Конспект уроку з фізичної культури
1 клас
Тема уроку: рухливі ігри.
Завдання уроку:
1. Повторити передачу м’яча двома руками.
2. Розвивати рухову активність, сприяти фізичному розвитку;
3. Виховувати культуру.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: м’ячі, кеглі,свисток.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 12 хв. |
|||
1. |
Шикування, повітання. |
1 хв. |
Фронтальний метод організації |
2. |
ІБЖ Повідомлення завдань уроку Стройові вправи, команди «Направо», «Наліво», «Стрибком кругом», і т.д. |
2 хв. |
Використовуючи команду «клас» нагадати правила техніки безпеки. |
3. |
ЗРВ в русі Ходьба на носках, руки вгору |
2х7 м |
В колоні по одному; зберігати дистанцію 1м |
4. |
Ходьба на п’ятках, руки за голову, за спину |
2х8 м |
Вправа для формування постави |
5. |
Перекати з п’ятки на носок |
7-8м |
Вправа для розвитку координації рухів |
6. |
Ходьба вприсяді, руки на колінах («гусячий крок») |
5-6 м |
|
7. |
«Жабки» - стрибки вприсяді |
8-10 м |
Вправа на розвиток м’язів ніг |
8. |
Біг (руки в сторони) – «літачки» |
25-30 м |
Вправа для розвитку координації рухів в русі |
9. |
Біг змійкою |
25-30 м |
|
10. |
Ходьба: 1. Руки вгору – вдих 2. Нахил вперед, руки вниз – видих |
20-25 м |
Відновлення роботи серця |
11. |
ЗРВ на місці В.п. о.с. 1. Руки вгору 2. Руки вперед 3. Руки в сторони 4. В.п |
4х4 р. |
Перешикування в русі з колони по одному в колону по чотири; акцентувати увагу на положення рук |
12. |
В.п. о.с. 1-2. Кругові рухи руками вперед 3-4. Назад |
4х4 р. |
Намагатись робити найширшу амплітуду; звернути увагу на напрям відведення зігнутих рук і поворот |
13. |
В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми 1-2. Ривкові відведення зігнутих рук назад 3-4. Поворот наліво, відведення зігнутих рук в сторони |
4х4 р. |
|
14. |
В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс 1-2. Нахил вліво, права рука вгору |
4х4 р. |
|
15. |
В.п. – стійка ноги нарізно, руки вгору «Деревця хитаються»
|
4х4 р. |
Плавні нахили тулуба |
16. |
В.п. – о.с. 1. Присідання, руки на коліна 2-3-4. Встати |
4х4 р. |
Присідання швидкі а підняття повільне |
17. |
Випади: в. п. 1. Права рука спереду 2-3-4. Пружинячі присідання 5. Стрибком ліва спереду |
4х4 р. |
Руки можна ставити на коліно опорної ноги; як найглибше присідати |
18. |
В. п. – о.с. 1. Стрибки в стійку ноги нарізно, руки вгору – хлопок 2. В. п. |
4х4 р. |
Вправа на відновлення дихання та активного відпочинку |
19. |
Ходьба на місці. |
довільно |
|
Основна частина – 20 хв. |
|||
20. |
Розігрування рухливої гри «Заєць і вовк» Умови гри: учасники гри стають в парах обличчям один до одного і утворюють хатинку (руки вгору). Ведучий вибирає «зайчика» і «вовчика». «Зайчик» повинен втекти і заховатися в хатинку. Той, до кого «зайчик» стане спиною втікає, і стає «зайчиком». |
8 хв. |
Гра спрямована на розвиток спритності та швидкості. |
21. |
Естафета з волейбольним м’ячами: 1.Передача м’яча двома руками за голову. Останній у колоні біжить і стає направляючим і передає знову м’яч. (Естафета триває доти, доки знову не стане на своє місце направляючий) |
4 хв. |
Шикування, перешикування у три колони; називання команд; естафета спрямована на розвиток сили плечового поясу та спритності. |
22. |
2. Передача м’яча двома руками знизу (котити м’яч між ногами всієї колони). Умови аналогічні попередній естафеті. |
4 хв. |
Ноги нарізно; якомога ближче стати одне до одного. |
23. |
3. Біг з волейбольним м’ячем у руках з п. А в п. В і передача його наступному учаснику. |
4 хв. |
Естафета для розвитку швидкості |
Заключна частина – 3 хв. |
|||
24. |
Шикування. |
30 сек. |
Фронтальний метод |
25. |
Підведення підсумків уроку, оцінювання результатів та обговорення помилок. |
2 хв. |
Оцінювання учнів (вказати на помилки). |
26. |
Повідомлення домашнього завдання. |
30 сек. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики, вправи на поставу, ігри на свіжому повітрі. |