Form: 3
Theme: Fruits.Vegetables. At the dining table. (O. Karpiuk)
Aim: Ознайомити учнів з мовленнєвими зразками теми, зокрема з фруктами та овочами, виразами під час прийому їжі,з новим граматичним матеріалом: неозначеним артиклем a, an та займенником some; вчити розуміти особливості вживання артиклів, використовувати мовні зразки у діалогічному мовленні, демонструвати правильне застосування граматичного правила; бачити помилки і виправляти їх; висловлюватись усно та письмово про улюблені овочі та фрукти; оцінювати естетичне зображення предметів в образотворчому мистецтві; усвідомлювати важливість вживання фруктів, овочів, звичайної води для здоров’я .
Equipment: муляжі фруктів та овочів, ілюстрації картин з фруктами художниці
Є. Гапчинської, відеозапис вірша та пісні про фрукти, аудіо запис діалогу,
склянки з водою, таблиці з завданнями до ЛО, картки для групової
роботи, маркери.
І. Підготовка до іншомовного мовлення
Greeting: T: Good morning, children! How are you!
P: I’m feeling good! I’m super! I’m thumb up! etc.
Autotraining: T: Візьмемо одне одного за руки, відчуємо тепло долонь і промовимо які ми…
We are smiling! We are clever! We are hard-working! (Учні повторюють за
вчителем)
Warming up : T: Handy-dandy! (з англ. «Вгадай, що в мене в руці!». ) Вчитель ховає в руці
маленьку цибулю). Учні відгадують предмет, ставлячи запитання: Is it an
eraser? Is it a coin? ( stamp, badge, sharpener, candy, paper, etс.)
Aim: Я недаремно заховала саме цe. Сьогодні ви дізнаєтеся як називаються фрукти та
овочі на англійській мові, як англійці звичайно поводяться за обідом; навчитеся ви-
словлювати прохання й відповідати на прохання інших людей.
Але зараз нам слід повторити слова, які ми можемо використати протягом уроку
( Гра «Фотограф». Вчитель швидко показує слова на картках з попереднього уроку,
учні розпізнають слово і перекладають. Запропоновані ЛО: lunch, dinner, supper,
cook, drink, eat, green, red, etc.
II. Основна частина уроку
Presenting
Vocabulary T: Let’s listen the song about the fruits. ( відео запис пісні на сайті British Council)
1. Подання нових ЛО.
Вчитель вводить назви фрутів та овочів, використовуючи аудіо запис (с.76, в.1,
) та картки з малюнками, застосовуючи методику ейдетику.
( Учитель промовляє слово англійською мовою і шукає співзвучне слово
українською):
Carrot – морква їде у КАРЕТі
Cabbage – капуста лежить у КАБінеті
Onion – дівчинка АНЯ не любить цибулю
Cucumber
Tomato
Apple – яблуко це не АПЕЛЬсин
Banana
Lemon
orange
- Point to the cucumber. What colour is it? ( Учні показують овоч чи фрукт на
малюнку у підручнику, с.76,в.1 )
P: The cucumber is green,.
- Point to the onion, etc.
-What fruit do you like?
P: I like bananas.
( Знятий заздалегідь, в якому учні декламують вірш про фрукти
англійською мовою).
Carrot
Cabbage
Onion
Cucumber
Tomato
Apple
Banana
Lemon
orange
Carr…
Cabba…
Oni…
Cucum…
Toma…
App…
Bana…
Lem…
Oran…
Car…ot
Cabb…ge
On…on
Cucu…ber
To…ato
App…e
Ba…ana
Lem…n
Ora…ge
Cerrot
Cabbege
Onian
Cucamber
Temato
Epple
Banena
Lemen
Orenge
Grammar Practice: 4. Вживання артиклів a/an ( в.2 с. 76)
Вчитель пояснює особливості вживання артиклів.(Звучання аудіо запису з
підручника. Учні повторюють за диктором).
Вчитель пропонує учням вибрати один з фруктів ( вирізані з паперу)
Створюються групи учнів за вибором фруктів: група « kiwi» і група
« apple».
І завдання: Кожна група має виправити помилки вживання артиклів.
( картки)
ІІ завдання: Розподілити записані на картках овочі та фрукти у кошики.
Playtime: Проведення фізкультхвилинки «Simon says»
Учні виконують лише ті дії разом з вчителем, які супроводжуються словами
“Simon says” , наприклад:
Listening: 1. Pre-listening
T: Які ввічливі слова ми можемо вживати, споживаючи їжу за столом?
P: Please, Thank you.
T: Ще ми використовуємо : Enjoy your meal! Here you are. Pass me.
Some bread, please. ( записано на дошці)
Послухайте розмову родини за столом і скажіть, що вони передають одне
одному?
2. Listening (аудіо запис діалогу, с.77, в.4. )
3. After-listening
P: Що члени родини передають одне одному за столом? Що корисного п’ють ?
А чи корисно пити воду? Ваша однокласниця запропонує вам mineral water
англійською мовою, а ви відповідатимете: Yes, please або No, thanks.
діляться на 2 групи)
вам те, що ви хочете: Pass me salt, please.- Here you are.
ІІ. Заключна частина уроку
Homework 1. Домашнє завдання
с.49, в.3, 4; намалювати фрукти і овочі, які вам подобаються.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку
Є. Гапчинської. ( додаток 1)
(вчитель виставляє оцінки за урок)
Додаток № 1 (8 ілюстрацій)