Урок з геометрії за темою: "Сума кутів трикутника", 7 кл.

Про матеріал

Розробка уроку з геометрії у 7 класі за темою: "Сума кутів трикутника". Учням пропонується на протязі всього уроку багато практичних завдань: перевірити двома способами суму кутів довільного трикутника, класифікувати макети трикутників за видами.

Перегляд файлу

Розробка уроку з геометрії, 7 кл.   Вчитель: Ганенко Вікторія Леонідівна

 

Тема: Трикутник і його елементи. Сума кутів трикутника.

Мета: Повторити елементи трикутника та види трикутників. Засвоїти теорему про суму кутів трикутника, дослідивши суму кутів трикутника за допомогою моделей та практичного вимірювання. Розвивати пам'ять, логічне та творче мислення та навички креслення. Виховувати естетичну і мовленеву культуру.

Обладнання: плакат «Трикутники», картки «Види трикутників», картки «Класифікація трикутників», картки «Вказати вид трикутника», роздатковий матеріал «Трикутники».

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Нервово-психологічна підготовка

Скільки сьогодні учнів в класі? Скільки дівчат? хлопців? Кого більше? На скільки? Хто перший сьогодні зайшов у клас? Хто останній? Скільки учнів сьогодні відсутні? Хто? Що потрібне для уроку? (Зошит, ручка, олівець, лінійка, транспортир)

  1. Актуалізація опорних знань

За малюнком на дошці впізнати види кутів (гострий, тупий, прямий, розгорнутий).

Чи вірні твердження?

  • Фігура утворена двома променями, називається кутом.
  • Промінь, що ділить кут навпіл називається бісектрисою.
  • Букву, яка відповідає вершині пишуть на початку назви кута.
  • Розгорнутий кут має градусну міру 40.
  • Прямий кут має градусну міру 90.
  • Гострий кут може мати градусну міру 110.
  1. Вивчення нового матеріалу

Яка фігура зображена на дошці? Як ви думаєте яка тема сьогоднішнього уроку? Що ми на ньому вивчимо? Записуємо число, тему.

Розберемо за слайдом. Що таке трикутник? Його елементи та їх кількість. Формула знаходження периметру трикутника.

Класифікація трикутників (за кутами, за сторонами).

Практична робота №1:

  1. Побудуємо довільний трикутник.
  2. Виміряємо градусну міру всіх його кутів.
  3. Знайдемо суму всіх кутів трикутника.
  4. Робимо висновок.

Практична робота №2:

  1. Беремо макет трикутника і розрізаємо його на три окремих кути.
  2. Складаємо всі три кути за зразком до однієї точки.
  3. Яку фігуру отримали?
  4. Робимо висновок.

Теорема: Сума кутів трикутника завжди дорівнює 1800.

  1. Фізкультхвилинка:

Щоб ми мали силу працювати далі, проведемо фізкультхвилинку.

Якщо ви вважаєте, що вам у житті необхідно

вміти множити прибуток, то покліпайте очима;

вміти ділити обов’язки, то пострибайте;

вміти рахувати гроші в магазині, то потріть руки;

якщо урок математики розвиває ваше мислення, покрутіть головою;

якщо хороша дисципліна на уроці – запорука ваших знань, сплесніть руками;

якщо, щоб бути здоровим, необхідно займатися спортом, зробіть вдих і видих.

  1. Відпрацювання вмінь і навичок

Завдання 1. Роздати дві картки та набір трикутників. Учні на картках у пусті ячейки розкладають макети трикутників за видом кутів та за видом сторін.

Завдання 2. Роздати картки з малюнками трикутників. Учні в зошитах визначають вид трикутника за обома класифікаціями одночасно (прямокутній різносторонній, гострокутній рівнобедрений, тощо). А для одного з них, вимірюють і знаходять периметр. Зразок оформлення показати на дошці.(Індивідуальна робота з слабкими учнями).

Завдання 3. Знайти невідомий кут трикутника.

 

  1. Підсумки уроку. Оцінки.

Ми сьогодні повторили…

Ми сьогодні вивчили…

Найбільше на уроці мені сподобалося…

Картинки по запросу сума кутів трикутникаРефлексія. Отже сьогодні ми повторили вивчений матеріал про звичайні дроби і разом з тим потренували свій мозок, бо як сказав М.В.Ломоносов, «Математику вже тому вивчати потрібно, що вона розум до порядку приводить».

 

Домашнє завдання:

Перелічити елементи трикутника, визначити його вид та знайти градусну міру невідомого кута.

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку