Закріпити знання учнів з теми «Інформація»;
використання палітри кольорів панелі інструментів програми «Paint»;
розвивати спостережливість, пам'ять, мову;
виховувати любов до природи .
Підсумковий урок за І семестр
Тема: Підсумковий урок за І семестр Мета уроку:
Обладнання: програма «Paint».
Хід уроку
І. Організація класу. Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас! Біля парти станем чемно – Плине час хай недаремно. Будемо уважні і старанні всі. Сядемо рівненько на місця свої
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. -Сьогодні, діти, незвичайний урок. До нас завітали гості. Поверніться будь ласка і привітайтеся з ними. Також на нашому уроці присутній ще один гість, а хто саме, ви дізнаєтеся коли відгадаєте загадку.
Дід червонощокий, сивий, - Так, діти , справді до нас завітав Дід Мороз (Зявляється слайд) - До Дідуся Мороза надійшло надзвичайно багато листів не тільки від дітей, але й і від лісових звірят. І щоб краще запам’ятати всю отриману інформацію Він хоче її внести у комп’ютер, але користуватися комп’ютером він не вміє. Діти , ви допоможете дідусеві? - Отже, сьогодні на уроці ми повторимо всі складові частини комп’ютера та їх призначення, пригадаємо. що таке інформація, а також попрацюємо в програмі Paint
1. Робота над темою уроку. - Давайте пригадає що ж таке інформація і якою вона буває. (Інформація – це якась новина, або повідомлення. Повідомлення може бути усним, письмовим, у вигляді малюнків, умовних позначень) - Діти, як ви думаєте яку інформацію отримав Дід Мороз від дітей, а яку від лісових звірят.
2. Розгадування кросворду - Отже, діти, давайте ознайомимо Діда Мороза зі складовими частинами комп’ютера, а для цього нам потрібно розгадати кросворд
1. Пристрій введення інформації (клавіатура) 2. Відображає інформацію з якою працює комп’ютер (монітор) 3. У комп’ютері його називають «системний» (блок) 4. Пристрій для друку (принтер) 5. Яка клавіша клавіатури підтверджує команду (ентер) 6. Яка клавіша робить проміжки між словами? (пропуск) - Молодці! Розгадали кросворд. То який пристрій комп’ютера допоможе Діду Морозу ввести інформацію ? (Клавіатура)
3. Фізкультхвилинка. ІV. Робота за комп’ютером та у зошитах - Нового року з нетерпінням чекають не тільки діти і дорослі, але й лісові звірята . Вони хочуть прикрасити малюнками лісову галявину. Допоможіть звірятам намалювати малюнки. (показ слайду з малюнками). Зараз ми розділимося на дві групи: Сніжинки і Ялиночки. Сніжикки будуть створювати малюнки у зошитах, а Ялиночки на комп’ютерах, а потім навпаки. 1. Повторення правил безпеки у комп’ютерному класі. 2. Практична робота учнів Учні створюють малюнок. 3. Релаксація. Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво по 3 рази. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази. Підсумок уроку.
- Малюнки готові. Ви гарно попрацювали. Лісові звірята тепер зможуть гарно прикрасити лісову галявину. А Дідусь Мороз тепер уже знає про основні складові частини комп’ютера. Давайте ще раз їх пригадаємо - Діти чи сподобався вам сьогодні урок? - Дід Мороз дуже вдячний за те, що ви навчили його користуватися комп’ютером. Тому для вас він приготував невеличкі гостинці. - Дякую вам за урок. А Новий 2014 рік нехай принесе усім щастя, добробут та здійснення усіх заповітних мрій.
|
|
1