14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Урок з курсу "Я досліджую світ" на тему "Де є вода у природі?"

Про матеріал

Урок з курсу "Я досліджую світ" у 1-му класі на тему "Де є вода у природі?" з інтеграцією предметів математика та природознавство. Тиждень 12 "Пригоди крапельки".

Перегляд файлу

Нетішинська загальноосвітня школа I-III ступенів №2

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

Тиждень 12: «Пригоди крапельки»

День 1: «Де є вода у природі?»

 

 

 

Вчитель початкових класів Стремедловська Л.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

Нетішин 2017

Де є вода в природі?

Природознавство: Впізнання і називання водойм. Розповідь про водойми рідного краю.

Математика: Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9. Порівняння чисел в межах 9. Розв’язування задач.

Мета:

Ключові компетентності:

- формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльністю;

- формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань;

- сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини;

- розвивати вміння працювати в команді, приймати рішення, уникати конфліктів, досягати  компромісів.

Предметні компетентності:

- знайти відповідь на запитання «Дє є вода в природі?»;

- збагачувати активний словниковий запас учнів;

- закріпити знання учнів про склад числа 9;

-  закріпити вміння порівнювати числа в межах 9;

- вчити розв’язувати задачі;

- виховувати дбайливе ставлення до природи та власного здоров’я.

Тип уроку: інтегрований урок.

Наочність: презентація, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, глобус, фломастери, кольорові аркуші паперу, іграшковий «Капітошка».

 

 

 

Ранкова зустріч «Знайомство з краплиною води»

  1. Гра «Компліменти» (Слайд 1)

Учні стають у коло, беруться за руки. Гру починає вчитель. Він обертається до одного з учнів і, дивлячись у вічі, говорить комплімент. Учень повинен відповісти: «Дякую, мені дуже приємно!» Потім він дарує комплімент своєму сусідові і так по колу.

- Діти, що ви відчували?

- Чи було вам приємно?

- Чому люди люблять компліменти?

2. Вправа «Комплімент краплині» (Слайд 2).

3. Визначення проблем тижня. (Слайд 3)

- А чи цікаво вам було б дізнатися де є вода в природі?

Якою буває вода?

Як мандрує вода?

Що станеться, якщо води не буде?

 Навіщо потрібна вода?

Як берегти воду?

Вчитель фіксує запитання –краплинки  під  хмаринкою

- Відповіді на ці питання ми отримаємо впродовж тижня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок «Я досліджую світ»

          Тема:               Де є вода в природі?

Хід уроку

  1. Організація класу

Усміхнися сонечку! Здрастуй, золоте!

Усміхнися дощику! Лийся, мов з відра!

Друзям усміхнися, побажай добра!

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Звучить музика. Шум дощу.

З’являється Капітошка.

 

-Хто я, друзі? Звідкіля?

Де тепер моя сімя?

Де краплини-Капітошки?

Не бояться а ні трошки.

 

-Хто до нас завітав?

У Капітошки сталася прикра історія.  Його сестри-краплинки загубилися і він просить допомогти їх знайти. Я пропоную вирушити на пошуки краплинок.

 

  1. Робота над темою уроку.

 

1. Дидактична гра «Де живе вода»

Учні працюють у групах. Серед запропонованих картинок вибирають малюнки з водними об’єктами і прикріплюють на дошці під відповідним словом (на дошці будиночки з написами море, річка, озеро, океан, криниця, ставок, джерело, струмок, болото).

- Де живе вода?

– Порахуйте будиночки в прямому та зворотному порядку.

Узагальнення інформації.

Вода займає більшу частину землі. Це можна побачити, якщо поглянути на глобус. На ньому переважає блакитний колір. Ним позначають водні простори океанів і морів. На суходолі вода міститься у річках, озерах, ставках і джерелах. У ґрунті також є вода. під поверхнею землі ховаються підземні води. Тіла тварин і людей, рослини також частково складаються із води.

2 Утворення рівностей на основі знання про склад числа 9.

- Під кожною хмаринкою домалюйте стільки крапельок, щоб їх загальна кількість дорівнювала 9.

- Утворіть відповідні рівності та запишіть їх. (Індивідуальна робота із взаємоперевіркою)

3. Порівняння чисел в межах 9. Вправа «Веселі краплинки. Де їх більше?»

4.Малювання на манці.

- Намалюйте краплинку води, струмочок, річечку.

5. Легенда про річку Горинь

 

4. Руханка «Струмочок»

 

Ми веселі малюки.

Любим гратись залюбки.

Вмієм бігати.'стрибати.

У «Струмочок» будем грати.

 

5. Розв’язування задач

- Іринка до обіду випила 4 склянки води, а після обіду 5 склянок. Скільки склянок води випила Іринка впродовж дня?

- Дитині за день потрібно випити 9 склянок води. У першій половині дня Андрійко випив 5 склянок води. Скільки склянок води залишилося випити хлопчикові у другій половині дня?

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Відгадати загадки

Завдання: відгадати загадку, дібрати ілюстрацію відгадку, закріпити на дошку довкола краплини.

- Де «заховалася» краплинка?

Порахуйте малюнки.

  1. Створення книжечки для  лепбука. (Робота в групах).
  1. Рефлексія

- Що ви дізналися про воду?

- Де «живе» вода?

- Чи цікавим був урок?

- Що найбільше сподобалося робити?

Вчитель: Краплинка дякує усім за роботу на уроці та пропонує пригадати на яких водоймах ви відпочивали влітку і принести світлини на ранкову зустріч.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кобрин Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яценко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
13229
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку