УРОК З КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Про матеріал
Тема. Жива і нежива природа Мета. Уточнити уявлення учнів про різноманітність предметів природи; розширити уявлення про неживу і живу природу. Вчити будувати зв’язки між відомим і невідомим. Розвивати уміння аналізувати та групувати предмети, виявляти відмінності та схожість предметів природи. Виховувати екологічну культуру, підтримувати зацікавленість до пізнання. Очікувані результати: учні визначають об’єкти живої та неживої природи, порівнюють їх за певними ознаками, встановлюють відмінності; аргументують важливість бережливого ставлення до природи і до речей, створених людиною. Матеріали до року: таблиці, презентація, картки .
Перегляд файлу

УРОК З КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Тема. Жива і нежива природа

Мета. Уточнити уявлення учнів  про різноманітність  предметів природи; розширити уявлення про неживу і живу природу.

 Вчити будувати зв’язки між відомим і невідомим. Розвивати уміння аналізувати та групувати предмети, виявляти відмінності  та схожість предметів природи.

Виховувати екологічну культуру, підтримувати зацікавленість до пізнання.

Очікувані результати: учні визначають обєкти живої та неживої природи, порівнюють їх за певними ознаками, встановлюють відмінності; аргументують важливість бережливого ставлення до природи і до речей, створених людиною.

Матеріали до року: таблиці, презентація, картки .

Хід уроку

І. Організація класу. Слайд1

 Девіз уроку. Вивчаю й бережу природу,

                       Щоб зберегти країни вроду!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Очікування учнів

ІІІ, Актуалізація знань

1. Бесіда

- З чого складається навколишній світ?

- Що належить до природи?

 2. Слайд 2. Колективна робота. Створення кластера

                               Навколишній світ

         Природа                                                  Рукотворний світ

Жива              Нежива                                           Зошит

Людина          Вода                                               Окуляри

Тварина          Пісок                                              Лялька

Рослина          Повітря                                           Меблі

Гриби             Зорі                                                  Хліб

Бактерії          Планети                                           Посуд

ІV. Засвоєння нового матеріалу

1. Робота з підручником

2. Перегляд презентації про  обєкти  природи та рукотворні предмети. Слайди 3-6

3. Слухання вірша.  Висновок

Повітря, Сонце і вода - це природа нежива.

Усе що дихає, росте, народжується і живе,

А через певний час вмирає- жива природа називають.

Жива природа – це людина, тварини, а також рослини.

5. Гра « Вірю – не вірю». Навчально – творча діяльність у підсистемі «учень – клас»

6. Рухавка «Гоп – гоп»

За командою «Гоп у річку!» діти роблять стрибок вперед, а за командою «Гоп на бережок!» - назад. Коли двічі звучить одна команда, всі залишаються на місці.

7. Екологічна хвилинка

Річка – це обєкт…

- Яка наша допомога потрібна річкам?

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота за таблицею

2. Робота з зошитом

3. Робота у групах. Дидактична гра «Жива і нежива природа». Картки із зображенням об’єктів природи.

VІ. Рефлексія. Слайд 7

1.Стратегія «Продовжи речення»

- Я знаю, що жива природа це ...

- Я знаю, що нежива природа це…

- Я знаю, що не природа це…

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
29 січня 2019
Переглядів
2237
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку