Урок " з елементами стрибкових вправ ."

Про матеріал
Урок з елементами стрибкових вправ на якому використовується координаційна драбинка виготовлена власноруч .
Перегляд файлу

Конспект

уроку фізичної  культури у 3-му класі

Дата проведення: ………………….

Тема: урок з елементами стрибкових вправ.

Мета: розширення рухового досвіду та функціональних можливостей організму.

Завдання уроку:

      1.Навчати стрибкам  на координаційній драбинці.

      2.Навчати стрибкам у довжину з місця .

      3.Сприяти розвитку спритності та гнучкості.

      4.Формувати в учнів позитивне ставлення до занять фізичною культурою.

Цілі для учня:

  1. Я навчусь різним стрибкам на координаційній драбинці.
  2. Я навчусь стрибати у довжину з місця.
  3. Я стану спритнішим та гнучкішим. 

Обладнання: кольорові тарілочки 4шт., координаційна драбинка, кольорова стрічка, свисток.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

      15хв.

 

  1. Шикування, повідомлення завдань уроку

 2хв.

Посміхнись учням. Зверни увагу на інтервал у шерензі та зовнішній вигляд учнів. Поцікався самопочуттям та настроєм класу.

   2.  Вправи для розвитку правильної постави та ЗРВ в русі: ходьба на носках, п’ятах, зовнішній та внутрішній частинах стопи з різним положенням рук.

3хв.

Потоковий спосіб виконання. Звернути увагу на правильну поставу.

   3.  Різновиди бігових та стрибкових вправ: крок «галопа», біг спиною вперед, біг з поворотами,  біг з виконанням стрибкових вправ.

7хв.

Почерговий спосіб виконання. Звернути увагу на дистанцію та правильність виконання вправ.

  4. ЗРВ на місці в трьох шеренгах  для розвитку гнучкості.

3хв.

Фронтальний метод. Одночасний спосіб виконання.

Основна частина

      23хв.

 

  1. Різновиди стрибків на координаційній драбинці.

12хв.

Потоковий спосіб виконання. Звернути увагу на правильність виконання вправ.

  1. Стрибки у довжину з місця через кольорову стрічку.

5хв.

Почерговий  спосіб виконання. Звернути увагу на відштовхування та приземлення на дві ноги.

  1. Рухлива гра « Зайці в городі »

4хв.

Звернути увагу на відштовхування та приземлення на дві ноги.

  1. Рухлива гра « Заборонений рух »

2хв.

Фронтальний метод.

Заключна частина

       2хв.

 

  1. Шикування, підведення підсумків уроку    ( я навчився …)

2хв.

Посміхнись учням. Зроби зауваження дуже «активним», похвали всіх.

 

docx
Додав(-ла)
Морозюк Ігор
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку