КЗ»НСЗШ №6»
Методична розробка
уроку з фізичного виховання
Тема:,,Спортивні ігри
(баскетбол)”
Розробив: викладач фізичного виховання Думанський А.В.
м. Нікополь
ПЛАН – КОНСПЕКТ
відкритого уроку з фізичного виховання для учнів 9 класу
Тема: Спортивні ігри (баскетбол)
Мета:
Навчальна
1. Удосконалити техніку передачі м’яча двома руками від грудей у повітрі
та з відскоком від майданчика.
2. Удосконалити техніку ведення м’яча.
3. Повторити техніку виконання штрафного кидка.
Виховна
1. Виховувати у учнів потребу й уміння свідомо застосовувати різні вправи
з метою зміцнення власного здоров’я.
2. Сформувати ціннісні орієнтації учнів на здоровий спосіб життя засобами
ігрової діяльності.
Розвиваюча
1. Розвити у учнів кмітливість, швидкість та координацію рухів.
Тип уроку: Удосконалення вмінь та навичок.
Дата проведення: 28.11.2017 р.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання та інвентар: баскетбольні м'ячі, баскетбольні
кільця.
Література
1. 250 рухливих ігор та естафет для школярів / О. І. Ламкова,
С. В. Дорофєєва. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2005. – 128 с.
2. Баскетбол: Теория и методика обучения: учебноепособие для студентов
высшихучебных заведений /Д. И. Нестеровский. – 3-е изд., стер. – М.:
Издательский центр «Академия», 2007. – 336 с.
3. Теория и методики физическоговоспитания
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно–методичні вказівки |
Підготовча частина уроку
1. Шикування. Повідомлення завдань уроку. ТБ на уроках з баскетболу.
2. Ходьба: ‒ на носках, руки на поясі; ‒ на п’ятах руки за головою; ‒ на внутрішній стороні ступні, руки на поясі; ‒ на зовнішній стороні ступні, руки за головою. -ходьба з перекатом з п ятки на носок,руки за спину.
3. Біг: ‒ рівномірний; ‒ з високим підніманням стегна; ‒ з закиданням гомілки назад, ‒ приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі; ‒ приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі; ‒ спиною вперед; ‒ прискорення по діагоналі.
Стрибки. - на правій, з просуванням вперед; - на лівій, з просуванням вперед; - на двох. 4. Вправи на відновлення дихання в русі. 1-2. Руки через сторони, вверх вдих; 3-4. Руки вперед, вниз – видих
5. Загальнорозвиваючі вправи в русі. ‒ ходьба;
1. В. п. – руки на поясі: Основна частина уроку Перешикування з колони по одному в колону по два. 1.Удосконалити техніку ведення м яча - Ведення м яча лівою ,передача лівою від грудей. - Ведення м яча правою,передача правою від грудей. - Змішане ведення м яча навколо партнера, передача двома руками за голови.
2.Повторити техніку передачі м яча від грудей. - Передача м яча двома руками від грудей (на місці). - Передача м яча двома руками від грудей (сходження-розходження). - Передача м яча двома руками з за голови(висока траєкторія польоту). - Підготовча вправа для штрафного кидка лівою рукою від плеча з високою траєкторією польоту. - Підготовча вправа для штрафного кидка правою рукою від плеча з високою траєкторією польоту. 3.Школа м яча - оберти з м ячем за тулубом, перекладання м яча партнеру; - вправа «вісімка»; - виривання м яча; - вибивання м яча.
4. Штрафні кидки
5.Рухлива гра «Вибий м яч»
Заключна частина уроку
1.Шикуванняучнів. Підведенняпідсумків уроку. 2.Підведення підсумків уроку,оцінювання
3.. Домашнєзавдання.
4.Організований вихід із залу. |
12 хвилин
1хв.
3хв.
3 хв.
1 хв.
1 хв..
3 хв.
30 хв.
10хв.
3р.
3р.
3р.
10хв.
10р.
10р.
15р.
10р.
3 хв.
12р.
12р.
7хв.
3 хв.
1хв
1хв.
30с.
30с. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.
Фронтальний метод. «Праворуч! В обхід ліворуч кроком руш!» в колону по одному (Почати з лівої ноги). Дистанція два кроки. Звернути увагу на правильну поставу. Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед. Вправи на формування правильної постави та профілактику плоскостопості.
Біг у рівномірному темпі, дистанція два бігових кроки.Основна група 4 кола,підготовча 3.
Для формування техніки переднього кроку;
Для формування вміння розслабляти м'язи під час бігу і для техніки заднього кроку та розвитку м'язів задньої поверхні стегна. Для розвитку координації рухів та корекції постави. Під час виконання вправ тулуб тримати рівно, підборіддя підняти.
Амплітуда максимальна.
Фронтальний метод. Сприяти відновленню ритму дихання до рівномірного. Повільне виконання.
Підготувати м'язи, зв'язки, суглоби рук і плечового пояса до роботи з м'ячем. Сприяти загальному розігріванню і поступовому втягуванню організму в роботу.
Фронтальний метод
Лікті в сторони, дистанція 2 кроки.
Інтервал 4 метри, дистанція 2 кроки. Перша колона ліворуч, друга праворуч. Нагадати про техніку Безпекипід час занять з баскетболу та рухливих ігор. Метод кооперативного навчання (груповий). Ведення м’яча довільно. Звернути увагу на техніку ведення м'яча. Вправави конується по свистку.
Передача м'яча двома руками від грудей Ловля м'яча двома руками на місці Достатнє згинання ніг і посил м'яча м'яким рухом кисті.
передача по свистку.
Звернути увагу на роботу кисті рук
Виривання за рахунок тулуба
Звернути увагу на роботу кисті рук
Правила гри: гравець володіє м ячем, здійснює ведення із завданням вибити м яч суперника .Вибувший присідає 15 разів.
в одну шеренгу, фронтальний метод
Коротко, лаконічно.Вказати на помилку, кращих учнів оцінити.
Піднімання тулуба в сід. 50 разів щоденно. вколону по одному |