Урок з англійської мови в 3 класі на тему: "Fruits.Vegetables. At the dining table. (O. Karpiuk)"

Про матеріал
Урок розроблено до підручника О.Карпюк, 3 кл. У розробці наявні різні вправи на вивчення нових ЛО, прийоми поділу учнів на групи, ілюстрації картин Є.Гапчинської, на яких зображені фрукти.
Перегляд файлу

    Form:                 3

 

   Theme:         Fruits.Vegetables. At the dining table. (O. Karpiuk)

 

Aim:             Ознайомити учнів з мовленнєвими зразками теми, зокрема з фруктами та овочами,    виразами під час прийому їжі,з новим граматичним матеріалом: неозначеним артиклем a, an та       займенником some; вчити розуміти особливості вживання артиклів, використовувати мовні зразки у діалогічному мовленні, демонструвати правильне застосування граматичного правила; бачити помилки і виправляти їх; висловлюватись усно та письмово про улюблені овочі та фрукти;  оцінювати естетичне зображення  предметів в образотворчому мистецтві;  усвідомлювати важливість вживання фруктів, овочів, звичайної води для здоров’я .

 

Equipment:             муляжі фруктів та овочів, ілюстрації картин з фруктами художниці

                               Є. Гапчинської, відеозапис вірша та пісні про фрукти, аудіо запис діалогу,    

                                склянки  з водою, таблиці з завданнями до ЛО, картки для групової

                                 роботи, маркери.

 

І.                                 Підготовка до іншомовного мовлення

Greeting:                   T:  Good morning, children! How are you!

                                    P: I’m feeling good! I’m super! I’m thumb up! etc.

 Autotraining:         T:  Візьмемо одне одного за руки, відчуємо тепло долонь і промовимо які ми…

                                  We are smiling! We are clever! We are hard-working!  (Учні повторюють за       

                                   вчителем)

Warming up :          T:  Handy-dandy! (з англ. «Вгадай, що в мене в руці!». ) Вчитель  ховає в руці

                                    маленьку  цибулю). Учні   відгадують предмет, ставлячи запитання: Is it an

                                    eraser? Is it a coin?   ( stamp, badge, sharpener, candy, paper, etс.)           

Aim:                   Я недаремно заховала саме цe. Сьогодні ви дізнаєтеся як називаються фрукти та

                          овочі на англійській мові, як англійці звичайно поводяться за обідом; навчитеся ви­-

                          словлювати  прохання й відповідати на прохання інших  людей.                          

                          Але зараз нам слід повторити слова, які ми можемо використати протягом уроку

                         ( Гра «Фотограф». Вчитель швидко показує слова на картках з попереднього уроку,

                         учні розпізнають слово і перекладають. Запропоновані ЛО: lunch, dinner, supper,

                     cook, drink, eat, green, red, etc.                                            

  II.                           Основна частина уроку

Presenting

Vocabulary                 T: Let’s listen the song about the fruits.  ( відео запис пісні на сайті British Council) 

                                    1. Подання  нових ЛО.

                                     Вчитель вводить назви фрутів та овочів, використовуючи аудіо запис (с.76, в.1,

                                      ) та картки з малюнками, застосовуючи методику ейдетику.

                                     ( Учитель промовляє слово англійською мовою і шукає співзвучне слово

                                     українською):  

                                                   Carrot – морква їде у КАРЕТі

Cabbage – капуста лежить у КАБінеті

Onion – дівчинка АНЯ не любить цибулю

Cucumber

Tomato

Apple – яблуко це не АПЕЛЬсин

Banana

Lemon

orange

 

  1. Учні відпрацьовують назви фруктів і овочів.

                                        - Point to the cucumber. What colour is it? ( Учні показують овоч чи фрукт на

                                          малюнку у підручнику, с.76,в.1 ) 

                                          P: The cucumber is green,.

                                             -  Point to the onion, etc.

                                               -What fruit do you like?

                                          P:   I like bananas.

  • Let’s write down the words in the vocabulary.

 

  1. Демонстрація відеоролика про фрукти за участі учнів 3 класу.

 

( Знятий заздалегідь, в якому учні декламують вірш про фрукти

 

 англійською мовою).

 

  1. Виконання вправ на засвоєння ЛО:
  • Зєднай слово з малюнком ( індивідуальні картки)

Carrot

Cabbage

Onion

Cucumber

Tomato

Apple

Banana

Lemon

orange

  • Закінчи слово ( слова записані на дошці)

Carr…

Cabba…

Oni…

Cucum…

Toma…

App…

Bana…

Lem…

Oran…

  • Встав пропущену літеру (робота в групах, слова  записані на ватмані)

Car…ot

Cabb…ge

On…on

Cucu…ber

To…ato

App…e

Ba…ana

Lem…n

Ora…ge

  • Виправ помилку:

Cerrot

Cabbege

Onian

Cucamber

Temato

Epple

Banena

Lemen

Orenge

Grammar  Practice:         4. Вживання артиклів a/an ( в.2 с. 76)

Вчитель пояснює особливості вживання артиклів.(Звучання аудіо запису з

 підручника.   Учні повторюють  за диктором).

Вчитель пропонує учням вибрати один з фруктів ( вирізані з паперу)

  • Choose one fruit:  kiwi or apple.

                                           Створюються групи учнів за вибором фруктів: група « kiwi» і група

                                         « apple».

                                          І завдання: Кожна група має  виправити помилки вживання артиклів.

                                             ( картки)

                                          ІІ завдання:  Розподілити записані на картках овочі та фрукти у кошики.

Playtime:                      Проведення  фізкультхвилинки «Simon says»

                                     Учні виконують лише ті дії разом з вчителем, які супроводжуються словами

                                  Simon  says, наприклад:                                

  • Simon says : Clap your hands!(учні виконують разом з вчителем)

 

  • Touch your nose! (дії не виконують), touch your hair, etc.        

Listening:                     1. Pre-listening

                                     T:  Які ввічливі слова ми можемо вживати, споживаючи їжу за столом?

                                      P:  Please, Thank you.

                                      T:  Ще ми використовуємо :  Enjoy your meal!  Here you are. Pass me.

                                                                                        Some bread, please. ( записано на дошці)

                                        Послухайте  розмову родини за столом і скажіть, що вони передають одне

                                       одному?

                                     2. Listening (аудіо запис діалогу, с.77, в.4. )

                                     3. After-listening

                                  P:   Що члени родини   передають одне одному  за столом? Що корисного пють ?

                                          А чи корисно пити воду?  Ваша однокласниця запропонує вам mineral water      

                                         англійською  мовою, а ви відповідатимете: Yes, please або No, thanks.

  • Виберіть трубочку таким кольором , який забажаєте.( таким чином учні

діляться на  2 групи)

  • You have got 2 baskets with fruits and vegetables.

 

  • Попросіть товариша передати

вам те, що ви хочете: Pass me salt, please.- Here you are. 

ІІ.                             Заключна частина уроку

  Homework              1.  Домашнє завдання

                                    с.49, в.3, 4; намалювати фрукти і овочі, які вам подобаються.

Summarizing            2. Підведення підсумків уроку

  • На підсумок я пропоную вам розглянути ілюстрації відомої художниці

Є. Гапчинської. ( додаток 1)

  • What fruit can you see?

 

  •  Let’s write them on the board.

 

(вчитель виставляє оцінки за урок)

 

  • Now the lesson is over. Thank you.

 

                                                                            Додаток № 1 (8 ілюстрацій)

f55918f8bd848940d3c169b5286429fb

 

 

 

 eea64a6c500caa6a2dd8c7a87753b1a0

 

 

 

                        ca4e5f6907f94f3c7bfad2c745346e23    

 

 

 

 

 

 

 

48668011821a0b604365760c19185c6d

 

 

9b1c4d2eb9335ce9377f2d71a8af0663

 

              48db93f29b333f5a80a567c7e95bd94b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0c53b2010caa893cc4290b7a2218c4bd5dcc9fbb4f4bb1108c5674bfa9a16353


 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
1707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку