини».

    Отже, запрошуємо на сцену команду «FLOWERS» і команду «GREEN LEAVES».

 

ІІ. Учасників команд та глядачів знайомлять з членами журі та лічильної комісії. Оголошуються умови проведення і оцінювання конкурсів(найвища оцінка – 5 балів).

     Ведуча:

     Познайомтесь із членами нашого журі:

     Виговська Ірина Борисівна – вчитель зарубіжної літератури.

     Настреляй Лариса Миколаївна – вчитель початкових класів.

     Кириленко Людмила Андріївна – шкільний психолог.

    Спеціальний консультант конкурсу:

    вчитель англійської мови Савенко О.О.

    Члени лічильної комісії:

     учениці 7 класу:

     Горбенко Альона, Хорошко Тетяна.

     Ведучий:

     Для початку послухайте умови проведення нашої вікторини: виконання завдань оцінюється у балах, найвища оцінка 5 балів. І запам’ятайте, учасникам команд за виконання завдань видаються жетони, за кількістю яких визначиться найактивніший учасник нашого заходу.

 

     ІІІ. Знайомство з командами.

     Ведучий:

     1 завдання: домашня робота.

     Представити назву, девіз та емблему команди.

     Капітан І команди:

     Наша команда називається: «FLOWERS».

     Девіз: «We are like flowers,

                 And we like sun,

                 We like to learn.

                 And have a fun.»

     Капітан ІІ команди:

     Наша команда називається: «GREEN LEAVES».

     Девіз: «Small leaves make a big trees,

                All together we can win.»

     Капітани передають свої емблеми журі.

 

     IV. Проведення конкурсної програми.

     Ведуча:

     Продовжуємо нашу конкурсну програму. Ми всі любимо природу і повинні піклуватися про неї. У кожну пору року природа по-своєму красива. Пропонуємо вам розмалювати наші картинки. Отже, назвіть основний колір даної вам пори року:

         І команда                                                          ІІ команда

         Зима: winter – white                                         Весна: spring – green

         Літо: summer – bright                                      Осінь: autumn – yellow

     Ведучий:

     А тепер учасники цього конкурсу складуть нам вірш про пори року.

          Учасник І команди: Spring is green.

          Учасник ІІ команди: Summer is bright.

          Учасник І команди: Autumn is yellow.

          Учасник ІІ команди: Winter is white.

     Ведуча:

     За правильні відповіді жетон вручається…

     Ведучий:

     Наш другий конкурс пов'язаний з рахунком. Кожна команда має полічити до 10. Кожний учасник називає одну цифру, коли порахуєте до 5, то знову рахує перший учасник команди, і так до 10.

     І команда:

     1-й гравець:   one                   ,                              six

     2-й гравець:   two                   ,                              seven

     3-й гравець:   three                 ,                              eight

     4-й гравець:   four                   ,                              nine

     5-й гравець:   five                   ,                              ten.

     Потім умову виконує ІІ команда.

     Ведуча:

     Не зробили жодної помилки слідуючі гравці …, вони правильно назвали свої дві цифри, і отримують жетони.

     Ведучий:

     А зараз поки журі підраховує результати трьох конкурсів, запрошуємо по 1-му болільнику. Вам потрібно правильно порахувати до 20 на англійській мові. Ви принесете додатковий 1 бал своїй команді.

      Ведуча:

      Дякуємо, шановні болільники. 1 бал завдяки глядачам отримує команда …

      А зараз слово надається журі.

      Суму балів, які отримали команди, нам оголосять члени лічильної комісії.

      Ведучий:

      Увага! Слідуючий конкурс. Потрібно по одному учаснику від кожної команди. Ваше завдання розказати англійський алфавіт.

      Ведуча:

      Жетон за цей конкурс отримує учасник команди …

      Ведучий:

      А зараз кожна команда отримує цифрограму: кожній цифрі відповідає літера англійського алфавіту. Наприклад, цифра 1 - A, 3 - C, 9 - I.

Розшифруйте свої цифри, які слова вони приховують.

                І команда                                                                  ІІ команда

      11-1-14-7-1-18-15-15                                                       7-9-18-1-6-6-5

                 (kangaroo)                                                                     (giraffe)

      Ведуча:

      Свої розшифровки передайте будь-ласка журі.

      Ведучий:

      А зараз запрошуємо Вас, шановні конкурсанти, до зоопарку: кожному учаснику потрібно скласти речення, яку тварину ви можете побачити у зоопарку. Починаєте речення: I can see a monkey in the zoo.

І так далі, всі 5 речень.

Будь-ласка, команда «FLOWERS».

       Ведуча:

       Запрошуємо команду «GREEN LEAVES». Називаєте своїх 5 тварин із зоопарку.

       Ведучий:

       І друга команда впоралася із цим завданням. І поки журі підраховує результати пропонуємо учасникам слідуюче завдання.

       Ведуча:

       Прослухайте текст на англійській мові і дайте відповіді на запитання українською мовою.

       Ведучий:

       Текст для І команди:

Hi! I am Bob. I am ten.

I like animals. I have a dog.

It is big and black. Its name is Rex.

We play together. It is my friend.

We run and jump in the park.

(текст читається двічі)

      Ведуча:

      Дайте, будь-ласка, відповіді на запитання:

  1. Як звати оповідача?
  2. Скільки йому років?
  3. Про яку тварину йде мова?
  4. Яке її ім’я?
  5. Де друзі гуляють?

Ведучий:

Текст для ІІ команди:

Hello! I am Alice. I am nine.

I like birds. I have a parrot.

Its name is Ricardo.

It is big and green.

Ricardo can fly and talk.

It is my friend. We like to watch TV together.

  (текст звучить двічі)

         Ведуча:

         Дайте відповіді на мої запитання, будь-ласка:

  1. Хто розповідає про себе?
  2. Як звати оповідача?
  3. Скільки років?
  4. Хто улюбленець?
  5. Що вони полюбляють робити?

Ведучий:

        Найбільше відповідей правильних дав учасник команди «FLOWERS»…, який і отримує жетон. Учасник команди «GREEN LEAVES»… отримує жетон за свої правильні відповіді.

Ведуча:

       Послухаймо результати нашого вельмишановного журі та лічильної комісії за попередні 3 конкурси і загальний результат за 6 конкурсів.

       Ведучий:

       Пропонуємо кожній команді малюнки із зображенням тварин, виберіть із них домашніх, назвіть їх і опишіть двома реченнями. Наприклад:

       It is dog. It is black and very big.

Вам дається по 2 хвилини для підготовки.

       Ведуча:

       Отже, 2 хвилини пройшли, запрошуємо відповідати учасників І команди … Дякуємо! Найактивнішому учаснику …, наш жетон.

       Ведучий:

       А зараз відповідає ІІ команда … Дякуємо! Вручаємо жетон за найбільшу кількість відповідей учаснику ІІ-ї команди …

       Ведуча:

       Пропонуємо учасникам розказати віршики, лічилочки чи римовки на англійській мові.

       І команда:

One, one, one. Little dogs run.

Two, two, two. Cats see you.

Three, three, three. Birds in a tree.

Four, four, four. Rats on the floor.

       ІІ команда:

One, two. What must I do?

Three, four. Close the door.

Five, six. Look at the chicks.

Seven, eight. Put the plate.

Nine, ten. By our fat hen. …

       Ведучий:

       І нарешті наш останній конкурс. І, як ви правильно здогадуєтесь, це – пісенний конкурс. Кожна команда має право виконати пісню на англійській мові.

       І команда:              “Are you sleeping, are you sleeping

                       Brother James, brother James

                       Morning bells are ringing,

                       Morning bells are ringing:

                       Ding, ding, dong!

                       Ding, ding, dong!

                       Bells are tinkling,

                       Bells are tinkling:

                       Work began,

                       Work began.

                       Go merrily to school,

                       Go merrily to school!

                       Ding, dong, bell!

                       Ding, dong, bell!”

ІІ команда:            This is the way we kick the ball,

                         Kick the ball, kick the ball,

                         This is the way we kick the ball,

                         On a cold and frosty morning.

                               This is the way we dance and sing,

                         Dance and sing, dance and sing,

                         This is the way we dance and sing,

                         On a cold and frosty morning.

                         This is the way we go to bed,

                         Go to bed, go to bed,

                         This is the way we go to bed,

                         On a cold and frosty evening.

                         This is the way say: “Good night”,

                         Say: “Good night”, say: “Good night”,

                         This is the way say: “Good night”,

                         On a cold and frosty evening.

Ведуча:

Дякуємо учасникам за цікаві пісні та їх інсценування.

 

V. Підведення підсумків.

Ведучий:

Шановне журі! Ми чекаємо результати конкурсів.

Ведуча:

А тепер заключне слово членам лічильної комісії.

Ведучий:

Отже, переможцем у сьогоднішньому конкурсі-вікторині стала команда …

Вітаємо їх.

 

       VI. Визначення найактивнішого учасника конкурсу.

        Ведуча:

        Зараз ми полічимо жетони учасників команд. Найбільшу кількість жетонів отримав учасник команди …

 

        VII. Нагородження переможців.

         Ведучий:

         Отже, найактивнішим учасником став …, він нагороджується призом…

         Ведуча:

         Солодкий приз отримує команда-переможниця та втішні призи  всім учасникам конкурсу.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

          Ведучий:

Шановні учасники, глядачі! Дякуємо вам за участь.

Любіть природу, бережіть її.

І ставтеся до неї мов справжнії господарі.

          Ведуча:

Про наших менших друзів дбайте,

Нікому і ніколи в обіду не давайте!

          Разом:

          До побачення! До нових зустрічей!

     

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку