Урок з фізичної культури для учнів 4 класу

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури для 4 класу. Завдання уроку: розвивати координацію рухів під час виконання комплексу вправ із прапорцями; розвивати спритність та витривалість під час під час естафет; виховувати лідерство, почуття товариства, взаємодопомогу і товаристкість.
Перегляд файлу

Конспект спортивно-розважального уроку з фізичної культури  для учнів 4 класу з Форт Боярд

Тема: Організаційні вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із прапорцями. Смуга перешкод з лазінням та підповзанням. Ігри та естафети.

 

Завдання  уроку:

  • Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроці;
  • Розвивати координацію рухів під час виконання комплексу вправ із прапорцями;
  • Формувати навичку лазіння по гімнастичній лаві.
  • Розвивати спритність під гри та естафет;
  •  Виховувати лідерство, ініціативу, почуття товариства, взаємодопомогу і товаристкість.

 

Формування групи компетентностей:

Предметні компетентності: вчити учнів чіткому виконанню організовуючих і загальнорозвивальних вправ, розвивати гнучкість, витривалість, силу, рівновагу; зміцнювати своє здоров’я та покращувати роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати в дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами; прищеплювати любов до спорту.

 

Загальнокультурну компетентність для удосконалення культури рухів; розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості та фізичному розвиткові;

 

Компетентність спілкування державною мовою для правильного використання  термінологічного апарату, спілкування під час занять фізичною культурою, популяризувати ідеї спорту мовними засобами;

 

Здоров’язбережувальну компетентність школярів шляхом засвоєння  знань про               усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності,  свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;

 

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: прапорці (20 шт), координаційна драбинка, конуси (8 шт) і гімнастичні палиці (4 шт), кільця (8 шт), гімнастичні лавочки (2 шт), каримати (20 шт), канат, лапи.

 

Частини уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

15 хв

  1. Шикування в одну шеренгу. Привітання. Ознайомлення із завданнями уроку. Вимірювання ЧСС

1 хв

Перевірка спортивної форми

За 10 с ЧСС уд/хв 20/120.

  1. Організовуючі вправи.  2 хв
  •   Сьогодні, діти, я запрошую вас  в захоплюючу  подорож для підкорення фортеці Форд Боярд. Щоб перемогти в цій грі, необхідно відгадати ключове слово. В цьому нам допоможуть підказки, які ми отримуватимемо за успішно пройдені випробування. Кожна відгадана підказка – це можливість отримати ключ, який збільшує шанси відгадати ключове слово. Зробити це не складно, але доведеться здолати багато випробувань, але я сподіваюсь, що у нас все вийде. Ви згодні? Тоді вперед!
  •      Отже, перед першим випробуванням, виконаємо підготовче  тренування, за яке отримаємо першу підказку. Хай щастить! (Увімкнути музику)
  1. Ходьба:
  • На носках, руки за до гори;
  • На п’ятках, руки за головою;
  • В напівприсіді, руки на поясі;
  • В присіді, руки на колінах.

1 хв

В колоні один за одним під музичний супровід

  1. Біг:
  • Із закиданням п’яток, руки за спиною «в замок»;
  • Із високим підніманням стегна, руки на поясі;
  • Біг лівим та правим боком приставним кроком.

1 хв

В колоні один за одним під музичний супровід

3. Комплекс вправ в малих  групах (змінюються за сигналом свистка):

- вправи на кариматах;

- ходьба на канаті (звичайним кроком, в присіді, боком );

- ходьба на слідах

8 хв

Робота в трьох групах (приблизно по 6 учнів)

  • Молодці. За корисне тренування отримуємо першу підказку.

Загадка1. 

Спритний м’яч і дві ракетки

Всі удари чіткі і мітки,

До переможного грають

Нікому не поступають. (Теніс)

  • Отримуємо перший ключ з відповідною буквою (Т)
  • Щоб отримати наступну підказку, потрібно виконати завдання станції «Музична», тобто  розминку (із прапорцями під музичний супровід)
  1. Комплекс ритмічних вправ з прапорцями.

I. В. п.— стійка ноги нарізно. 1—2 — дугами вперед руки вгору, піднятись на носки, потягнутись, подивитись на руки (вдих);

3—4— в. п. (видих). Вправу виконати 6—8 разів у повільному темпі, руки в ліктях не згинати.

II. В. п.— основна стійка. 1— права рука вперед; 2— ліва рука вперед; 3 — права рука вниз; 4 — ліва рука вниз

 Дихання рівномірне.

III. В. п.— стійка ноги нарізно. 1—2—дугами вперед руки вгору

(вдих); 3—4— дугами назад руки вниз (видих),  руки в ліктьових суглобах не згинати.

IV. В. п.— стійка ноги нарізно, руки вгору. 1 — нахил праворуч, дивитись на прапорці (видих); 2 — в. п. (вдих); 3—4—те саме в інший бік. Виконати 6 нахилів у кожний бік, ноги не згинати, нахили  виконувати тільки в боковій площині.

V. В. п.— стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1—2— піднімаючи руки вгору, нахил уперед, дивитись на прапорці (видих);

3—4—в. п. (вдих), нахиляючись, руки тримати якомога вище, спину не згинати.

VI. В. п.— основна стійка, руки в сторони. Стрибки на обох ногах із зміною положення рук: руки вперед. — руки в сторони.

Виконати до 15 стрибків і перейти на ходьбу на місці.

(- складіть прапорці і вийміть кульочки)

3 хв

Стежити за правильністю виконання

  1. Гімнастика для дихання з допомогою кульочків.

 

Вимірювання ЧСС

1-2 хв.

Дмухати в кульочок, щоб не встиг впасти додолу.

За 10 с 20/120 уд/хв

  • Отримаємо наступний  ключ, якщо відгадаємо загадку

Загадка 2.

Як називають ігри, де символом є п’ять переплетених кілець? (Олімпійські)

  • Молодці, команда отримує  другий ключ. Капітан може забрати ключ з першою буквою відгадки (О)

Основна частина

  1. Подолання смуги перешкод №1:
  • Координаційна драбинка;
  • Стрибки через бар’єри;
  • підлізання
  • Лазіння по гімнастичній лаві лежачи на животі;
  • Стрибки через гімнастичну лаву;
  • Пересування на руках (по кільцях).

10 хв

Потоком один за одним

  • За подолання  смуги перешкод, ви отримуєте третю підказку.

Загадка 3.

Той, хто диво-дошку має,

Із гори, мов птах злітає.

Це не гра — зимовий спорт!

Зветься вид цей… сноуборд.

  • Капітан може забрати ключ з першою буквою відгадки. (С)
  • Рухаємося далі, наступним випробуванням є естафета, для цього поділимося на дві команди. 
  1.     Естафета «Повільно-швидко».

Один учасник стає в обруч до якого прикріплений шнурок, а інший тримає шнур. Учасник який тримає шнур, тягне обруч, а учасник, який в обручі – підходить. Таким чином рухаються до фішки та повертаються назад. Перемагає команда, яка була першою.

 

5 хв

Учні діляться на дві команди відповідно до кольорових стрічок на руці.

  • Ви вже близько до перемоги, слухайте наступну загадку.

Загадка 4.

Є у нас ковзани одні,

Тільки літні вони.

Катаємось по асфальту

Задоволеними залишаємось. (Ролики)

- І ви отримуєте ще одну підказку. Капітан команди може взяти ключ.

  1. Естафета «Переправа»

Поділити на дві команди. Кожен учасник стає на аркуш паперу, а один вільний лежить в кінці шеренги. З кінця шеренги вільний аркуш передають на перед і пересуваються, і повторюють доти, доки не дійдуть до фінішу.

10 хв

 

Загадка 5.

Як називається вид спорту, який передбачає занурення у воду? (Плавання)

 

  •   Отже, всі випробування пройдено, 5 ключів-підказок тримаєте в руках. Залишилося найголовніше – розгадати ключове слово! На виконання цього завдання вам – 1 хв. Із зібраних підказок вам необхідно скласти ключове слово. (діти складають слово Спорт)
  •   Яке значення має спорт для людей? (відповіді дітей)

Заключна частина

  1. Вправи на рефлексію.

Займіть місця на кариматах.

  • А зараз сядьте, покладіть руки один одному на плечі, зробіть маленький нахил праворуч, а потім – ліворуч, міцно тримаючи один одного, у вас  утворилося коло дружби. Не дивлячись на перешкоди чи змагання залишайтеся друзями, товаришами. Підримка це важливо.
  • А зараз візьміться за руки, ляжте, підніміть їх до гори. Закрийте очі, згадайте літо, уявіть гаряче та  тепле проміння сонечка на вашому обличчі. Посміхніться йому. Будьте завжди усміхнені і веселі.

7 хв

 

 

  • Діти, сьогодні на уроці ви подолали багато перешкод. Стали дещо сильнішими, витривалішими, сміливішими. Ви допомагали одне одному, діяли як одна справжня команда.

 

 

  1. Шикування і вихід дітей до класу.

1 хв

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку