План-конспект уроку фізичної культури
Модуль: баскетбол
Клас: 7
Учитель фізичної культури
Карпилівського ліцею Цуманської селищної ради
Тарасюк Оксана Сергіївна
2023
Завдання :
навчальні:
оздоровчі:
виховні:
Місце проведення: спортивна зала школи.
Інвентар: баскетбольні м’ячі(16), фішки(16), обручі ( 8), стійки (8), лави(2).
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча |
1. Організація класу: - шикування в одну шеренгу, - привітання. 2. Оголошення теми і завдань уроку. 3. Теоретична хвилина : -
- Хто є засновником гри баскетбол? - Коли виник баскетбол в Україні? ( 20-30 роках) - Які перші українські баскетбольні команди ви знаєте? ( «Зірка», «Вікторія») - Скільки гравців у кожній команді?( 5) - Які стандартні розміри баскетбольного майданчика? ( 28х 15)
4.Вимірювання ЧСС за 15 с
5. Стройові вправи на місці
6. Різновид ходьби : - на носках, руки на пояс,
- на п’ятках руки за голову,
- перекати ступні з носка на п’ятку, з п’ятки на носок
6. Різновиди бігу: - у повільному темпі, - приставним кроком правим ( лівим) боком, - спина вперед. - біг «змійкою» між стійками 6. Ходьба з вправою для відновлення.
7. Вправа «Палиці»
8. Вправа «Стійка»
9. Ходьба з вправою для відновлення.
10. Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем:
1. Вправа «Пальчикова терапія» - В.П.- низька стійка баскетболіста, руки вперед з м’ячем;
- В.П.- низька стійка баскетболіста, руки зверху з м’ячем;
- В.П.- низька стійка баскетболіста, руки біля колін з м’ячем;
-В.П. - низька стійка баскетболіста, руки вперед з м’ячем; - В.П. –низька стійка, руки в сторони; 1-2 – підкинути м’яч правою рукою до лівої; 3-4 – те ж саме лівою рукою.
2. Вправа « Колові оберти»
*В.П. – низька стійка баскетболіста, руки з м’ячем за голову, 1-4 –колові оберти м’ячем навколо голови, ліворуч, 5-8 – те саме, праворуч;
В.П. – низька стійка баскетболіста 1-4 –колові оберти м’ячем навколо тулуба, ліворуч ; 5-8 – те саме, праворуч
В.П. – низька стійка баскетболіста, руки перед собою з м’ячем; –колові оберти м’ячем навколо правої ноги ;
– колові оберти м’ячем навколо лівої ноги ; - почергові колові оберти навколо лівої та правої ніг - почергові перехвати м’яча
11 Вимірювання ЧСС за 15 с
|
1 хв
1хв
До 30 с
До 30 с
До 30 хв
До 30 хв
До 30 хв
До 30 с
15 с
15 с
10с
30с
15с
15с
15с
15с
15 с.
3хв
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
4-6 разів
30 с
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів Використання інтерактивних форм «Мікрофон»
Перевірка готовності організму учнів до навантаження
Фронтально, узгоджено. Утримувати рівновагу. В обхід по залу кроком – руш ! Слідкувати за дотриманням дистанції. Спину примати прямо, вперед не нахиляти. Ходьба із збільшенням швидкості .
Бігом – руш!
Дихати через ніс Слідкувати за правильністю виконання. Глибокий вдих сполучати з підніманням рук угору, видих- руки вниз Поточний метод. Настрибування у гімнастичні палиці і вистрибування.
Рух між стійками правою та лівою сторонами.
Рух по залу з виконанням вправ. Глибокий вдих руки угору, видих- руки вниз
В колоні по двоє через центр – руш!
Виконання передачі м’яча, пальцями правої руки на пальці лівої. Слідкувати за правильністю виконання Виконання передач м’яча вгору , вниз
Під час виконання слідкуємо за правильністю передач
Спина рівно, слідкувати за правильною стійкою.
Фронтальний метод. Слідкувати за стійкою учні , точним та правильним виконанням вправ
Виконання вправи із швидкісною реакцією на підхват м’яча
ЧСС для учнів основної групи – 43-45 уд / 15с; підготовчої – 35-40 уд / 15 с; спеціальної – 20 -25 уд / 15с; |
Основна частина |
- Ведення м’яча на лаві
- двома руками від грудей;
4. Гра «Найкмітливіший»
|
30с
30с
30с
2хв
3хв |
Слідкувати за правильністю виконання.
Виконують вправу і називають кількість цифр , яку показує вчитель.
Ліворуч та праворуч в обхід по залу – руш! Учні ведуть м’ячі на лаві . Поточний метод. На свої місця – руш!
Слідкувати за правильністю виконання та точність передач, стійкою баскетболіста.
Ліворуч та праворуч !
Ліворуч! Зберігаючи дистанцію учні ведуть м’яч та попадають у кільце. Слідкувати за правильністю виконання
Учні діляться на дві команди, яким потрібно перекотити м’яч на сторону суперника і попасти у кільце. Перемагає команда , яка найбільше зробила точних кидків.
|
Заключна частина 3хв |
Я дізнався… Я зрозумів… Я навчився… Найбільше труднощів я зазнав…
4. Вправа «Будь уважний» - У баскетбольній команді 6 гравців .(Ні. 5гравців) - Подвійне ведення – це ведення двома руками ( так) - З м’ячем гравець може зробити 3 кроки ( Ні. 2 кроки) - Передавати м’яч можна ногами ( ні.) - У Ківерцівській гімназії ростуть справжні олімпійці та хороші учні, які ведуть здоровий спосіб життя .
5. Вимірювання ЧЧС
6 Домашнє завдання |
До 20 с
1- хв
До 20 с
30с
30с
20с |
Виконують біг
Учні виконують вправи( руки вгору , до плечей, у сторону, на пояс), який супроводжує демонстрацію назвами вправ. Демонстрація та назви не завжди збігаються. Попередити учнів, щоб вони виконували словесні команди, а не вправи, що демонструються .
Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність та старанність
Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС ( вище ніж 25уд/15с)
Повторити ведення м’яча без зорового контролю та подвійний крок.
|