Урок фізкультури "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем"

Про матеріал
Протягом всього уроку забезпечується руховий режим кожного учня та індивідуальний підхід. Оздоровчим завданням на уроці є профілактика плоскостопості, формування правильної постави, впровадження системних дихальних вправ, що викликає позитивні емоційні враження у першокласників.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок фізичної культури в 1-А класі

 

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\семінар фізкультури\IMG_2862.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\семінар фізкультури\IMG_2879.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок фізичної культури в 1-А класі

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Завдання уроку:

Освітні:  продовжити формувати навички володіння м’ячем: тримання, передача м’яча в колі,шерензі, колоні , передача м’яча в парах; забезпечення рухового режиму кожного учня протягом всього уроку;

Оздоровчі: сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності, координації рухів; формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості; впровадження системних дихальних вправ під час виконання учнями навчальних завдань; поєднання фізичних навантажень та позитивних емоційних вражень у першокласників;

Виховні: Виховувати вольові якості: бажання бути уважними, чітко виконувати кожну вправу, оволодівати прийомами самотренування та самоконтролю.

Інвентар: гумові м’ячі, фішки, свисток, сніжки(виготовлені із вати), музичний центр.

№ пп

 

                                   Зміст уроку

 

Дозування

 

Методичні рекомендації

                                                                    

Підготовча частина 10-12 хв

1

1.Організаційний момент

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо!

2.Шикування в шеренгу, привітання.(загадка)

Круглий, гарний і легенький високо літає

Йому діти дуже раді,бо ним кожен грає.

3.Повідомлення завдань уроку.(показ сніжки)

4.Інструктаж БЖД

5. Наш девіз:

Всі ми звикли до порядку

Разом робимо зарядку

Дружимо зі спортом всі

Ми великі молодці.

6.Стройові вправи: повороти на місці ліворуч, праворуч, кругом.

0.5 хв.

 

 

 

 

0,5 хв.

 

 

1 хв.

0,5хв

 

0,5хв.

 

 

 

0,5хв

Фронтальний метод організації діяльності.

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття.

Чіткість виконання.

 

 

 

Повторити правила безпечної поведінки під час виконання стройових  вправ,вправ з м’ячем.

 

 

 

 

Чіткість виконання команд

2.

 

 

 

 

 

1.Ходьба,різновиди ходьби :

- на носках; - на п’ятах;

-на зовнішній стороні стопи.

-на внутрішній стороні стопи.

-напівприсіді; руки на поясі.

2.Повільний біг, різновиди бігу:

-біг приставним кроком;

-по купинкам

-з викиданням прямих ніг вперед

3.Ходьба. Відновлювальні вправи.

4.Дихальні вправи.« Годинник»

Стати прямо, руки опустити, ноги нарізно. Розмахуючи прямими руками назад і вперед, (вдих-видих), промовляти: «тік-так».

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

Потоковий метод

руки на поясі.

руки за голову.

Руки в сторони

Координація рухів

Контролювати дистанцію. Правильність виконання

Руки на пояс

Спина рівна, дихання рівномірне.

 

  Повторити 6-8 разів.

 

Спину тримати рівно

3.

Вправи для профілактики плоскостопості-ходьба по коврикам і мішечкам

 

 

1хв.

Потоковий метод організації діяльності учнів

Контролювати дистанцію та правильність виконання вправи.

4.

Перешикування з колони по одному в колону по два.

0,5хв

Ходьба за направляючим на середину зали і перешикування

5.

Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячами

1)В.п: ноги нарізно; руки  з м’ячем внизу

1-нахили голови вперед; 2- назад; 3-ліворуч; 4-праворуч.

2)В.п.- основна стійка, м’яч спереду. 1-2- відставляючи праву ногу назад на носок, м’яч угору, потягнутися, прогнутися і подивитися на м’яч . Те саме з другої ноги.

3)В.п.-основна стійка, м’яч угорі. 1-відставляючи праву ногу в сторону на носок, нахил праворуч, дивитися на м’яч 2-в.п.Те саме в іншу сторону.

4) В.п. Ноги нарізно, руки з м’ячем  за головою.1-нахил вперед , м’яч перед собою.2.В.п. 3- те ж саме.4-В.п.

5).В.п.-основна стійка, м’яч унизу. 1-випад правою ногою вправо, м’яч вправо на випрямлені руки. 2- В.п.3-випад лівою ногою в сторону, 4-В.п.

6).В.п.- ноги нарізно,м’яч внизу 1- присіли , руки випрямлені вперед з м’ячем .2-В.п.

7).В.п.-стійка ноги нарізно, м’яч затиснутий між гомілками, руки на поясі. Виконати близько 10 стрибків, утримуючи м’яч між гомілками.

8).В.п.-ноги на ширині плечей. Перекочування м’яча плавними поштовхами обома або однією рукою між стопами ніг.

 

4-6р

 

 

 4-6р

 

  

 

6-8р

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

 6-8р.

 

 

До10р.

 

 

До10р.

 

 Дотримуємося

повної амплітуди рухів.

 

 

Контролювати чіткість та правильність виконання вправи

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

Руки не згинати в ліктях.

Чіткість виконання вправи.

 

 

Відведення прямих рук в сторону

 

 

міцно утримувати м’яч

Спина рівна

 

стрибки на носках

 

контролювати рух м’яча, координацію рухів

 

6.

Вправи на розвиток уваги:

1. В.П. – О.С., 1 – руки на пояс, 2 – руки до плечей, 3 – руки за голову, 4 – на голову, 5 – руки вниз.

 

 

0,5хв.

 

 

 

Гра «Вправні ручки», швидке виконання рухів.

Вчитель виконує вправу асинхронно, діти по команді

Основна частина 20-22хв.

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

1.Передача м’яча в колоні, шерензі ,в колі, по одному праворуч, ліворуч,

2. Підкидання м’яча двома, однією рукою; ловіння двома.(на місці,)

3.Перекидання м’яча в  парах( від грудей, з-за голови)

4.Удари  м’яча об підлогу однією та двома руками;

 

 

Звернення уваги на сніжки,які були продемонстровані на початку уроку.

- Що  сталося із сніжками?

- Чому вони зникли?

 

2-3хв.

 

2-3хв.

 

6-8хв.

 

2-3хв.

 Інструктаж з БЖД. Змагальний метод.

 

М’яч над собою, контролювати силу кидка м’яча.

Робота в групах.

М’яч тримати на рівні грудей. Руки  зігнуті, пальці широко розставлені. Лікті опустити вниз, м’язи рук розслаблені. Не бити по м’ячу, а штовхати його внизу;

Явище природи - при підвищенні температури сніг має властивість танути. Що й сталося з нашими сніжками. Але  ми не  сумуємо адже є дуже схожі кульки-сніжки, виготовлені з вати , вони стануть в пригоді.

2.

 

 

 

 

 

Рухлива гра «Веселі сніжки»

Клас ділиться на дві команди і розміщуються по обидві частини зали. Кожна команда отримує по 15 кульок-сніжок. Умови гри: потрібно якомога більше перекинути сніжок на територію суперника. По сигналу гра закінчується і перемагає та команда, яка найбільше перекинула сніжок.

Підсумок гри.

4хв.

Розвиток спритності, швидкості.

Інструктаж з БЖД під час гри.

Виховувати дружні стосунки, вміння працювати в команді злагоджено і чітко.

3.

Вправи на розслаблення.

  • « Насос»

Стати прямо, руки опущені, ноги разом. Зробити вдих, потім нахил тулуба в сторону - видих, руки

ковзають вздовж тулуба, при цьому голосно промовляти: «с-с-с-с».

1хв.

 

 

                                                       Заключна частина        3-5 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу.

2. Підбиття підсумків уроку

3.Пісня з елементами фізичних рухів «Як здоровим хочеш бути, зроби так…».

Вихід із зали.

 

 

 

0,5хв

1хв

1,5 хв.

 

Відзначити роботу кращих учнів

 

Музичний супровід.

Діти повторюють рухи за учителем.

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\семінар фізкультури\IMG_2883.jpg

 

 

 

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\семінар фізкультури\IMG_2894.jpg

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку