Урок з інтегрованого курсу "Я пізнаю світ" у 1 класі за програмою науково-педагогічного проєкту "Інтелект України"

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я пізнаю світ" у 1 класі за програмою науково-педагогічного проєкту "Інтелект України".
Перегляд файлу

Я ПІЗНАЮ СВІТ

1 – А клас

(за програмою НПП «Інтелект України»)

 

Тема. Клас Птахи. Перелітні птахи. 

Мета. Ознайомити учнів з суттєвою ознакою перелітних птахів; вчити оперувати знаннями про клас Птахи, давати характеристику умов життя перелітних птахів, визначати на географічній карті ареали перелітних птахів, які мешкають у нашій місцевості. Розвивати навичку читання цілими словами художніх та наукових текстів за допомогою прийому стеження; уміння висловлювати власні судження, користуватися картою та позначати материки, сприймати аудіо- та відеоінформацію, вилучати головне, формулювати відповіді на поставлені запитання; формувати та розвивати пам'ять, увагу, уяву. Виховувати інтерес до вивчення природи, любов до рідної землі, прагнення бути успішним учнем / успішною ученицею.

 

Хід уроку

 

І. Ранкова зустріч.

   1. Запрошення до ранкового кола. Звуковий сигнал.

    2. Вітання.

                            Встав раненько – посміхнись,

                            Бо чудово в світі жити!

                            В синє небо подивись

                            Й починай добро творити!

- Подаруйте одне одному посмішку, потисніть руки.

   3. Наш настрій.

- Не в кожного з вас чудовий настрій, тож почнімо його разом змінювати, це буде наша перша добра справа сьогодні.

   4. Руханка «Новий день».

   5. «Щоденні новини».

- Крім звичних щоденних нових, сьогодні в нашому куточку є особлива новина –

10 квітня – це 100-й день від початку нового року. Тож сьогоднішній день – ювілейний.

  6. Гра «Літає – не літає».

- Яке ж свято без гри? Пропоную пограти у гру «Літає – не літає».

  Якщо я називаю слово, що означає літаючу істоту чи предмет – ви піднімаєте ручки вгору, якщо ж не літаючий – опускаєте вниз: сорока, автобус, квітка, повітряна кулька, ракета, стіл, бджола, людина.

  • Дійсно, людина не літає, та не раз, дивлячись у блакитне небо вона думала про це.

Продовжимо нашу розмову на своїх робочих місцях. Прошу їх зайняти.

ІІ. Актуалізація знань учнів.

  • Так хто ж міг викликати в  людини бажання літати?  (Птахи).
  1. Лист Центаврика.

- Наш інопланетний друг ніяк не може розібратися з ними. Він знову надіслав нам листа і просить вашої допомоги. Давайте дізнаємось, що його цікавить?

- Так чому ж сова є осілим птахом? ( постійно живе на певній території).

 

  1. Завдання Питайлика.

- Питайлик пропонує вам довести, що сова належить до класу Птахи. Доповніть речення пропущеними словами та запишіть їх.

- А наступне його завдання – розглянути фотографії дуже уважно.

- Покажіть за допомогою цеглинок «Lego» колір зайвої світлини. Поясніть свій вибір.

3. Робота з інформацією в рамочці. Підсумок.

    Фізкультхвилинка «Мандрівка планетою».

ІІІ. Оголошення теми уроку.

  • Сьогодні на уроці ми більш детально з’ясуємо з вами ознаки перелітних птахів, та дізнаємося про них багато цікавого.

ІУ. Робота над поняттям «Перелітні птахи».

1.Вправа «Фотоапарат».

- Налаштуйте свої фотоапаратики – очі та підготуйтесь відтворити сфотографоване.

2. Вправа «Повітряні кульки».

-Політати не проти і наші добрі знайомі – Мавпочка та Ведмедик, та роблять вони це за допомогою повітряних кульок. Допоможемо їм опуститися на землю після польоту.

3. Довідка від Адаптера.

-Всі слова, над якими ми працювали використані в довідці від бортового комп’ютера Адаптера. Уважно її прочитаємо.

-Чому ж перелітні птахи змушені відлітати?

4. Перегляд відеофрагмента.

- Переглянувши наступний відеофрагмент, ви дізнаєтесь ще більше про перелітних птахів.

- На дошці є всі птахи, про які згадував Адаптер та диктор у відеофрагменті.

5.Завдання Питайлика.

-То яку ж суттєву ознаку перелітних птахів ми з вами вкажемо?

Хвилинка релаксації.

-Сядьте зручно, заплющіть очі, уявіть себе пташкою, яка літає високо в небі. Ви відчуваєте приємний подих вітру, легкість і спокій. Ви вільні, щасливі, бо маєте змогу побувати там, де найбільше хочете, у будь-якому куточку нашої планети. Вам добре й легко. Поверніться з цими відчуттями у нашу класну кімнату.

У. Робота над уривком казки Ганса Крістіана Андерсена «Дюймовочка».

1. Читання уривка за диктором.

- Куди відлітала Ластівка на зимівлю?

2. Підпис Африки на географічній карті.

3. Перегляд та озвучення фрагменту мультфільма.

- До яких птахів за характером сезонних переміщень належить ластівка?

4. Прокладання маршруту ластівки на карті.

УІ. «Зоряні перегони»

-Багато нового ви сьогодні дізналися на уроці, і раніше були дуже уважними, тож давайте пограємо в  «Зоряні перегони» і перевіримо свої знання.

УІІ. Подвійний підсумок уроку.

  • Що вивчили на уроці?
  • Яка суттєва ознака перлітних птахів?
  • Про що ви розкажете вдома рідним?

 

 

    

docx
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку