урок з хореографії 2 клас

Про матеріал
Конспект хореографічного заняття "Подорож в Країну Дружби" ( 2 р.н., початковий рівень
Перегляд файлу

Конспект  хореографічного заняття

"Подорож в Країну Дружби"

( 2 р.н., початковий рівень)

Мета:

- виявити знання дітей про дружбу та дружні стосунки;

- формувати у дітей навики спілкування один з одним;

- вивчити музично-рухову гру "Ти мій друг!".

Завдання:

- закріплення навичок та вмінь дітей у виконанні вивчених танцювальних рухів та комбінацій;

- розвиток еластичності  м'язів, почуття ритму, координації рухів;

- виховання почуття колективізму та доброзичливого ставлення до всіх членів групи.

Обладнання для педагога: CD - програвач, нотний матеріал: пісні про дружбу, план-конспект.

Обладнання для дітей: повітряні кульки жовтого кольору.

Тип заняття: комбінований.

Тривалість заняття: 45 хвилин.

Хід заняття:

Вступна частина (5-8 хв):

Вхід дітей до зали під музику В.Шаїнського "От улыбки" (див. додаток №1). Танцювальний уклін.

Педагог: Діти, сьогодні у нас з вами дуже незвичайна подорож в Країну Дружби. А як ви гадаєте, якими якостями, рисами характеру володіють жителі цієї країни? (Відповіді дітей). Правильно - це привітність, відвертість, чесність, вірність, взаємодопомога та  ін.  Наше заняття буде присвячене темі "Дружба".  Діти, скажіть, що таке Дружба?(Відповіді дітей). Отже, Дружба - це почуття, довіри до людини, повної впевненості в ньому , збіг багатьох інтересів , різноманітних захоплень , звичок , загальні переживання, збіг думок по самому несподіваному приводу , одним словом , тривалі добросерді , чисті стосунки між людьми, які під усьому підтримують один одного.

 А ви товаришуєте між собою в групі? (Відповіді дітей). Дуже добре. А як називається наш колектив? (Відповіді дітей). Правильно. А "Сонечко" це яка геометрична фігура? (Відповіді дітей). Вірно. Давайте утворимо з вами дружнє коло.

Основна частина (30-35хв.):

Педагог: Діти, нам вдалося утворити красиве дружнє, танцювальне  коло, тепер кожному з вас потрібно бути уважним, старанно виконувати рухи.

1. Рухи по колу: танцювальний крок - па марше, крок на півпальцях, хід на п'яточках, біг, біг з підніманням коліней вперед,  комбінація (обличчям у коло) крок - plie - крок - soute (2 рази вправо та 2 рази вліво), підскоки.

Педагог: Молодці, а тепер виконаємо комбінацію по колу. Ви повинні бути уважними і привітними один до одного та посміхатися.

2. Комбінація по колу під музику В.Шаїнського "Верный друг"(див. додаток №2)

Перед початком виконання комбінації перерахувати дітей на 1-ий та 2-ий номери.

Музичний розмір (М/р) 2/4. Вихідна позиція (В.П.): 6 позиція ніг, руки на талії.

4 такти - діти рухаються по колу танцювальним кроком, на останній такт зупиняються.

4 такти - виконати 8 оплесків в долоні.

4 такти - рухаються по колу танцювальним кроком, на останній такт повернутися обличчям у коло.

4 такти - 8 притупів ногами, починаючи з правої ноги.

2 такти - 1-ші номера сходяться у коло, 2-гі виконують 4 оплески в долоні.

2 такти - 1-ші виконують 4 оплески в долоні, 2-гі - 4 притупи ногами.

2 такти - 1-ші та 2-гі номери  міняються містами.

2 такти - 2-гі повертаються через праве плече до 1-ших номерів.

4 такти - оплески в долоні.

4 такти - діти в парі утримують положення "човник",  виконують підскоки вправо.

Педагог: Діти, тепер ми з вами дружньо перебудовуємось на лінії. Будьте уважні! (Перебудова з кола на лінії). Мені дуже хочеться дізнатись кого ви назвете другом з вашої групи. Давайте, ви зараз заплющите очі, подумаєте і відповісте на питання. (Діти заплющують очі, а потім відповідають по черзі). Молодці, ви дуже гарна та дружня група. Тепер ми з вами разом будемо працювати над постановкою тулуба.

3. Постановка тулуба.    М/р -  2/4 помірно. В.П.: 6 позиція ніг, руки на талії.

1-й такт  - "затягнути" коліна.

2-й такт - "підтягнути" сідниці.

3-й такт - "підтягнути" живіт.

4-й такт - вирівняти спину, плечі опустити.

5-й такт - маківкою витягнутися догори.

6-8 такти утримати положення.

4. Позиції ніг.М/р - 4/4. В.П.: 6 позиція ніг, руки на талії.

"раз-чотири" - 6-та позиція ніг, руки на талії, тулуб і голова прямо.

"раз-два"  - фіксуємо положення.

"три-чотири" - розкриваємо ноги у 1-шу позицію.

"раз-чотири" - 1-ша позиція ніг, руки на талії, тулуб і голова прямо.

"раз-два"  - фіксуємо положення.

"три-чотири" - розкриваємо ноги у 2-гу позицію.

"раз-чотири" - 2-га позиція ніг, руки на талії, тулуб і голова прямо.

"раз-два"  - фіксуємо положення.

"три-чотири" - розкриваємо ноги у 3-тю позицію.

"раз-чотири" - 3-тя позиція ніг, руки на талії, тулуб і голова прямо.

"раз-два"  - фіксуємо положення.

"три-чотири" - закриваємо ноги у 6-ту позицію.

5. Позиції рук.М/р -  4/4. В.П.: 1 позиція ніг, руки в підготовчому положенні.

1 частина:

1 такт - руки з підготовчого положення відкриваються у 1-шу позицію.

2 такт - утримання положення.

3 такт - руки з 1-ї позиції відкриваються у 3-тю позицію.

4 такт - утримання положення.

5 такт - руки з 3-тю позиції опускаються у 1-шу позицію.

6 такт - утримання положення.

7 такт - руки з 1-ої позиції опускаються у підготовче положення.

8 такт - утримання положення.

2 частина:

1 такт - руки з підготовчого положення відкриваються у 1-шу позицію.

2 такт - утримання положення.

3 такт - руки з 1-ої позиції відкриваються у 2-гу позицію.

4 такт - утримання положення.

5 такт - руки з 2-ої позиції опускаються у 1-шу позицію.

6 такт - утримання положення.

7 такт - руки з 1-ої позиції опускаються у підготовче положення.

8 такт - утримання положення.

6. Demi-plie М/Р - 4/4. В.П.: 1 позиція ніг, руки у підготовчому положенні.

"раз-два" - коліна обох ніг повільно розвести в сторони.

"три-чотири" - утримання положення.

"п'ять-шість" - повільно вирівняти коліна, повертаючись у вихідне положення.

"сім-вісім" - утримання положення.

7. Releve  М/р - 2/4. В.П.  1 позиція ніг, руки у підготовчому положенні.

1 такт  - піднятися на півпальці.

2 такт - утримання положення.

3 такт - опуститися на всю ступню.

4 такт - утримати положення.

8. Battement tendu М/р  - 2/2. В.П.:1 позиція ніг, руки у підготовчому положенні.

1 такт - виведення натягнутої  правої ноги на носок  в точку Battement tendu в сторону.

2 такт - утримання положення.

3 такт - закрити рівну праву  ногу в першу позицію ніг.

4 такт - утримання положення.

Повторення вправи  з лівої ноги.

9. Soute М/р 2/4. В. П.:1 позиція ніг, руки на талії.

"раз" - Demi-plie, тулуб прямий.

"два" - сильно відштовхнутися від підлоги, одночасно  витягнути коліна у стрибку.

"три" - стрибок закінчити в Demi-plie

"чотири" - коліна вирівняти та повернутися у В.П.

Педагог: Діти ми з вами сьогодні багато говорили про дружбу, про те з ким  ви товаришуєте в групі, про  як треба ставитись один до одного. Давайте доведемо, що ми дружній та згуртований колектив.

10. Етюд "Потанцюємо у парі"

М/р 2/4. В.П.: діти стоять повернуті один до одного обличчям, руки в положенні "човник", 1 позиція ніг.

Текст пісні

Танцювальні дії дітей

Потанцюй зі мною,

Тихенько покружляй,

Посміхнись мені ніжно

Та зупинись.

Діти виконують  покачування вправо-вліво-вправо.

 

Приставити праву ногу у 6-ту позицію, руки покласти на талію

Крок назад -

Хлоп-хлоп,

Крок вперед -

Хлоп-хлоп.

Крок правою ногою назад.

2 оплески в долоні

Крок вперед правою ногою.

2 оплески в долоні.

Хлоп-хлоп-хлоп-хлоп

4 оплески в долоні партнера

Та обнялись.

Розкрити руки в сторони, та обійнятись.

 

Педагог: Молодці діти. А тепер давайте закріпимо наші знання про дружбу. Є такі прислів'я :

- «Дружба пізнається в біді »,

-  «За одного триматися - нічого не боятися! »,

-  «Дружба дорожче грошей»,

 -  «Друга шукай, а знайдеш бережи !».

 Запам'ятайте їх та шанобливо ставтесь один до одного, та до оточуючих.

11. Музично-ритмічна гра "Ти мій друг?"

Педагог: А тепер  нам потрібно побудувати коло. З початком музики направляючий питає того, хто стоїть з правого боку: "Ти мій друг?" - і протягує  йому свою праву руку. Дитина,  яку спитали, відповідає: "Я твій друг!" та кладе свою ліву руку зверху. Так, ланцюжком по колу, виконуємо вправу, поки  остання дитина з'єднає руки з направляючим. 

А тепер скажемо наш девіз: « Ось тепер ми всі друзі, разом - дружна сім'я ! »

 

Заключна частина (5-8 хв.):

Педагог: Скажіть діти, а що робить сонечко на небі? (Діти відповідають). Правильно, сяє, світить, гріє, посміхається. А як називається наш колектив? (Діти відповідають). Так,"Сонечко". Тож і ми повинні бути такими, як  сонечко на небі: посміхатися та дарувати радість один одному.

12.  Танцювальний етюд "Сяє Сонечко" (з повітряними кульками - жовтого кольору).

Педагог: Діти, вам сподобалось заняття? (Відповіді дітей). Що ви запам'ятали? (Відповіді дітей). Що дізнались нове? (Відповіді дітей).  Сьогодні ми говорили з вами про дружбу, про те, як потрібно ставитись один до одного. Якщо кожен з вас спробує стати гарним другом, привітним, доброзичливим товаришем, тоді  і колектив у нас буде дружним.

Діти роблять танцювальний уклін і виходять з танцювальної зали під музику

 В. Шаїнського "Вместе весело шагать" (див. додаток №3).

Використовувана література:

1. Барышникова Т.К. Азбука хореографии: Методические указания. - СПб.: "ЛЮКСИ", "РЕСПЕКС", 1996. - 256с.

2. Горшкова Е.В. От жеста к танцу. Методика и конспекты занятий по развитию у детей 5-7 лет творчества в танце. - М.: Издательство "Гном и Д", 2002. - 120с.

3. Колодницкий Г.А. Музыкальные игры, ритмические упражнения и танцы для детей: Учеб.-метод. пособие для педагогов. - М.: Гном-Пресс, 2000. -64с.

4. Науменко С.І. Музично-естетичне виховання дошкільнят. - К.: Магістр-S, 1996. - 96с.

5. Національна програма "Діти України" // Дошкільне виховання. - 1996. №6. -С3.

6. Пуртова Т.В., Белткова А.Н., Кветная О.В. Учите детей танцевать: Учебное пособоие. - М.: Гуманит. изд. центр Владос, 2003. -256с.

7. Шевчук А.С. Дитяча хореографія: програма та навчально-методичне забеспечення хореографічної діяльності дітей від 3 до 7 років: Навчально методичний посібник. / А.Шевчук. - К.:Шкільний світ, 2008. - 128с.

8. http://dancehelp.ru.

 

 

 

 

 

 

 Додаток№1

https://1.bp.blogspot.com/-AAwfp79o2OQ/Vr4FxT1nvBI/AAAAAAAAAAw/ply2BqoJg0k/s640/image001.jpg

 

 

Додаток №2

https://2.bp.blogspot.com/-ozQOyzPuFoI/Vr4F3hr7sBI/AAAAAAAAAA4/jtfSik2W4CU/s640/image003.jpg

 

 

 

Додаток №3

https://2.bp.blogspot.com/-iH2R-hDBtr0/Vr4F9SiABuI/AAAAAAAAABA/bAQnBvBhXn4/s640/image005.gif

 

 

 

Додаток №4

Фрагменти заняття

https://4.bp.blogspot.com/-kh5gZJqrbW0/Vr4GJ8OMgnI/AAAAAAAAABI/4K7UpuRqLw0/s400/image008.jpg

 

https://4.bp.blogspot.com/-8MFuo_p_MbA/Vr4GOb0exCI/AAAAAAAAABQ/QJ8yZgW2mkc/s400/image010.jpg

                                                    

https://3.bp.blogspot.com/-5qobS0V34Fo/Vr4GRlcY1lI/AAAAAAAAABY/Yb8Bp7yQsRo/s400/image012.jpg

 

https://3.bp.blogspot.com/-VbhurgyNVjE/Vr4GT4vf76I/AAAAAAAAABg/nljrMq8ied4/s400/image014.jpg


 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку