Урок фізкультури в 1 класі
Вчитель:Грінченко Л.М.
Тема:Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.
Конспект інтегрованого уроку фізкультури в 1 класі
(фізкультура, природознавство, основи здоров’я, математика)
Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Метання малого м’яча.
Завдання уроку:
Освітні: навчити техніці метання малого м’яча з-за голови, закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці; повторити комплекс ЗРВ.
Оздоровчі: сприяти розвитку витривалості, основних рухових умінь і навичок, розвивати швидкість та спритність у грі «Збери листя», увагу в грі «На свої місця» в русі-уваги, творчої уяви; формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.
Виховні: виховувати дисциплінованість , товариські відносини, свідоме ставлення до занять фізичною культурою та почуття колективізму.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар та обладнання: маленькі м’ячі, баскетбольний щит (ціль) , обручі, листочки та грибочки для гри, музичний центр.
Хід уроку
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
І. Підготовча частина (15 хв.) |
|||||
|
А)Шикування у шеренгу. Привітання Б)Повідомлення завдань уроку. - Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож до лісу. Скажіть, , хто живе в лісі? (звірята) - Що звірята роблять в лісі? (живуть, лазять по деревах, стрибають,бігають, заготовляють на зиму запаси їжі.) - Тож сьогодні і ми як звірята також будемо бігати, удосконалювати техніку різновидів бігу та ходьби, будемо розвивати швидкість, спритність та влучність під час метання маленького м’яча. Також пограємо розучимо рухливу гру «Збери листя» і допоможемо звірятам підготуватись до зими Тож перш чим, вирушити у подорож , промовимо девіз, побажаємо один одному бути здоровим: Здоров’я-це сила!Здоров’я – це клас! Хай буде здоров’я у вас і у нас! В)Інструктаж з БЖД
|
1хв |
Постава, зовнішній вигляд, самопочуття
|
||
|
Ходьба на місці - І от зараз ми з вами будемо йти на місці в ногу з оплеском в долоні на рахунок 3 |
30с. |
Домагатися, щоб оплеск діти робили разом. Ногами сильно не стукали по підлозі. |
||
3. |
Повороти на місці: -А щоб в лісі не заблукати ми зараз згадаємо де права сторона а де ліва. І виконаємо повороти |
30с. |
Повороти виконувати способом переступання. Слідкую щоб діти не розмахували руками. |
||
|
Ходьба: Спину рівно ми тримаєм І в дорогу вирушаєм.
|
2хв |
Стежити за чіткістю виконання
Встаємо на носочки – Ходимо, як лисички. Встаємо на п’ятки – Тепер ми пінгвінятка. Тримаємо спинки рівненько, Голову пряменько. А тепер підемо, як ведмідь Збоку-вбік, збоку-вбік. А тепер,хлопчики й дівчата. Навприсядки, як каченята. |
||
|
Біг:
|
1хв |
Підтримувати рівняння в колоні, дихання через ніс. Переходимо на біг: З підніманням високо ніг, Робимо як курчатка – Торкаємось стегон п’ятками, Якщо вище підстрибнемо – Комарика піймемо. Потоковий метод , один за одним, дотримуючись дистанції. |
||
|
Ходьба: - звичайним кроком (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох) Вправа «Квіточка» |
1хв |
Переходимо на крок – Дихаємо як вітерок. |
||
|
Перешикування з колони по-одному в колону по 3, із заздалегідь розставленими направляючими. - Щоб у лісі різні перешкоди легко долати, нам силу і спритність треба мати. - Тож будьте уважні і вправи за мною починайте. |
1хв |
Дотримуватись правила витягнутої руки. |
||
|
Загальнорозвивальні вправи:
1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад.
1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 – нахили тулуба вліво.
1 – руки вгору; 2 – нахил уперед; 3 – нахил униз; 4 – в.п.
1-2 – оберти тулубом управо; 3-4 – оберти тулубом уліво.
|
8 хв 5-6 разів 6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
|
Постава
Руки рівні, не зігнуті в ліктях
Спина рівна
Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися
Ноги на місці Чіткість виконання Спина рівна
Ноги в колінах не згинати, торкатися кінчиками пальців носків. |
||
ІІ. Основна частина (17 хв.) |
|||||
|
Метання малого м’яча у вертикальну ціль Підготовчі вправи: - імітація кидка малого м’яча у вертикальну ціль (з місця) - підкидання та ловіння малого м’яча над головою двома руками.(в парах) - метання малого м’яча у вертикальну ціль |
10-12 хв. |
Фронтальний метод організації учнів. Одночасне виконання на місці. Захоплювати м’яч пальцями зверху. Збільшувати амплітуду рухів. Потоковий метод. Після випускання м’яча утримувати стійке положення тіла |
||
3. |
1.Гра «На свої місця» 2.Рухлива гра «Збери листя». Створення проблемної ситуації: дітям пропонується у формі гри допомогти сім’ї їжачків підготуватися до зими. – Діти! Незабаром зима. Усі звірята готуються до холодів. Одні утеплюють свою нірку, а інші роблять запаси. Сьогодні, по дорозі до школи, я зустріла сім’ю їжачків - тато, мама та двоє маленьких їжаченят. На своїх колючих спинках дорослі їжачки несли різні грибочки, а їжаченята - листочки для того, щоб утеплити свою домівку. Вони попросили вас допомогти їм у підготовці до зими. А саме, зібрати грибочки і листочки. І для цього ми з вами об’єднаємося в команди. Одна команда збиратиме листя, друга – гриби. Підсумок гри. Листя яких дерев ми допомагали збирати? Які гриби ми зібрали? Що ми можемо побажати лісовим мешканцям? |
1хв 5 хв. |
Перед грою по майданчику розкидають листя і гриби. Учні під музичний супровід (темп вище середнього) біжать по колу. З припиненням музичного супроводу учні зупиняються і збирають листя і гриби.)
|
||
Заключна частина (3 хв.) |
|||||
|
Шикування у шеренгу |
30сек 1хв. |
|
||
|
Ходьба, вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
По залу, потоковий метод організації учнів |
|||
4. |
Підсумок уроку. Завершилась наша подорож до лісу. – Дякую вам, діти, за допомогу звірятам. Ви були дружні, згуртовані. Молодці! Що ви навчились на уроці? Оцінювання учнів. Вихід дітей з спортзалу. |
1,5 хв. |
Відзначити кращих учнів. Організований вихід |
||