Тема/ Topic:Мій вихідний день/ My weekend.
Мета / Aim: закріпити вивчені лексичні одиниці; розширити знання дітей про історії, ввести в мовлення учнів нові лексичні одиниці з теми «Мій вихідний день»; вдосконалити навички аудіювання, розвивати вміння логічно мислити, увагу, пам’ять, виховувати вміння бути уважним, зосередженим, культурним, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Навчальні цілі:
учень/учениця: знає основні поняття даної теми; уважно стежить за поданою інформацією; усвідомлює мету поставленого завдання; вміє інсценізувати діалог ; активно володіє і застосовує мову,що вивчається; сприймає новий матеріал; уміє працювати з підручником, словником; правильно вимовляє вивчені слів та вирази; вміє ставити наголос у словах і реченнях; знає особливості інтонації.
Обладнання:смайлики, аудіо запис, картки, ілюстрації.
Тип уроку:комбінований.
Хід уроку
I.Підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
- Hello, dear children. I am glad to see you in our lesson. My name is Maria Andreevna and today I will be your English teacher.(пауза)
-Доброго дня, дітки. Я рада вас бачити на сьогоднішньому уроці. Мене звати Марія Андріївна і сьогодні я проведу урок англійської мови)
2. Фонетична зарядка
-And now we'll talk in English. Now listen to me. And now repeat after me.
Miss, miss, little miss, miss.
When she misses, she misses like this.
-Okey, very good. Thank you.
3.Мовленнєва розминка.
1.Do you like weekends?( Yes, I like weekends.)
2.Why do you like weekends?( I like weekends because I have a lot free time, I can rest, I kike spend time with my friends/ family)
3.Who are you spending the weekend with?(I spend weekend with my friend/family)
4.Where do you spend the weekend?(I spend the weekend at the home/cinema/park)
5.What do you do on the weekend?(I watch film/ go to the cinema/ spend time in the fresh air)
4.Перевірка домашнього завдання.
-For homework you had to do
the exercise number one on the page 69 in the copybook.Let`s chek if you did it correctly.На домашнє завдання вам необхідно було виконати вправу номер 1на сторінці 69.Давайте перевіримо чи правильно ви її виконали.
5.Перевірка засвоєння лексичних одиниць попереднього уроку розширання активного словникового запасу.
Повторення лексики( amusement park, іnteresting, circus, boring, noisy, quite, funny, scary, in the morning, in the afternoom, in the evening)
-На дошці ви можете побачити зображення і навпроти слова.Вам необхідно з’єднати картинки зі словами , які їм відповідають(amusement park, іnteresting, circus, boring, noisy, quite, funny, scary)Прочитаймо ці слова.
-А зараз, погляньте на дошці є три годинники.Назвіть яка це година.Внизу є три вирази, прочитаймо їх(in the morning, in the afternoom, in the evening)
-З’єднаймо ці вирази із годиною яка їй відповідає.
-Okey, good children, thank you. You have learned the words well. Молодці, учні. Ви гарно вивчили слова.
II. Основна частина уроку
-The topic of our lesson today is «My weekend». We will learn some new words. Сьогодні ми з вами поговоримо про історії які є у вас у підручнику . Ми вивчимо деякі нові слова. So, let’s start.
2.Розвиток лексиних навичок учнів, введення нових ЛО.
1)Зразкове читання слів вчителем.
- Now look at the blackboard.
-Listen me.
2)Індивідуальне та хорове повторення слів учнями.
Давайте прочитаємо ці вирази. Repeat after me.
The weekend [ðə ˌwiːkˈend]- вихідні
Talk(ing) [tɔːk]- говорити
A clown [ə klaʊn]- клоун
Great [ɡreɪt]- чудово
Later [ˈleɪtə]- пізніше
-Okay, good job.
- Boy/girl please read.
3)Запис слів в словник.
-Аnd now open your dictionaries and write down new words . Розгорніть словники та перепишіть ці вирази у словник.
- Okay, let's do it again. Повторимо ще раз
3.Розвиток навичок читання та перекладу.
- Open your books on page 92 and 93.
- Now exercise number one .
- Listen.
А зараз сядьте зручно та уважно послухайте аудіо запис.
4.Читання тексту дітьми вголос розвиток діалогічного мовлення.
-А зараз прочитаємо цей текст вголос.Ал читатимемо ми цей текс по ролях.Слова вчительки( Мішель, Бен, Вілл, хлопчик, слова автора) читатиме ….
-Start reading and translate.
-Okay, good job.
5.Післятексова робота.
- Did you understand the story? (I understood this story)
-Who is this story about?( This story about teacher and children with their friends and relatives)
-What did the children talked about?( Children told how they spent their weekend)
-Where was Michelle on Saturday?( Michelle was at the circus)
-How was it?( It was funny! There were a lot of clowns. There were elephants and lions too.)
-Where was boy on yesterday evening and with whom?( He was at a fast food restaurant yesterday evening with my family and a friend.)
-Where was Ben on yesterday afternoon?( On Saturday afternoon, Ben with him family were at the cinema.)
-Did the Ben film like?( No. It was boring but the popcorn was great!)
-How Will spend his weekend?( Will was at the playground and later at the hospital.)
Okay, good job.
Кінезіологічна вправа/ Kineziological exercise
https://www.youtube.com/watch?v=difXRMjl79k
6.Робота в парах розвиток діалогічного мовлення учнів.
-Зараз папрацюємо в парах.Кожній із пар я роздам картки із реченнями, які вам слід продовжити щоб утворився діалог.
( -Hello … How are you?
-Hi … I am fine, thank you.And you ?
-I am fine.I want to ask how you spend your weekend?
-On the weekend I ….
-And how did you spend your weekend?
-I ….. on the weekend.)
7. Робота в зошиті
1)- Now we will work in a notebook.
-Оpen your copybook on page 66 and complete the first task.
-У цій вправі вам необхідно обрати правильний варіант.
-Start reading the first sentence.
-Translate please.
-Fine.
-Which sentence is correct.
ІІІ.Заключна частина.
1.Робота в зошиті.
-Let`s do the second exercise.
-Вам слід написати відповіді на запитання.
-Read the question and translate.
1.I was at the … on Saturday/
2.It was …(funny/ boring/interesting/great)There were a …
Рефлексія
1. “How are you feeling»
-Зараз наш урок підходить до завершення. Я пропоную Вам вибрати,який настрій у Вас є після нашого уроку.
-So, how are you feeling?
У кожного з вас на столох є смайлик веселий і сумний
- I'm in a happy mood .