Методична розробка на тему:
«Розвиток мотивації учнів до позакласних форм занять фізичними вправами та шляхи покращення їх рухових якостей».
Підготувала:
Сірко Людмила Орестівна
вчитель фізичної культури
І кваліфікаційної категорії
ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІст №4»
В останнє десятиріччя спостерігається зменшення рухової активності дітей на фоні збільшення навчальних навантажень, що створює психологічне та емоційне напруження з одного боку та погіршення здоров’я – з іншого. Високі навчальні навантаження може витримати тільки добре розвинуті, фізично здорові діти, але реальний стан здоров’я декількох поколінь свідчить: зростає кількість хронічно хворих дітей. Тому вважаю, що саме навчальний заклад, об’єднавшись з родиною, може і повинен забезпечити дитині нормальний фізичний розвиток та допомогти зберегти і навіть покращити здоров’я.
Фізична культура має на меті збереження і зміцнення здоров'я учнів, розвиток рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості, формування ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя.
Уроки фізичної культури мають широкий спектр форм та методів, здатних впливати на індивідуальний стан особистості.
Урок – основна форма фізичного виховання в школі, і обов’язковий для всіх учнів. Кожний урок становить єдиний процес, в якому виконання усіх завдань здійснюється у взаємному зв’язку. В той же час, загальні закономірності побудови уроку допомагають ефективніше підготуватися до нього.
Під час своєї діяльності враховую загальні вимоги до проведення сучасного уроку, а саме:
Уроки розпочинаю з шикування класу, привітання, ознайомлення із завданням на урок, настановами на продуктивну працю та піднесенням емоційного стану. В підготовчій частині використовую загальнорозвивальні вправи в русі та на місці, з предметами,в парах, а також спеціальні підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи в старших класах інколи проводять спеціально підготовлені учні. Це дає можливість слідкувати, як учні володіють основними термінами, в деяких виявити лідерські навички, декому само реалізуватися . Відповідальність покладена на учня спонукає до активної діяльності, мотивує до роботи.
Готуючись до проведення уроків, враховую і передбачаю фізичний стан класу, здійснюю особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів. Так, іноді у класах –паралелях уроки з одного модуля можуть суттєво відрізнятися, як фізичним навантаженням так і методикою викладання, в залежності від підготовки учнів і розвитку їх фізичних якостей.
На уроках вирішую три основні напрями: оздоровчий, тренувальний, освітній. Намагаюсь проводити найбільше уроків на свіжому повітрі, з метою загартування організму дітей. Тренувальний напрям служить для підвищення рівня рухової підготовленості. Освітній напрям дає змогу озброїти учнів знаннями з історії фізичної культури, гігієни фізичних вправ, освоєння учнями методики рухових дій, тренування розвитку рухових здібностей.
Згідно календарному плануванню проводжу окремі теоретичні уроки ( 9-11класи) у вигляді круглих столів, вікторин, бесід на спортивну тематику відповідно до вивчаючого модуля.
Однією з головних умов успішного навчання є здатність тримати дисципліну на уроці, в іншому разі не спрацьовують ніякі методичні прийоми та хитрощі. Дисципліна більшою мірою залежить від рівня насиченості уроку, від уміння вчителя перемикати фази уроку, від його здатності задавати мотивацію і стимулювати учнівські успіхи, від уміння тримати педагогічну дисципліну, від уміння використовувати на практиці активні методи навчання.
Прагну, щоб кожен урок був логічним продовженням попереднього і, водночас, підготовкою до наступного, змістовним, цікавим для учнів і таким, що спонукає їх до активної діяльності. Наприклад, пізнавальні презентації в заключній частині попереднього уроку є перевіркою домашнього завдання на наступному(10-11класи).
Проводячи опитування учнів школи я побачила, що інтереси учнів до
уроку фізичної культури бувають різні. Це і намагання зміцнити здоров’я,
сформувати осанку, це і бажання розвивати рухові та вольові якості. Інтереси
хлопчиків і дівчат різні: дівчата частіше за все думають про красиву фігуру,
гнучкість, гарні рухи тощо, рідше про розвиток швидкості, витривалості, сили. Хлопчики хочуть розвивати силу, витривалість, швидкість, спритність.
Значення привабливості фізичної культури з віком змінюється. Якщо
молодші школярі проявляють інтерес до рухової активності взагалі (діти
люблять бігати, стрибати, гратись, не дуже задумуючись над тим, що це є
засобом їх фізичного та психічного розвитку), то підлітки займаються
фізичними вправами вже з якоюсь конкретною метою. У старшокласників на
першому місці стоять мотиви, які пов’язані з їх життєвими планами, тобто з
підготовкою себе для конкретної професійної діяльності.
Тому процес навчання у старших класах будую на діалозі учень і вчитель, який направлений на спільне конструювання програмової діяльності.
Такий підхід допомагає учням розкрити свої духовні сили, створює сприятливі умови для фізичного розвитку без будь якого тиску , щоб кінцевий результат в них виражався в потребі досягти особисто-значущого результату, систематичного і самостійного спостереження за змінами свого
здоров'я , фізичного розвитку і фізичної підготовленості.
Сучасні темпи життя вимагають від учнів, щоб вони змолоду дбали про
своє фізичне вдосконалення, мали знання в галузі гігієни і медичної допомоги, вели здоровий спосіб життя, самостійно займалися фізичними вправами. Для розв’язання цих завдань застосовую комп’ютерні засоби:
методичні фільми загального спрямування, навчальні фільми програмового матеріалу, пропагандистські відеоролики, тести. Разом з учнями створюємо
фотовиставки, презентації, сценарії спортивних свят, які висвітлюють спортивне життя і переконують у перевагах занять фізичною культурою і спортом.
Враховуючи особливості кожного класу і кожного учня зокрема, у практичній діяльності застосовую різні методи навчання:
- Словесні – пояснення, розповідь, розпорядження, команда, підрахунок;
- Наочні – показ вправи вчителем, показ плакатів, схем, карток;
- Практичні – виконання вправ учнями.
Пояснення намагаюсь, щоб було лаконічним, конкретним, доступним і відповідати рівню розвитку учнів. Під час пояснення складних вправ увагу дітей акцентую на основному, щоб вони виконували її свідомо.
Розповідь застосовую в процесі ознайомлення школярів з новими вправами та рухливими іграми. Новий матеріал подаю в цікавій та образній формі.
Бесіду проводжу у вигляді запитань-відповідей, з чого видно, як учні засвоїли матеріал.
Розпорядження – це словесна вказівка вчителя, що не має конкретної форми, але пов’язана з виконанням якоїсь дії учнів.
Команда розпорядження вчителя, що має конкретну форму і точний зміст. Команда часто супроводжується рахунком, що регулює темп і ритм вправ.
Серед методів навчання найдоступніший – показ. Показуючи вправу, майже завжди виконую її разом з учнями. Крім особистого показу досить часто застосовую на уроках схеми.
До практичних методів навчання належать вправи. Багаторазове повторення допомагає швидше оволодіти технікою вправи і підвищує якість виконання.
Під час проведення уроку намагаюсь поєднувати словесні методи навчання, наочного сприймання та практичні методи виконання вправ. Правильне поєднання цих методів сприяє формуванню в учнів повнішого уявлення про рухову дію.
Залежно від того, які завдання ставляться на уроці, урок відноситься до певного типу. Проводжу:
На уроках використовую такі елементи новітніх педагогічних технологій: групові технології; ігрові технології (змагання); технологія індивідуального навчання; колективний спосіб навчання; технологія формування творчої особистості, а також ще використовую такі методи роботи учнів: фронтальний, позмінний, потоковий, круговий.
Фронтальний метод полягає в тому, що всі учні класу одержують одне завдання і вони виконують його одночасно під наглядом вчителя.
Позмінний метод полягає в тому, що учнів поділяють на зміни, які по черзі виконують вправи. Наприклад, такий метод використовую при виконанні нормативу „ згинання і розгинання рук в упорі лежачи,“ „ вис на зігнутих руках,“ де потрібне чітке виконання вимог.
Потоковий метод забезпечує виконання вправи учнями по черзі один за одним, тобто потоком. Наприклад, опірні стрибки, стрибки у довжину з місця
та з розбігу, у висоту.
При груповому методі учнів об’єдную в групи за рівнем фізичної підготовленості. Кожна група самостійно займається окремою вправою, яка потребує досить багато часу для вивчення. Роботою кожного відділення керує командир, він же забезпечує допомогу, виконує страховку. Після виконання першого завдання відділення, по команді вчителя змінюють місце занять. Інколи використовують декілька варіантів групового методу організації учнів.
При одному варіанті кожне відділення проходить на протязі уроку всі етапи
занять. При другому – виконує одне-два завдання, а на наступних уроках – інші. Груповий метод дозволяє дати всім учням різноманітні завдання, але й потребує підготовки активу учнів, здатного керувати відділенням, страхувати і допомагати при розучуванні вправ. Груповий метод частіше використовую при удосконаленні рухових дій і навиків.
При коловому методі тренування учнів також поділяю на групи. Кількість їх залежить від кількості місць занять, станцій. Стараюсь складати такий комплекс вправ, який би забезпечив послідовне навантаження на всі групи мускулів. Скільки в комплексі вправ, стільки ж і станцій. На кожній станції учні виконують певну вправу або кілька вправ. При цьому використовую роздатковий матеріал (картки) для того, щоб учні розуміли і правильно виконували вправи. Потім за сигналом учні переходять на інше місце занять.
Цей метод дає змогу підвищити моторику, щільність уроку, розвивати фізичні якості, самостійність учнів. Колове тренування чергую з іншими видами занять.
Індивідуальний метод і метод змагання тісно переплетені один з одним.
В своїй роботі намагаюсь практикувати нестандартні уроки, наприклад: урок-змагання, урок-спортивна вікторина із застосуванням теоретичних і практичних знань по темі: „ Спортивні ігри ”, уроки-конкурси. У ході навчання реалізовую міжпредметні зв’язки з предметами природничого, художньо-естетичного напрямів, основами здоров'я, завдяки цьому уроки для учнів стають цікавішими і захоплюючими, веселими і пізнавальними, збільшують рухову активність.
У своїй діяльності дбаю про створення умов для фізичного вдосконалення не лише на уроках, а і в позакласний час. З цією метою планую і проводжу спортивні змагання , свята, матчеві зустрічі.
Як керівник секцій спортивного спрямування організовую змагання з волейболу, баскетболу, легкоатлетичні змагання.
Отже позакласна та позашкільна робота сприяє:
— зміцненню здоров'я, загартуванню, підвищенню працездатності учнів;
— розвитку і корекції фізичних і рухових можливостей учнів,
формуванню звичок здорового способу життя;
— вихованню потреби в систематичних заняттях фізичними вправами,
прагненню до фізичного самовдосконалення.
Працюючи з учнями постійно здійснюю аналіз їх фізичного розвитку і їх фізичної підготовленості. Відслідковую вплив застосованих технологій та методик на результативність.
На конкурсному уроці у п’ятому класі я намагалася показати різноманітні види роботи з учнями, поєднання методів роботи, підібрала цікаві рухливі ігри, засобами яких, проходив момент закріплення виконання технічних елементів, що стояли в завданнях уроку. Завдяки цим іграм, діти з великим заохоченням виконували закріплення техніки ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому, зупинку м’яча підошвою, передачу м’яча.
Таким чином, роблю висновок, що моя робота дає змогу реалізувати такі навчальні, оздоровчі і виховні завдання, як формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров'я, фізичного розвитку; розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності, розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних і природних здібностей, формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
Конспект уроку
з фізичної культури
з елементами футболу
5 клас
Підготувала:
Сірко Людмила Орестівна
вчитель фізичної культури
І кваліфікаційної категорії
ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІст №4»
Модуль: Футбол.
Мета: сприяти розвитку інтересу до гри у футбол.
Завдання:
1. Повторити техніку передачі м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинки м’яча підошвою.
2. Закріпити техніку ведення м’яча внутрішньою і зовнішньою стороною стопи.
3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, швидкості.
4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, розширювати знання про футбол ,вчити командної взаємодії при виконанні завдань, почуття товариства та підтримки .
Інвентар та обладнання: Футбольні м’ячі, фішки, секундомір, обручі.
Місце проведення: Спортивний майданчик школи.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (13-15хв)
|
|||
1
2 3
4
5
6
7 8
*
*
*
*
*
9 *
*
*
*
*
* 10
11 |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Вимірювання і визначення ЧСС.
Ходьба з вправами для формування правильної постави та профілактики сколіозу: - на носочках, м’яч над головою; - на п’ятах, м’яч за спиною; - на зовнішній частині стопи, м’яч перед грудьми; - на внутрішній частині стопи, м’яч перед грудьми; - з високим підніманням стегна, м’яч перед грудьми; - випадами, м’яч за головою; -у напівприсіді, м’яч перед грудьми. Різновиди бігу: - приставними кроками лівим і правим боком; - із високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки; - спиною вперед. Ходьба. Вправи на відновлення дихання. Перешикування. Загально розвивальні вправи з м'ячами в парах. В .п. – спиною один до одного, м’яч вгору. 1- випад лівою, прогнувшись 2-В.п. 3-4 – те саме з правої ноги. В. п. – те ж, м’яч внизу. Бокова передача м’яча. В. п.- те саме. Бокова передача м’яча «вісімкою». В. п. – стоячи спиною один до одного, м’яч затиснутий на рівні поперека. Присідання з м’ячем. В. п. – стоячи один напроти одного тримаючись за м’яч на рівні грудей. 1-4 – 4 стрибки на місці 5-8 – 4 стрибки в праву сторону 9-12 – 4 стрибки в ліву сторону Спеціальні вправи. В. п. – ліва на м’ячі зверху – колові оберти м’яча. - теж саме правою ногою; В. п. – о. с. 1 - оббігання м’яча зліва направо (назад рухатись спиною вперед) 2 – оббігання м’яча навпаки 3 – рух вперед ноги нарізно, м’яч посередині ніг. Настрибування на м’яч лівою та правою ногою по черзі. Настрибування на м’яч лівою та правою ногою по черзі зліва направо. Перекат м’яча зліва направо внутрішньою частиною стопи на місці. Те саме рухаючись вперед. Ходьба на місці із поновленням дихання: руки вгору – вдих; руки донизу – видих. Вимірювання ЧСС за 10 с. |
До 1хв
До 30 с До 15с
2-3 хв
2-3 хв
30с
До 30с 3-4хв
По 6р
По 5р
По 5 р
4р
По 2 р
3-4хв По10р
По 5р
По 10р
По 10р
По 10р
По 10р 2-4р
30с |
Фронтальний метод В одну шеренгу В ігровій формі Норма 11-14 ударів за 10сек Перевірити самопочуття учнів Фронтальний метод По колу в колону по одному Стежити за дотриманням дистанції (1,5-2м)
Стежити за дотриманням дистанції (1,5-2м) Зберігати стрій, не обганяти одне одного Частота роботи ніг висока Дотримуватись дистанцій і техніки безпеки Поступово уповільнювати швидкість ходьби У колону по два
Усі вправи виконувати з великою амплітудою у середньому темпі
Ступні не відривати від підлоги
Слідкувати за утримання положення рук
Фронтальний метод Темп виконання середній Звертати увагу на повну амплітуду роботи ніг
Темп середній Звертати увагу на частоту роботи ніг
Намагатися виконувати вправи відриваючи погляд від м’яча
Під час піднімання рук дивитися вгору
Норма 25-27 ударів за 10с |
Основна частина ( 20-25 хв.)
|
|||
12
*
*
*
*
*
13
14
15
16 |
Повторення техніки передачі м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинки м’яча підошвою.
Імітація передачі м’яча на місці
Передача м’яча в парах
Теж саме, добавити зупинку м’яча, переступання назад та передача лівою та правою по черзі
Вправа з фішками (ведення, зупинка, передача)
Передача м'яча на швидкість. Виконання 10 передач м’яча на швидкість.
Ведення м’яча внутрішньою і зовнішньою стороною стопи.
Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому до середини дистанції, ведення м’яча спиною вперед, вертаючись на вихідну позицію. Футбольна естафета - Сидячи(ведення,зупинка) - З обручами(ведення,зупинка) Рухлива гра для закріплення техніки ведення та зупинки м'яча.
Вимірювання ЧСС |
4-5хв
По 10 раз кожною ногою
По 10 раз
По 10р
До 2хв
10 передач
По 5 р
2-3хв
2-3хв 3-4хв
До 30с |
Стопа ноги, що виконує удар, розвертається до м’яча під прямим кутом внутрішньою стороною. Тулуб знаходиться над м’ячем. Нога виноситься вперед (назустріч м'ячу). Стопа розвернута під кутом 90 градусів. Носок піднятий. Стопа відводиться назад до рівня опорної ноги. Під час виконання імітації удару по м'ячу внутрішньою частиною стопи діти виконують взаємоспостереження за правильністю виконання вправи
Слідкувати за правильною постановкою стопи під час передачі. Дівчата виконують вправу з меншої відстані ніж хлопці. Намагатися виконувати ведення м’яча без зорового контролю Змагальний метод Після 10 передач учень піднімає м’яча двома руками догори При веденні внутрішньою частиною підйому футболіст спрямовує м’яч перед собою, носок ноги перед доторком до м’яча трохи відводиться назовні. Стопа не напружена. М’яч постійно під контролем на дуже близькій відстані. При такому веденні супернику дуже складно відібрати м’яч.
Фронтальний метод Дотримуватись техніки безпеки
Змагальний метод
Учні розподіляються на 4 команди, стають по точках на однаковій відстані. М’ячі кладуть у центрі кола (умовний). В гру вступають одночасно по 1 гравцеві з кожної команді. За сигналом учні підбігають до м’ячів та виконують ведення м’яча в свій куток і так повинні зібрати 3 м’яча в своїй команді. Виграє той ,хто швидше збере в своєму кутку 3 м’ячі. М’яч руками не брати, уникати зіткнення з другими учнями Норма 20-27 ударів за 10с |
Заключна частина (3-5хв)
|
|||
17
18 19 20
21 22 |
Рухлива гра на відновлення дихання та тренування швидкісної реакції, уваги.
Шикування в шеренгу Вимірювання та аналіз ЧСС Підсумок уроку. Завдання додому. Оцінювання роботи учнів. Організований вихід з спортивного майданчика. |
До 2хв
До 30с До 30с До2хв
До 30с |
Учні шикуються в дві зустрічні шеренги,на відстані пів кроку, на пару один м’яч. Вчитель голосно починає називати різні частини тіла (лоб, вуха, коліна т.д.), а гравці почувши назву, повинні обома руками взятися за названу частину, серед таких слів вчитель каже слово «м’яч», почувши це слово, гравцям необхідно виконати удар по м’ячу. Удар виконувати злегка
Норма 12-17 ударів за 10с Відзначити роботу кращих учнів на уроці. Оцінювання. |
Конспект інноваційного уроку
з фізичної культури
10 клас (дівчата)
Підготувала:
Сірко Людмила Орестівна
вчитель фізичної культури
І кваліфікаційної категорії
ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІст №4»
Модуль: Гімнастика.
Мета: Сприяти формуванню свідомого ставлення до виконання фізичних вправ та ведення здорового способу життя, збільшити інтерес учнів до уроків фізичної культури. .
Завдання:
Освітні: Повторити техніку виконання комплексу ритмічної гімнастики. Ознайомити з презентацією «Хвороби цивілізації», як наслідок малорухомого способу життя.
Розвиваючі: Сприяти розвитку сили м'язів черевного пресу та нижніх кінцівок у вправах у положенні лежачи та у тренажерному залі, а також психічних якостей, силових здібностей, уваги.
Виховні: Виховання вольових якостей, самостійності, взаємодопомоги, працьовитості.
Інвентар та обладнання: Гантелі, килимки,скакалки, секундомір, тренажери, презентація.
Місце проведення: Спортивний і тренажерний зали школи.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина (13-15хв) |
||||
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10 |
Шикування, привітання. Перевірка домашнього завдання. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання і визначення ЧСС. Різновиди ходьби: - на носочках; - на п’ятах; - на зовнішній частині стопи; - на внутрішній частині стопи; - з високим підніманням стегна; - випадами; -у напів присіді; -у повному присіді. Різновиди бігу: - приставними кроками лівим і правим боком; - спиною вперед; - із високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки. Ходьба. Вправи на відновлення дихання. Перешикування. Комплекс ритмічної гімнастики.
Вимірювання ЧСС. |
До 30 с До 1-хв До 30с До 30с 2-3 хв
2-3 хв
30 с
До 30с 6-7 хв
До 30с |
Фронтальний метод Опитування на карточках
Норма 11-14 ударів за 10сек Фронтальний метод Руки вгорі Руки на поясі
В середньому темпі
З хлопками рук
Частота роботи ніг висока
Поступово уповільнювати швидкість ходьби В колону по три Комплекс виконується в залі, під самостійним виконанням учениці Музичний супровід Норма 22-26 ударів за 10сек |
|
Основна частина ( 20-25 хв.) |
||||
11
12
13
*
*
*
*
*
*
*
*
14 |
Комплекс вправ для черевного пресу:
Класична вправа для одержання рельєфного преса. Дуже важливо розуміти, що потрібно не піднімати корпус вгору, а необхідно тягнутися головою до тазу, щоб вийшло не підняття корпусу за рахунок м’язів попереку, а максимальне напруження всіх відділів преса.
Планка зміцнює м'язи пресу, спини і плечей.
Завдання додому.
Робота на тренажерах для розвитку м'язів нижніх кінцівок та черевного пресу. Вправи в тренажерному залі сприяють зниженню ваги, розвивають м’язову масу, підвищують загальний тонус організму і сприяють поліпшенню настрою.
Дівчача крутять педалі з еліптичною амплітудою,що дозволяє напружувати м'язи ніг.
Згинання ніг в тренажері – це ізолююча вправа, спрямована на опрацювання м'язів задньої поверхні стегна. Вона дозволяє надати м'язам рельєф.
Тренажер забезпечує комплексний вплив на м'язи ніг, сідниць та живота.
Тренажер для м'язів преса і нижніх кінцівок.
Стрибки через скакалку.
Гіперекстензія.
Випади з гантелями для м'язів нижніх кінцівок.
Бігова доріжка Вимірювання ЧСС. |
7- 9 хв
8 раз
14 раз
6 раз
20 с
До 30с
15-18хв
До 1 хв
10 раз
10 раз
5 раз
До 1хв
10 раз
10 -правою 10 -лівою
До 30 с |
Фронтальний метод
Лежачи горілиць на підлозі зі зігнутими колінами піднімайте вашу верхню частину спини від підлоги. Перехрестіть руки над грудьми, щоб ваші руки торкалися протилежних плечей. Це, перш за все, тренує прямі м'язи живота, а також косі м'язи.
Ляжте на спину, руки зігніть в ліктях і скріпіть в замок, на потиличній області. Зігніть ноги так, щоб вони б приблизно перпендикулярні вашому торсу (близько 80 градусів). Щоб ступні не рухалися під час підйому. Починайте підйом тулуба вгору, з помірною швидкістю, без різких рухів. Дійшовши до точки максимального напруження, починайте повільно опускатися. Ляжте на спину, покладіть долоні під стегна, ніби підтримуючи їх. Тоді підніміть ноги вгору під прямим кутом з підлогою. Повільно опустіть ноги і повторіть вправу.
Займіть положення, немов ви збираєтеся віджиматися, тільки не стаєте на долоні, а на лікті. Перебувати вони повинні прямо під плечима. Тіло має представляти одну пряму лінію разом з ногами, ніяких прогинів не потрібно робити. Працювати за розробленим комплексом вправ для черевного пресу (дозування додається, індивідуально)
Метод колового тренування. Під час виконання вправ дотримуватись правил безпеки у роботі з тренажерами
Контролювати дихання і не перенавантажуватись
Повільно на видиху необхідно підняти випрямлені ноги до максимальної висоти, напружуючи м'язи пресу. У найвищій точці затримуємо ноги на кілька секунд, потім повільно опускаємо.
Навантаження для кожної учениці індивідуальне
Прийміть позу стоячи,
розставивши ноги на ширині плечей. Зробіть правою ногою широкий крок вперед, утримуючи, при цьому, корпус в строго горизонтальному положенні. Центр ваги повинен зміститися на «випадаючу» ногу таким чином, щоб ви могли вільно повернутися у вихідне положення.
Норма 24-27 ударів за 10сек |
|
Заключна частина (4-5 хв) |
||||
15
16 |
Перегляд презентації і обговорення наслідків малорухомого способу життя та вплив шкідливих звичок на стан здоров'я людини. Підведення підсумків уроку. |
3-4 хв
До 1 хв |
Фронтальний метод
Відзначити роботу кращих учениць на уроці
|
|