Урок фізкультури "Вправи для опанування навичками володіння м'ячем"

Про матеріал
Урок інтегрований з різними предметами: фізкультура, основи здоров' я, математика, природознавство. Завдяки такому поєднанню учні краще сприймайють матеріал, розширюють та збагачують сприйняття, цікаво та ефективно працюють на уроці.
Перегляд файлу

 

 

 

Урок фізкультури в 1 класі

 Вчитель:Грінченко Л.М.

Тема:Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\урок фізкультури\IMG_9176.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\урок фізкультури\IMG_9221.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого уроку фізкультури в 1 класі

(фізкультура, природознавство, основи здоров’я, математика)

 

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Метання малого м’яча.

Завдання уроку:

Освітні: навчити техніці метання малого м’яча з-за голови, закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці; повторити комплекс ЗРВ.           

 Оздоровчі:  сприяти розвитку витривалості, основних рухових умінь і навичок, розвивати швидкість та спритність у грі «Збери листя», увагу в грі «На свої місця» в русі-уваги, творчої уяви; формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.

Виховні: виховувати дисциплінованість , товариські відносини, свідоме ставлення до занять фізичною культурою та почуття колективізму.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар та обладнання: маленькі м’ячі, баскетбольний щит (ціль) , обручі, листочки та грибочки для гри, музичний центр.

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (15 хв.)

  1. 1.

А)Шикування у шеренгу. Привітання

Б)Повідомлення завдань уроку.  

- Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож до лісу. Скажіть, , хто живе  в лісі? (звірята)

- Що звірята роблять в лісі? (живуть, лазять по деревах, стрибають,бігають, заготовляють на зиму запаси їжі.)

- Тож сьогодні і ми як звірята також будемо бігати, удосконалювати техніку різновидів бігу та ходьби,  будемо  розвивати швидкість, спритність та влучність під час метання маленького м’яча. Також пограємо  розучимо  рухливу гру «Збери листя» і  допоможемо звірятам  підготуватись до зими

Тож перш чим, вирушити у подорож , промовимо девіз, побажаємо один одному бути здоровим:

Здоров’я-це сила!Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я у вас і у нас!

В)Інструктаж з БЖД

 

     1хв

Постава, зовнішній вигляд, самопочуття

 

  1. 2.

Ходьба на місці

- І от зараз ми з вами будемо йти на місці в ногу з оплеском в долоні на рахунок 3

30с.

Домагатися,  щоб оплеск діти робили разом. Ногами сильно не стукали по підлозі.

3.

 Повороти на місці:

-А щоб в лісі не заблукати ми зараз згадаємо де права сторона а де ліва. І виконаємо повороти

30с.

  Повороти виконувати способом переступання. Слідкую щоб діти не розмахували руками.

  1. 4.

Ходьба:

Спину рівно ми тримаєм

І в дорогу вирушаєм.

  • на носках;
  •  
  • на п’ятах;
  •  
  •  
  •  
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;

 

  • навприсядки.

 

2хв

Стежити за чіткістю виконання

 

 

Встаємо на носочки –

Ходимо, як лисички.

Встаємо на п’ятки –

Тепер ми пінгвінятка.

Тримаємо спинки рівненько,

Голову пряменько.

А тепер підемо, як ведмідь

Збоку-вбік, збоку-вбік. 

А тепер,хлопчики й дівчата.

Навприсядки, як  каченята.

  1. 5.

Біг:

  • звичайний;

 

  • з підніманням колін;

 

  • із закиданням гомілок;

 

  • з підскоками і сплесками руками над головою;

 

  • подолання перешкод ( проходячи крізь обручі)

1хв

  Підтримувати рівняння в колоні, дихання через ніс.

Переходимо на біг:

З підніманням високо ніг,

Робимо як курчатка –

Торкаємось стегон п’ятками,

Якщо вище підстрибнемо –

Комарика  піймемо.

Потоковий метод , один за одним, дотримуючись дистанції.

  1. 6.

Ходьба:

- звичайним кроком  (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох)

Вправа «Квіточка»

1хв

Переходимо на крок –

Дихаємо як вітерок. 

  1. 7.

Перешикування з колони по-одному в колону по 3, із заздалегідь розставленими направляючими.

- Щоб у лісі різні перешкоди легко долати, нам силу і спритність треба мати.

- Тож будьте уважні і вправи за мною починайте.

1хв

Дотримуватись правила витягнутої руки.

  1. 8.

Загальнорозвивальні вправи:

  1. В.п. – о.с., руки на поясі. Нахили головою
  2.   В.п. – о.с., руки до плечей.

1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад.

  1.   В.п. – о.с., права рука вгору, ліва – вниз. Зміна положення рук.
  2.   В.п. – о.с., руки перед грудьми зігнуті у ліктях. Відведення рук назад.
  3.   В.п. – о.с., руки на поясі.

1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 – нахили тулуба вліво.

  1.   В.п. – о.с., руки внизу, пальці рук – в “замок”.

1 – руки вгору; 2 – нахил уперед; 3 – нахил униз; 4 – в.п.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі.

1-2 – оберти тулубом управо; 3-4 – оберти тулубом уліво.

  1.   В.п. – руки на поясі. 1 – випад правою ногою вперед, руки на коліно правої ноги; 2 – в.п.; 3-4 – те саме лівою ногою.
  2.   В.п. – о.с. Стрибки:
  3. В.п. – о.с. 1 – руки вгору, вдих; 2 – руки вниз, видих.

8 хв

5-6 разів

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

 

Постава

 

 

 

Руки рівні, не зігнуті в ліктях

 

 

 

Спина рівна

 

 

Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися

 

Ноги на місці

Чіткість виконання

Спина рівна

 

 

Ноги в колінах не згинати, торкатися кінчиками пальців носків.

 

ІІ. Основна частина (17 хв.)

  1. 1.

Метання малого м’яча у вертикальну ціль

Підготовчі вправи:

- імітація кидка  малого м’яча у вертикальну ціль  (з місця)

- підкидання та ловіння малого м’яча над головою двома руками.(в парах)

- метання малого м’яча у вертикальну ціль

10-12 хв.

 Фронтальний метод організації учнів. Одночасне виконання на місці.

Захоплювати м’яч пальцями зверху. Збільшувати амплітуду рухів.

 Потоковий метод. Після випускання м’яча утримувати стійке положення тіла

  1. 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

1.Гра «На свої місця»

2.Рухлива гра «Збери листя».

Створення проблемної ситуації: дітям пропонується у формі гри допомогти сім’ї їжачків підготуватися до зими.

– Діти! Незабаром зима. Усі звірята готуються до  холодів. Одні  утеплюють свою нірку, а інші роблять  запаси. Сьогодні, по дорозі до школи, я зустріла сім’ю їжачків -  тато, мама та двоє маленьких їжаченят. На своїх колючих спинках дорослі їжачки несли різні грибочки, а їжаченята -  листочки для того, щоб утеплити свою домівку. Вони попросили вас допомогти їм у підготовці до зими. А саме, зібрати грибочки і листочки. І для цього  ми з вами об’єднаємося в команди. Одна команда збиратиме листя,  друга – гриби.

Підсумок гри.

Листя яких дерев ми  допомагали збирати? Які

гриби ми зібрали?

Що ми можемо побажати лісовим мешканцям?

  1.  

1хв

5 хв.

 

Перед грою по майданчику розкидають листя і гриби. Учні під музичний супровід (темп вище середнього) біжать по колу. З припиненням музичного супроводу учні зупиняються і збирають листя і гриби.)

 

 

 

Заключна частина (3 хв.)

  1. 1.

Шикування у шеренгу

30сек

1хв.

 

  1. 2.

Ходьба, вправи на відновлення дихання та розслаблення.

По залу, потоковий метод організації учнів

  1. 3.

 

 

 

 

 

4.

Підсумок  уроку.

Завершилась наша подорож до лісу.

– Дякую вам, діти, за допомогу звірятам. Ви були дружні, згуртовані. Молодці!

Що ви навчились на уроці?

Оцінювання учнів.

Вихід дітей з спортзалу.

1,5 хв.

Відзначити кращих учнів. Організований вихід

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\урок фізкультури\IMG_9228.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\урок фізкультури\IMG_9227.jpg

D:\урок у 1б фізкультура Грінченко\урок фізкультури\IMG_9231.jpgОдин грибочек - много грибов

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку