Конспект спортивно-розважального уроку з фізичної культури для учнів 4 класу з Форт Боярд
Тема: Організаційні вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ із прапорцями. Смуга перешкод з лазінням та підповзанням. Ігри та естафети.
Завдання уроку:
Формування групи компетентностей:
Предметні компетентності: вчити учнів чіткому виконанню організовуючих і загальнорозвивальних вправ, розвивати гнучкість, витривалість, силу, рівновагу; зміцнювати своє здоров’я та покращувати роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати в дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами; прищеплювати любов до спорту.
Загальнокультурну компетентність для удосконалення культури рухів; розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості та фізичному розвиткові;
Компетентність спілкування державною мовою для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час занять фізичною культурою, популяризувати ідеї спорту мовними засобами;
Здоров’язбережувальну компетентність школярів шляхом засвоєння знань про усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності, свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар: прапорці (20 шт), координаційна драбинка, конуси (8 шт) і гімнастичні палиці (4 шт), кільця (8 шт), гімнастичні лавочки (2 шт), каримати (20 шт), канат, лапи.
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 15 хв |
|
1 хв |
Перевірка спортивної форми За 10 с ЧСС уд/хв 20/120. |
|
|||
|
1 хв |
В колоні один за одним під музичний супровід |
|
|
1 хв |
В колоні один за одним під музичний супровід |
|
3. Комплекс вправ в малих групах (змінюються за сигналом свистка): - вправи на кариматах; - ходьба на канаті (звичайним кроком, в присіді, боком ); - ходьба на слідах |
8 хв |
Робота в трьох групах (приблизно по 6 учнів) |
|
Загадка1. Спритний м’яч і дві ракетки Всі удари чіткі і мітки, До переможного грають Нікому не поступають. (Теніс)
|
|||
I. В. п.— стійка ноги нарізно. 1—2 — дугами вперед руки вгору, піднятись на носки, потягнутись, подивитись на руки (вдих); 3—4— в. п. (видих). Вправу виконати 6—8 разів у повільному темпі, руки в ліктях не згинати. II. В. п.— основна стійка. 1— права рука вперед; 2— ліва рука вперед; 3 — права рука вниз; 4 — ліва рука вниз Дихання рівномірне. III. В. п.— стійка ноги нарізно. 1—2—дугами вперед руки вгору (вдих); 3—4— дугами назад руки вниз (видих), руки в ліктьових суглобах не згинати. IV. В. п.— стійка ноги нарізно, руки вгору. 1 — нахил праворуч, дивитись на прапорці (видих); 2 — в. п. (вдих); 3—4—те саме в інший бік. Виконати 6 нахилів у кожний бік, ноги не згинати, нахили виконувати тільки в боковій площині. V. В. п.— стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1—2— піднімаючи руки вгору, нахил уперед, дивитись на прапорці (видих); 3—4—в. п. (вдих), нахиляючись, руки тримати якомога вище, спину не згинати. VI. В. п.— основна стійка, руки в сторони. Стрибки на обох ногах із зміною положення рук: руки вперед. — руки в сторони. Виконати до 15 стрибків і перейти на ходьбу на місці. (- складіть прапорці і вийміть кульочки) |
3 хв |
Стежити за правильністю виконання |
|
Вимірювання ЧСС |
1-2 хв. |
Дмухати в кульочок, щоб не встиг впасти додолу. За 10 с 20/120 уд/хв |
|
Загадка 2. Як називають ігри, де символом є п’ять переплетених кілець? (Олімпійські)
|
|||
Основна частина |
|
10 хв |
Потоком один за одним |
Загадка 3. Той, хто диво-дошку має, Із гори, мов птах злітає. Це не гра — зимовий спорт! Зветься вид цей… сноуборд.
|
|||
Один учасник стає в обруч до якого прикріплений шнурок, а інший тримає шнур. Учасник який тримає шнур, тягне обруч, а учасник, який в обручі – підходить. Таким чином рухаються до фішки та повертаються назад. Перемагає команда, яка була першою.
|
5 хв |
Учні діляться на дві команди відповідно до кольорових стрічок на руці. |
|
Загадка 4. Є у нас ковзани одні, Тільки літні вони. Катаємось по асфальту Задоволеними залишаємось. (Ролики) - І ви отримуєте ще одну підказку. Капітан команди може взяти ключ. |
|||
Поділити на дві команди. Кожен учасник стає на аркуш паперу, а один вільний лежить в кінці шеренги. З кінця шеренги вільний аркуш передають на перед і пересуваються, і повторюють доти, доки не дійдуть до фінішу. |
10 хв |
|
|
Загадка 5. Як називається вид спорту, який передбачає занурення у воду? (Плавання)
|
|||
|
|||
Заключна частина |
Займіть місця на кариматах.
|
7 хв |
|
|
|
||
|
|
1 хв |
|