Урок № 56 Дата 12.05.2020р.
Доброго ранку або дня,
дорогі мої учні!
Сьогодні ми з вами продовжуємо наше навчання в умовах тривалого карантину дистанційно.
Відкрийте зошит і запишіть:
Сьоме травня
Класна робота
Тема. Чотирикутники. Повторення і систематизація вивченного матеріалу.
Мета уроку: повторити та вдосконалити вміння розв’язувати задачі з чотирикутниками, використовуючи їх основні властивості; створити умови для повного індивідуального розвитку дитини, її мислення, збуджувати позитивні емоції дітей, підвищувати інтерес до вивчення геометрії; виховувати увагу, охайність та самостійність учнів.
Тип уроку: комбінованний.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
На попередніх уроках ми з вами вивчали многокутники, а сьогодні, повторимо Чотирикутники. Згадаємо їх означення і властивості. А тому, будьте уважні та спрямованні на отримання знань.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Для згадки попереднього матеріалу пропоную розв´язати тест, та оцінити свої знання.
Увага! Для позитивного результату, рекомендую:
Бажаю успіху у виконанні завдання!
Завдання необхідно виконати до 14 травня 18:00
Повідомляю вам
Код доступу 185362
Попрошу вас використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
ІІІ. Закріплення знань учнів, засвоєння вмінь
Те, що незрозуміло,
потрібно з'ясувати.
Конфуцій
Ви, мабуть, скучили за “живим” поясненням матеріалу. А тому я пропоную вам заповнити таблицю Властивості чотирикутників.
Потрібно поставити знак «+» напроти правильних властивостей.
Властивості чотирикутників.
Перевір себе:
Розв´язування задач за готовими малюнками:
1. В ромбі АВСD знайти його кути. (перед знаходженням, згадати властивості діагоналій ромбу).
2. Знайти кути паралелограму АВСD. (згадайте правило кутів при паралельних прямих)
3. Знайти периметр прямокутника АВСD. (розгляньте трикутник АВD, а далі за формулою периметра прямокутника знаходьте його)
4. За малюнком ромбу, знайти його периметр. (розгляньте трикутник АОК, згадайте властивості діагоналій ромбу – знайдіть сторону АК, а далі за формулою периметра ромба знаходьте його).
Дано: АВСD – трапеція, АD = 5, ВС = 9.
MN – середня лінія трапеції.
Знайти: MN.
Розв´яжіть самостійно за формулою середньої лінії трапеції.
Відповідь: 7.
V. Підсумок уроку.
Кросворд.
1. Фігура, яка складається з чотирьох точок і чотирьох відрізків, які послідовно сполучаються.
2. Чотирикутник в якого кути по 90.
3. Чотирикутник в якого сторони попарно паралельні, тобто лежать на паралельних прямих.
4. Чотирикутник в якого лише дві сторони паралельні.
5. Чотирикутник в якого діагоналі рівні.
6. Чотирикутник в якого діагоналі перетинаються під кутом 90 і є бісектрисами його кутів.
7. Прямокутник в якого всі сторони рівні називається...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
VІ. Домашнє завдання.
Відправити на Google – диск розв´язування завдань із рубрики
ІІІ. Закріплення знань учнів та відповіді до кросворду!