Урок з фізичної культури "Баскетбол" 7 клас

Про матеріал
Розробка тематичного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу. Модуль "Баскетбол"
Перегляд файлу

 

 

 

 

План-конспект уроку фізичної культури

 

Модуль: баскетбол

Клас: 7

 

 

 

 

 

http://fotodes.ru/upload/img1339101583.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               Учитель фізичної культури

                                                                         Карпилівського ліцею                                                                                                                                                        Цуманської селищної ради

                                                                               Тарасюк Оксана Сергіївна

                                                                2023

 

 

 

Завдання :

 навчальні:

  • повторити техніку ведення м’яча правою та лівою рукою;
  • удосконалити  техніку передач м’яча двома руками, однією рукою від плеча ; 
  • закріпити техніку подвійного кроку та кидків  у кошик.

оздоровчі:

  • сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, витривалості, сили.

виховні:

  • сприяти розвитку мотивації учнів до самостійних  занять фізичною культурою, а саме баскетболом;
  • сприяти формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я і фізичного розвитку;
  • виховувати морально-вольові якості : силу волі, витримку, дисциплінованість, взаємовиручку, організованість.

Місце проведення: спортивна зала школи.

Інвентар: баскетбольні м’ячі(16),  фішки(16), обручі ( 8), стійки (8), лави(2).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 Підготовча

1. Організація класу:

- шикування в одну шеренгу,  

- привітання.

2. Оголошення теми і завдань уроку.

3. Теоретична хвилина :

-

 

 - Хто є  засновником гри баскетбол?

- Коли виник баскетбол в Україні? ( 20-30 роках)

- Які перші українські баскетбольні команди ви знаєте? ( «Зірка», «Вікторія»)

- Скільки гравців у кожній команді?( 5)

- Які стандартні розміри баскетбольного майданчика?

( 28х 15)

 

4.Вимірювання ЧСС за 15 с

 

 

 

5. Стройові вправи на місці

 

 

6. Різновид ходьби :

- на носках, руки на пояс,

 

 

- на п’ятках руки за голову,

 

 

 

 

 

- перекати ступні з носка на п’ятку, з п’ятки на носок

 

 

 

 

 

6. Різновиди бігу:

 - у повільному темпі,

-  приставним кроком правим     

  ( лівим) боком,

- спина вперед.

- біг «змійкою» між стійками

6. Ходьба з вправою для відновлення.

 

 

 

 

7. Вправа «Палиці»

 

 

 

 8. Вправа «Стійка»

 

 

 

9. Ходьба з вправою для відновлення.

 

 

 

10. Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем:

 

1. Вправа «Пальчикова терапія»

- В.П.- низька стійка баскетболіста, руки вперед з м’ячем;

 

 

 

- В.П.- низька стійка баскетболіста, руки зверху з м’ячем;

 

 

-  В.П.- низька стійка баскетболіста, руки біля колін з м’ячем;

 

 

 

 -В.П. -  низька стійка баскетболіста, руки вперед з м’ячем;

- В.П. –низька стійка, руки в сторони;

1-2 – підкинути м’яч правою рукою до лівої;

3-4 – те ж саме лівою рукою.

 

 

2. Вправа « Колові оберти»

 

*В.П. – низька стійка баскетболіста, руки з м’ячем за голову,

1-4 –колові оберти м’ячем навколо голови, ліворуч,

5-8 – те саме, праворуч;

 

В.П. – низька стійка баскетболіста

 1-4 –колові оберти м’ячем навколо тулуба, ліворуч ;

5-8 – те саме, праворуч

 

В.П. – низька стійка баскетболіста, руки перед собою з м’ячем;

 –колові оберти м’ячем навколо правої ноги   ;

 

 

 

– колові оберти м’ячем навколо лівої ноги   ;

- почергові колові оберти навколо лівої та правої ніг

- почергові перехвати м’яча

 

11  Вимірювання ЧСС за 15 с

 

 

1 хв

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 30 с

 

 

 

До 30 хв

 

 

До 30 хв

 

 

 

 

 

До 30 хв

 

 

 

 

 

 

До 30 с

 

 

 

15 с

 

 

 

 

 

15 с

 

 

 

 

10с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

15с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15с

 

 

 

15с

 

 

 

 

 

15с

 

 

 

15 с.

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

Використання інтерактивних форм «Мікрофон»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка готовності організму учнів до навантаження

 

Фронтально, узгоджено. Утримувати рівновагу.

В обхід по залу кроком – руш !

Слідкувати за дотриманням дистанції.

Спину примати прямо, вперед не нахиляти.

Ходьба із збільшенням швидкості .

 

 

 

 

 

Бігом – руш!

 

Дихати через ніс

Слідкувати за правильністю виконання.

Глибокий вдих сполучати з підніманням рук угору, видих- руки вниз

Поточний метод.

Настрибування у гімнастичні палиці  і вистрибування.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рух між стійками правою та лівою сторонами.

 

Рух по залу з виконанням вправ.

Глибокий вдих руки угору, видих- руки вниз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колоні по двоє через центр – руш!

 

Виконання передачі м’яча,  пальцями правої руки на пальці лівої. Слідкувати за правильністю виконання

Виконання передач м’яча вгору , вниз

 

Під час виконання слідкуємо за правильністю передач

 

 

 

 

 

Спина рівно, слідкувати за правильною стійкою.

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод.

Слідкувати за стійкою учні , точним та правильним виконанням вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання вправи із швидкісною реакцією на підхват м’яча

 

 

ЧСС для учнів основної групи – 43-45 уд / 15с;

підготовчої – 35-40 уд / 15 с;

спеціальної – 20 -25 уд / 15с;

Основна частина

  1. Ведення м’яча:
  • правою та лівою рукою на місці;

 

 

  • без зорового контролю;

 

 

  •  гра « Назви»

 

 

 

 

- Ведення м’яча на лаві

 

 

 

 

 

  1. Предачі м’яча в парах:

 

-    двома руками від грудей;

 

  • двома руками від грудей з попаданням в ціль;

 

  • однією рукою від плеча;
  • однією рукою від плеча з попаданням в обруч;

 

 

  1. Подвійний крок:
  • Подвійний крок, кидок м’яча у стіну;
  • ведення м’яча, подвійний крок та кидок  м’яча у кошик;

 

 

 

 

  • ведення м’яча, подвійний крок та кидок м’яча у кошик  у стрибку.

 

 

 

 

4. Гра «Найкмітливіший»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

30с

 

 

30с

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

Слідкувати за правильністю виконання.

 

 

 

Виконують вправу і називають кількість цифр , яку показує вчитель.

 

Ліворуч та праворуч в обхід по залу – руш!

Учні ведуть м’ячі на лаві .

Поточний метод.

На свої місця – руш!

 

Слідкувати за правильністю виконання та точність передач, стійкою баскетболіста.

 

 

 

Ліворуч та праворуч !

 

Ліворуч! Зберігаючи  дистанцію учні ведуть м’яч та попадають у кільце. Слідкувати за правильністю виконання

 

 

 

 

 

Учні діляться на дві команди, яким потрібно перекотити м’яч на сторону суперника і попасти у кільце. Перемагає команда , яка  найбільше зробила точних кидків.

 

Заключна частина

   3хв

  1. Шикування в одну шеренгу

 

  1. Вправи з переключенням уваги та  « погашення » емоційного збудження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рефлексія

Я дізнався…

Я зрозумів…

Я навчився…

Найбільше труднощів я зазнав…

 

 

4. Вправа «Будь уважний»

- У баскетбольній команді 6 гравців .(Ні. 5гравців)

-  Подвійне ведення – це ведення двома руками ( так)

- З м’ячем гравець може зробити 3 кроки ( Ні. 2 кроки)

- Передавати м’яч можна ногами ( ні.)

 - У Ківерцівській гімназії ростуть справжні олімпійці та хороші учні, які ведуть здоровий  спосіб життя .

 

5. Вимірювання ЧЧС

 

 

 

6 Домашнє завдання

До 20 с

 

1- хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 20 с

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

20с

Виконують біг

 

Учні виконують вправи( руки вгору , до плечей, у сторону, на пояс), який супроводжує демонстрацію назвами вправ. Демонстрація та назви не завжди збігаються. Попередити учнів, щоб вони виконували словесні команди, а не вправи, що демонструються .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС

( вище ніж 25уд/15с)

 

Повторити ведення м’яча  без зорового контролю та подвійний крок.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Тарасюк Оксана
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку