Урок з інтегрованого предмету «Я досліджую світ».Тема: Як зробити територію комфортною для себе?

Про матеріал
Урок з інтегрованого предмету «Я досліджую світ» - 2 клас Тема: Як зробити територію комфортною для себе? Мета уроку: вчити спостерігати за тваринами, розрізняти групи диких та свійських тварин; розвивати навички успішного спілкування; формувати вміння збирати, упорядковувати, порівнювати, групувати дані ;вдосконалювати навички створення групового проекту; виховувати повагу до себе та інших людей, турботливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Урок з інтегрованого предмету «Я досліджую світ» - 2 клас

Тема: Як зробити територію комфортною для себе?

Мета уроку: вчити спостерігати за тваринами, розрізняти групи диких та свійських тварин; розвивати навички успішного спілкування; формувати вміння збирати, упорядковувати, порівнювати, групувати дані ;вдосконалювати навички створення групового проекту; виховувати повагу до себе та інших людей, турботливе  ставлення до тварин.

                                                Хід уроку

I.Ранкова зустріч.

Вітання

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.        ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.                                 (розвести руки,показати на всіх)

В цьому класі друзі всі:                     (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три клацання пальцями)

Пожалій того, хто зліва.                     (погладити сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.                  (погладитисусіда справа)

 Ми – одна сім’я.                                 (розвести руки, показати на всіх)

 В  цьому класі друзі всі:                    (три плесканняпо грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по грудях)

Посміхнись, тому, хто зліва.              (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.           ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки ,показати на всіх)

В цьому класі друзі всі:                    (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Любі гості, вчителі,                             ( повернутися до гостей уроку, вчителів)

Вас вітаєм щиро ми.                           Ми – одна сім’я

 

Щоденні новини.

Сьогодні:___________________      Місяць: _____________________

День тижня:_________________     Погода:_______________________

Дякуємо нашим синоптикам!.

Подія дня:У 1971 році 27 листопада  автоматична станція Марс-2 зробила посадку на Марсі, але при посадці розбилася. Через відносну близькість до Землі ( 225 млн км у середньому), Марс із давніх-давен був об’єктом спостережень людини. Із винаходом у XVII ст. телескопа тогочасним астрономам вдалося розгледіти марсіанські полярні шапки, що стало відправною точкою для теорій, які не стихають і донині, на тему наявних на Марсі форм життя.

Обмін інформацією.

 А зараз вслухайтесь в звуки природи. Уявіть, що нібито ви там знаходитесь.

 ( спів пташок, шум моря, сильний вітер, завірюха)

Вам сподобалось знаходитись у цих місцях?

Знайомство зі словом КОМФОРТ.

Комфорт - затишок, зручність. Комфортним можуть бути не тільки умови життя, але і навчання, робота, подорожі. Вперше цей термін з'явився в латинській мові. Синоніми дослова «комфорт»– це слова «затишок», «зручність», «впорядкованість» ,«лад». Антонімів значно менше, ніж синонімів – це «дискомфорт» і «незручність». 

Гра «Мій настрій».

Учні за допомогою карток показують свій настрій та зручність роботи на уроці. Повторення правил роботи у групах.

II. Мотивація учнів.Повідомлення теми уроку.

Наші герої книги «Цікаві правила дорожнього руxу» Наталії Чуб- Фліп, Блум і Тікі перед поверненням додому попросили хлопців розказати про домівки тварин, які проживають на нашій території. І запитали:

ЯК ЗРОБИТИ ТЕРИТОРІЮ  КОМФОРТНОЮ  ДЛЯ СЕБЕ?

Допоможемо нашим гостям в цьому розібратися?

III. Робота над темою уроку

1.Групова робота.«Чия домівка?»

З’єднати домівку з тваринкою.

Які тварини дикі? Які хижі? Чи зручно тваринам в своїх домівках?

C:\Users\Admin\Desktop\бобри\img9.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Знайомство з мешканцем водоймів – бобром.

 На березі річки Бублик зупинився біля купи гілля і почав голосно гавкати. Данилко припустив, що там заховалася якасьтваринка. Відгадайте, яку тварину знайшов Бублик?

На березі річки цілу днину
Зводять звірі ці плотину.
В них міцні та гострі зуби,
Ходять все життя у шубах.
Здогадалися тепер?
В річці там  живе ...             бобер( малюнок бобра)

3.Повідомлення про життя бобрів.

1)У клас заходить хлопчик у костюмі бобра і розповідає про життя бобрів.

Я- бобер. Живу на берегах  рівнинних річок,  ставків та озер. Я - гризун і маю великі передні зуби,щоб підгризати дерева, корою яких харчуюся і з яких будую собі житло.Гарно плаваю під водою, тому між пальцями маю плавальні перетинки.

Харчуюсь квітами, молодими пагонами водних рослин , травою. Полюбляю кору, гілочки, листя і коріння листяних дерев і кущів. Мої міцні зуби ростуть протягом усього життя. Ними користуюсь для добування корму і для будівництва своєї хатка - греблі. Восени валю дерева, заготовляю деревиний корм на зиму, тому що не впадаю у сплячку.

А щоб краще про мене дізнатися, виконайте завдання:

2)Учні розв’язують вирази і з’ясовують цікавинки про бобрів.

Яка довжина тіла бобрів?

27+ 73 = ….100 см

Яка тривалість життя тварини?

35 -20 =…. 15 років

Скільки під водою можуть залишаться бобри?

70 – 60 = ….10 хвилин

Скільки дитинчат народжується  в родині?

25 -22 = ….3 дитинчат

Яка висота хатки бобрів?

53 – 50 = 3 ….метри

Бобер: Які ви молодці! Запрошую вас до себе в гості

3)Відео «Життя бобрів» [https://www.youtube.com/watch?v=omBk6-WwEWM]

Вправа «Продовж речення»:

 Бобра можна назвати інженером, бо…

 Хатинка бобра є комфортною, тому що …

На територію бобра важко потрапити, оскільки …

4) Схема житла бобрів.

Розгляньте схему житла бобрів.

 Що цікавого ви  помітили? Розкажіть.

      Взимку в бобрових хатках зберігається плюсова температура, вода не замерзає, тому ці гризуни можуть виходити в підлідну товщу водоймища.

Протяжність ділянки залежить від наявності кормів. У багатих рослинністю місцях ділянки можуть змикатись і навіть перетинатися.

Висновок: Кожна тварина майструє житло по-своєму,щоб їм було комфортно і затишно  знаходитись у ньому.

4.Комфортні умови життя людини.

1)Індивідуальна робота учнів

Учитель: Діти, а хто дбає про те, щоб територія, де  ви проводите багато часу, була комфортною ? Як саме?

Учні заповнюють таблицю, в який записують тих, хто робить територію комфортною у школі та дома.

2)Групова робота. Вправа« Помічник»

Учні отримують паперові долоньки, на яких записують: чим вони  можуть допомогти, щоб  територія була комфортною .

Варіанти відповідей:

Помити посуд. Прибрати в кімнаті. Приготувати сніданок. З’їсти весь сніданок.

Прибрати своє робоче місце. Витерти пил. Полити квіти. Погодувати тварину.

Зробити уроки. Погратися з друзями. Тихенько гратися іграшками. Пропилисосити  килим. Винести сміття. Купити квіти . Переставити меблі.

Намалювати картину. Розмалювати шпалери. Подивитися фільм. Запросити друзів. Почитати книжку. Попрасувати речі. Скласти речі у шафу. Викупати кішку. Погратися з молодшим братом чи сестрою. Лягти спати.

Презентація виконаної роботи

IV. Підсумок уроку.

То  що ж треба робити, щоб ваша територія була для вас комфортною?

1.Вправа« Незакінчене речення»

Щоб територія була комфортною треба…

Люди, які створюють комфортні умови, це…

Висновок: якщо працювати разом, допомагати один одному- територія буде комфортною, затишною та зручною. Тому що ми - одна сімя.

          2.Рефлексія «Скажи одним реченням…»

Сьогодні я дізнався ...

Було цікаво…

Я зрозумів, що

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
2810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку