22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Презентація до уроку з інформатики для 3 класу на тему: "Істинні та хибні висловлювання".

Про матеріал

Презентація до уроку з інформатики для 3 класу на тему: "Істинні та хибні висловлювання" має матеріал на повторення понять "алгоритм", "виконавець", "система команд виконавця", логічні задачі та їх розв'язок, завдання для командної роботи, фізкультхвилинку, завдання з правил безпечної роботи за комп'ютером, різнорівневі завдання до роботи за комп'ютером, вправу для розвантаження очей з музічним супроводом, завдання з патріотичним прислів'ям та національною символікою.

Презентація до уроку з інформатики для 3 класу на тему: "Істинні та хибні висловлювання" створювалась разом з Конспектом до уроку з інформатики для 3 класу на тему: "Істинні та хибні висловлювання", тому рекомендовано використовувати ці продукти разом.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Істинні та хибні висловлювання. 3 клас Урок29 Підготувала вчитель інформатики Запорізького колегіуму «Елінт» Горбачова І. О.

Номер слайду 2

Мета уроку: Навчальна: види висловлювань; розвивати вміння розрізняти істинні та хибні висловлення, утворювати їх; повторити поняття «алгоритм», «виконавець». Розвивальна: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення. Виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостійність у роботі, патріотичний настрій. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання та наочність: дошка, підручник, презентація до уроку. Програмне забезпечення: «Скарбниця знань», Scratch.

Номер слайду 3

Алгоритм – це послідовність команд. Завдання1: упорядкуйте команди, щоб отримати результат – скласти портфель до школи1. Поклади підручники до портфеля.2. Поклади зошити до портфеля.3. Відкрий портфель.4. Поклади пенал до портфеля.5. Закрий портфель. Перевірте:1. Відкрий портфель.2. Поклади підручники до портфеля.3. Поклади зошити до портфеля.4. Поклади пенал до портфеля.5. Закрий портфель. Виконавши алгоритм, виконавець повинен досягнути поставленої мети.

Номер слайду 4

Хто виконавець команд?Учень. Собака. Комп’ютер

Номер слайду 5

Кожен виконавець має свою систему команд

Номер слайду 6

Задача для кмітливих. Є два селища, що розташовані недалеко одне від одного. Мешканці одного селища завжди кажуть правду, а мешканці іншого завжди брешуть. І ті, й інші ходять одне до одного в гості. Яке одне запитання потрібно задати перехожому, щоб дізнатися, у якому селищі ви зараз перебуваєте?

Номер слайду 7

Відповідь до задачіПотрібно запитати: «Ви прийшли в це селище в гості?» Якщо пролунає відповідь: «Так», то це селище брехунів, а якщо відповідь: «Ні» - селище, де завжди кажуть правду.

Номер слайду 8

Істинні та хибні висловлювання. Робота в командах. Визначити, яке це висловлювання: хибне чи істинне.1. Місто Запоріжжя стоїть на берегах Дніпра. 2. Ви навчаєтесь в школі №109. 3. Дельфіни бігають по лісу. 4. Узимку іде сніг. 5. Зайці живуть на деревах. 6. Слово «стіл» - прикметник.1. істина2. хиба3. хиба4. істина5. хиба6. хиба

Номер слайду 9

Гра «Виправ помилку, заміни слово» З хибного висловлювання утвори істинне:1. Груші ростуть на березах.2. Скрейч – це прізвисько собаки.3. Зайці бігають по деревах.4. Яблука ростуть на кущах.5. Шафу купують в магазині «Продукти».6. Учні 8 років навчаються в інституті.

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка. Відчинились двері – рип. З-за порогу зайчик – стриб! Хто тут є? Що тут є? Хто в будиночку живе? Із кімнати чути: „Цить. Тут хазяїном – ведмідь! Я на гостя не чекав!” Швидко зайчик пострибав. 10

Номер слайду 11

Робота за комп’ютером. При роботі за комп’ютером пам’ятати і виконувати правила безпечної роботи

Номер слайду 12

Гра «Істинне чи хибне?»У кабінеті інформатики можна бігати. Натискати можна на всі клавіши та кнопки одночасно. Спину тримай рівно. Не нахиляйся близько до комп’ютера. Не забувай перевірити усі дроти та розняття. Лікті тримай на клавіатурі.

Номер слайду 13

Скарбниця знань 3 клас Логіка Завдання 4-6

Номер слайду 14

Робота за комп’ютером у середовищі програмування для дітей Scratch. Зберегти проект у своїй папці з ім’ям Кошенятко

Номер слайду 15

Проект Кошенятко з другом

Номер слайду 16

rrrr

Номер слайду 17

Підсумок уроку. Гра «Знайди істинні висловлювання»1. Висловлення – це повідомлення, новини, відомості.2. Висловлення можуть бути істинними або хибними.3. Висловлення «Сьогодні 8 березня» - істинне.

Номер слайду 18

Допоможіть кошенятку Скрейтчу скласти розсипане прислів’ярідної Грудка дорожча землі за золото. Грудка рідної землі дорожча за золото.

Номер слайду 19

Підсумок уроку. Що сподобалося на уроці?Що було важко?Про кого ще ви б хотіли створити проект?Дякую за роботу на уроці. Ви – МОЛОДЦІ!

Номер слайду 20

Використані джерела. Підручник “Сходинки до інформатики ” Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд, Київ, Освіта, 2013 Білецька О. Л. Інформатика (за підручником Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд) серія «Мій конспект» Харків, Основа, 2015 Прислів’яhttps://pustunchik.ua/ua/online-school/literature/prislivya-pro-ukrayinu

pptx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку