Фізкультурно-спортивне свято «Олімпійські перегони» у 4-х класах.
Мета:сприяти гармонічному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних ідеалів олімпізму, сприяти розвитку природних фізичних якостей,талантів та обдарувань.
Фізкультурно-спортивне свято «Олімпійські перегони» у 4-х класах
Мета:сприяти гармонічному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних ідеалів олімпізму, сприяти розвитку природних фізичних якостей,талантів та обдарувань.
Спортивний інвентар: маленькі кільця,баскетбольні м’ячі,набивні м’ячі,тенісні м’ячі,кошики,великі обручі,фішки,стрічки.
Лунають фанфари. Вони сповіщають про початок свята. Під звуки маршу діти проносять повз учасників олімпійський прапор. За ними команди крокують і шикуються в колони. Склад команди – 10чоловік: 5 дівчат і 5 хлопців.
Директор школи:Добрий день вчителі,гості,діти. Сьогодні ми зібралися на свято присвячене Олімпійському уроку під назвою «Олімпійські перегони" Щоб позмагатися у силі,спритності,винахідливості і просто відпочити.Під державний гімн України «Струнко!»
Вчитель1:Історія Олімпійських ігор бере свій початок у Стародавній Греції. Саме там,у долині річки Алфей у містечку Олімпія і проходили ці славнозвісні змагання. Перші Олімпійські ігри сучасності відбулися у 1896 році у столиці Греції Афінах.Ось уже понад сто років спортсмени кожні чотири роки піднімають олімпійський прапор і запалюють олімпійський вогонь,закликаючи всі народи світу до миру,чесної спортивної боротьби та взаєморозуміння.
Вчитель2: Сьогодні до нас на свято завітали гості:
Романчук Сергій Петровіч – директор КДЮШ №1
Пиріжок Дмитро Олександрович – директор міського центру «Спорт для всіх»,Деркач В’ячеслав Васильович – учасник п’яти Олімпійських ігор.
Вчитель1: Слово для привітань надається нашим гостям.
Вчитель2:І ось настав час дати старт нашим змаганням.Та перед цим учасники зроблять олімпійську розминку (команди розмикаються і виконують розминку під музику разом з вчителем).
Показовий виступ спортсменів з карате.
Олімпійські естафети:
Перший гравець обручем веде м’яч до фішки і швидко повертається назад. Перемагає команда,яка перша прийшла до фінішу.
Гравці по черзі пробігають скрізь обруч,добігають до м’яча,закидають його в кошик. Перемагає команда,яка швидше виконала завдання і більше разів влучила в кошик.
Діти отримують невеликі стрічки. По сигналу перший гравець біжить до обруча і швидко прив’язує свою стрічку,повертається назад передає естафету наступному гравцеві.
Учні розподіляються по парам. У кожної пари по м’ячу. Затискаючи м’яч між грудьми,учні переміщаються приставними кроками до фішки і назад. Перемагає команда,яка швидше виконала завдання.
Капітани кожної команди виконують кидки у баскетбольний кільце.
Вчитель1:Час невпинно пролітає і наш олімпійський урок підходить до завершення. Слово для підведення підсумків надається гостям свята.
Нагородження переможців.