Урок з фізичної культури. Тема "Ігри"

Про матеріал

Завдання уроку: оздоровчі : контролювати правильне дихання під час та після навантаження; освітні : сприяти розвитку спритності, сили, координації рухів, уваги; виховні : виховувати самостійність, дисциплінованість, розвиток інтересу до гри у футбол.

Перегляд файлу

Тема.Ігри

8 клас

Завдання уроку:

Оздоровчі : контролювати правильне дихання під час та після навантаження.

Освітні : сприяти розвитку спритності, сили, координації рухів, уваги.

Виховні : виховувати самостійність, дисциплінованість, розвиток інтересу до гри у футбол.

Інвентар : м’ячи, фішки, легкоатлетичні стійки

Місце проведення: спортивна зала

Частина уроку

                   Зміст

Дозування

Організаційно- методичні вказівки

Підготовча частина

(15 хв.)

1. Шикування в одну шеренгу,  привітання, повідомлення завдань уроку

1 хв

Перевірити готовність учнів до уроку

2. Вимірювання частоти     серцевих скорочень (ЧСС)

 

1 хв

У нормі складає 70-80 уд./хв.

3. Попередження безпеки життєдіяльності  під час уроку

1 хв

Уникати зіткнень,поштовхів, ударів. Контролювати дистанцію. Уважно слухати і виконувати завдання вчителя.

4. Учитель: над якою темою ми працюємо. Які ви знаєте ігри. Чим спортивні ігри відрізняються від

рухливих ігор.

 

 

1 хв

Учні піднімають руку і відповідають на поставлене запитання

5. Повороти праворуч, ліворуч, кругом.

Різновиди ходьби з м’ячем:

  • на носках, м’яч у руках догори;
  • на п’ятках, м’яч у руках за головою;
  • на зовнішній стороні стопи, передаючи м’яч з руки в руку навколо тулуба;
  • у напівприсіданні, м’яч у руках попереду       

6. Різновиди  бігу по діагоналі:

  • біг багатоскоками;

 

  • біг з високим підніманням стегна;

 

  • біг з захлестом гомілки;

 

  • біг підскоками;

 

 

  • біг спиною вперед

 

 

 

 

  • біг з доторканням м’яча

 

    

 

 

7.Вправи на відновлення дихання.

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Клас працює потоковим методом, у колону по одному, дистанція - 2 кроки.

 

Звернути увагу на  правильну поставу

Спину тримати рівно, контролювати м’яч

 

 

 

Не відхилятися назад, рухатись на передній частині стопи

 

 

М’яч тримати у руках

 

М’яч тримати перед собою у прямих руках

 

М’яч  тримати у руках за спиною.

 

М’яч  тримати у руках догори.

 

М’яч тримати у руках за спиною, перекладаючи з правої руки в ліву і навпаки

 

Ноги нарізно, м’яч між стопами. Доторкання м’яча внутрішньою частиною стопи між правою і лівою ногами

 

Піднімання рук у гору з перекладанням м’яча

з правої руки у ліву

Основна частина

(27 хв.)

8. Загальнорозвивальні вправи м’ячами:

 

 

  • вихідне положення (В.П.) – основна стійка ноги нарізно, м’яч біля грудей.              1- підняти м’яч угору; 2- прижати м’яч до грудей;
  • В.П. – основна стійка, м’яч біля грудей.   1- поворот тулуба праворуч;     2- В.П.; 3- поворот тулуба ліворуч;       4-В.П.
  • В.П. - основна стійка, м’яч біля грудей.     1- нахил з прямими руками праворуч;    2- В.П. 3-нахил з прямими руками ліворуч; 4-В.П.
  • В.П.- основна стійка, м’яч біля грудей.     1-мах правою ногою з доторканням м’яча до ноги; 2-В.П.;       3- мах лівою ногою з доторканням м’яча до ноги; 4- В.П.
  • В.П.- основна стійка п’ятки разом носки нарізно, м’яч біля грудей. 1- присісти,  руки з м’ячем вперед; 2- В.П.
  • В.П.- основна стійка,  м’яч біля грудей.     1- зробити вдох, підняти руки з м’ячем угору;          2- зробити видох, опустити руки з м’ячем

9. Гра для розвитку уваги "Будь уважний"

 

 

10. Естафета з елементами футболу:

 

 

- перестрибування через  стійки;

- ведення м’яча з обведенням стійок;

- ведення м’яча з прокатками та зупинками;

- прокачування м’яча через стійки

 

- ведення та забивання м’яча у кожну стійку

 

 

12.Ігри для розвитку мислення та уваги «Квач із м’ячем»

7 хв.

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

Перестроєння у дві шеренги, розмикання на відстань прямих рук в сторони.

У повільному темпі

 

 

 

 

Виконувати вправу під рахунок вчителя.

 

 

 

 

 

 

Виконувати ритмічно

 

 

 

 

 

 

Виконувати мах прямою ногою

 

 

 

 

 

 

Виконувати вправу під рахунок вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пригадати правила гри.

 

 

За сигналом вчителя, дотримуватись  безпеки життєдіяльності.

М’яч тримати у руках

 

Внутрішньою частиною стопи

 

Внутрішньою частиною стопи

 

Ведення носком, нога повинна бути ненапруженою.

Різними способами

 

Кожний учень довільно пересувається із веденням м’яча, і тікає від ведучого який веде свій м’яч, і намагається заквацати  буть – кого з гравців. Заквацаний гравець стає квачем.

Заключна частина

(3 хв.)

13.Вправи на відновлення дихання

14.Шикування в одну шеренгу

15.Підведення підсумку уроку

16.Організований вихід зі   спортивної зали

 

30 сек.

 

 

 

2 хв.

 

30 сек.

Піднімання рук вгору, всторону, вниз.

Що сподобалось на уроці? Що важкого було на уроці для дітей?

Один за одним

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2018
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку