Урок з геометрії в 7 класі НУШ "Розв'язування задач на застосування властивості відрізків"

Про матеріал
Урок з геометрії в 7 класі за темою " Розв'язування задач на застосування властивості відрізків". Дана презентація до уроку буде корисною для вчителів математики, які працюють за програмою НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТІ ВІДРІЗКІВ Дистанційний урок з геометрії в 7 класі НУШ

Номер слайду 2

Емоційне налаштування на урок «Комплімент»

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань Закінчи речення: Що називається відрізком? За допомогою якого інструмента вимірюють відрізки? Які одиниці вимірювання відрізків ви знаєте? Які два відрізки називають рівними? Сформулюйте основну властивість вимірювання відрізків

Номер слайду 4

Основна властивість вимірювання відрізків Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які він розбивається будь-якою його внутрішньою точкою, тобто АВ = АС + СВ

Номер слайду 5

Робота в групах

Номер слайду 6

Розв’язання Нехай ВС = х см, тоді АС = (х+5) см. За основною властивістю відрізків, маємо: АВ = АС + ВС, тобто: (х + х + 5) см або 20 см. Складемо рівняння: х + х + 5 = 20; 2х = 15; х = 7,5. Отже, довжина відрізка ВС = 7,5 см, а довжина відрізка АС = 12,5 см. Відповідь: 12,5 см; 7,5 см Завдання для першої групи (середній рівень): А С В

Номер слайду 7

Розв’язання Нехай АС = х см, тоді ВС = 4хсм. За основною властивістю відрізків, маємо: АВ = АС + ВС, тобто: (х + 4х) см або 20 см. Складемо рівняння: х + 4х = 20; 5х = 20; х = 4. Отже, довжина відрізка АС = 4 см, а довжина відрізка ВС = 4*4=16 (см). Відповідь: 4 см; 16 см Завдання для другої групи (достатній рівень): А С В

Номер слайду 8

Розв’язання Нехай х – коефіцієнт пропорційності, тоді АС = 9х см, а ВС = 11х см. За основною властивістю відрізків, маємо: АВ = АС + ВС, тобто: (9х + 11х) см або 20 см. Складемо рівняння: 9х + 11х = 20; 20х = 20; х = 1. Отже, довжина відрізка АС = 9*1=9 см, а довжина відрізка ВС = 11*1=11см Відповідь: 9 см; 11 см Завдання для третьої групи (високий рівень): А С В

Номер слайду 9

Все зрозуміло Не все зрозуміло Нічого не зрозуміло Рефлексія

Номер слайду 10

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 1.2 (підручник Мерзляк) Виконати письмово: № 35 (1) (середній рівень); № 35 (2) (достатній рівень); № 35 (3) (високий рівень)

Номер слайду 11

Бажаю успіхів!

ppt
Додано
29 грудня 2024
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку