Урок з елементами футболу "Передачі та ведення м'яча."

Про матеріал
Передачі та ведення м'яча. Мета уроку: оволодіти навичками передач та ведення м’яча, розвивати основні фізичні якості. Завдання уроку: 1. Повторити передачі та ведення м’яча внутрішньою частиною стопи та зупинку м’яча підошвою. 2. Сприяти розвитку швидкості при виконанні вправ. 3. Виховувати почуття колективізму, дисциплінованість та організованості учнів.
Перегляд файлу

План- конспект уроку з фізичної культури

 з елементами футболу для 6 класу

Тема уроку: Передачі та ведення м'яча.

Мета уроку: оволодіти навичками передач та ведення м’яча, розвивати основні фізичні якості.

     Завдання уроку:

  1. Повторити передачі та ведення м’яча внутрішньою частиною стопи та зупинку м’яча підошвою.
  2. Сприяти розвитку швидкості при виконанні вправ.
  3. Виховувати почуття колективізму, дисциплінованість та організованості учнів.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: 4 футбольні м’ячі, 6 набивних м’ячів, 8 гімнастичних палиць, 2 обручі, свисток, секундомір.

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (8-10 хв.)

  1. Організаційна частина : шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку (3-4хв.)

Учитель: Футбол – найпопулярніший у світі вид спорту. У нього грають близько 240 млн. чоловік, тобто кожен 25 житель планети. Історія футболу сягає у глибину століть. Більше 2 тис. років тому ігри з круглими предметами були популярні у Китаї, Японії, Єгипті, Греції, серед індіанців Америки. Грали в основному, надутими свинячими сечовими міхурами або скачаною в кулю шерстю тварин.

Офіційною батьківщиною футболу вважається Англія, де спочатку грали без правил на вулицях міст. Сотні чоловік з обох команд грали так, щоб загнати м’яч у певні частини міста. Інколи це приводило до тяжких травм. Згодом гра набула такого вигляду, як сьогодні.

Датою народження українського футболу вважають 28 липня 1894 р. Але ще раніше цю гру привезли в Одесу англійці, які там працювали. Згодом вона поширилася по всій країні. Граючи в футбол, слід дотримуватися правил безпеки ( не грати перекачаним, приспущеним м'ячем, не грати 2 м’ячами одночасно, завжди тримати його в полі зору).

 Про цінність занять футболом більше 100 років тому, говорив засновник  сучасних Олімпійських ігор П’єр де Кубартен, відмічаючи , що він вчить не лише індивідуальним , а й колективним діям, допомагає виправляти помилки товаришів.

ЧСС за 6 сек.

 

30 сек.

Запитати у кого більше 90 уд/хв

  1. Розминка (ходьба, швидка ходьба, повільний біг, вправи на корекцію постави та попередження плоскостопості.)
  2. Загально-розвивальні вправи під час руху (біг приставними кроками, перехресним кроком лівим та правим боком, із зміною напрямку бігу по свистку, спиною вперед, з поворотом кругом в одну та другу сторони)
  3. Загально-розвивальні вправи на місці:
  •  різнойменні махи вперед із в.п. руки вперед – в сторони;
  • колові рухи в колінних суглобах;
  • колові рухи в тазостегнових суглобах;
  • пружні випади вперед;

 

 

 

  • присідання на ліву (праву) ногу;

 

 

  • вистрибування із присіду;
  • вправа на розтягування м’язів ніг;

 

 

 

 

 

  • самостійне виконання вправи.

1-2 хв

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

8-12 раз

 

8-12 раз

8-12 раз

 

8-12 раз

 

 

 

8-12 раз

 

 

8-12 раз

30 сек.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

Тримати дистанцію 2-3 кроки, голову повернути в сторону.

 

 

Долоні тримати вниз.

Руки на колінах

 

 

На «1-3»-випади вперед, на «4»-зміна положення ніг

Широка стійка, руки перед собою.

 

Широка стійка, руки за спиною, ноги в колінних суглобах не згинати

ЧСС за 6 сек.

 

30 сек.

 

Основна частина (30-32хв.)

 

 

Розподілити на «1-2» і стати в дві шеренги

  1. Човниковий біг 9-6-3-0 і навпаки.

 

1-2 хв

 

Виконувати по лініях майданчика

  1. Естафета з бігом між палицями до поворотної стійки і назад.

 

 

2-3 хв

 

Вбігти в круг, не зачіпаючи палиць добігти до поворотноі стійки та повернутись назад, передаючи естафету.

  1. Передача і зупинка м’яча підошвою.

 

2-3 хв

 

Стати в 2 шеренги, обличчям один до одного.        

Робити крок назустріч м’ячеві

  1. Передача з переміщенням вперед.

2-3 хв

 

Після передачі помінятись місцями з товаришем

  1. Ведення з обводкою товариша і передачею м’яча.

 

  1.             хв

 

 

  1.  Передача із зміною місць.

 

  1.             хв

 

 

  1.  Ведення із зупинкою м’яча на лініях і передачею біля поворотної стійки товаришу.

2-3 хв

 

Виконувати   повільно.

 

  1.  Зустрічна передача м’яча із забіганням в кінець своєї колони.

3-4 хв

Поділити на 2 підгрупи, після передачі стати в кінець своєї колони.

  1.  Зустрічна передача м’яча із забіганням в кінець протилежної колони.

3-4 хв

 

  1.  Гра «М’яч капітану».

 

3-4 хв

Капітани стоять перед командами за 3-4 м від них

  1.  Естафета  з веденням м’яча «змійкою».

3-4 хв

Перешикувати в 2 колони

  1.  Гра «Зроби більше передач».

 

3-4 хв

Розмістившись по майданчику , одна команда контролює м’яч, а інша -  відбирає.

ЧСС за 6 сек.

 

30 сек.

 

Заключна частина (3-4 хв)

  1.  Організаційне завершення уроку:  
  •                  Шикування, ходьба з виконанням вправи  на увагу «Математик» (Вчитель пропонує знайти значення числового виразу, в якому результати є номерами учнів. Руку піднімає той учень, номер якого є результатом обрахунку)

 

  • Підведення підсумків.

 

 

3-4 хв

 

 

Розподілитися по порядку.

 

 

 

 

 

 

Відзначаю кращих

  • Домашнє завдання

 

 

 

 

 

ЧСС за 6 сек.

 

 

 

 

 

 

30 сек

«Жонглювання» м'ячем, ведення та передачі м’яча

 

 

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку