2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

УРОК З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ для учнів 5 КЛАСУ

Про матеріал
Навчання техніки метання м/м’яча у вертикальну та горизонтальну цілі та стрибку у довжину з місця.
Перегляд файлу

                    ПЛАН-КОНСПЕКТ  уроку  № ___

                             для учнів  5  класу

 

    Модуль програми (тема уроку): Легка атлетика

 

    Дата: _______________

       

    Мета уроку:  Навчання техніки метання м/м’яча у вертикальну та горизонтальну цілі та стрибку у довжину з місця.

 

   Завдання уроку:

  1. Повторити правила техніки безпеки під час метань м/м’яча в спортивному залі.
  2. Навчити техніці метання м/м’яча у вертикальну та горизонтальну ціль та стрибку у довжину з місця.
  3. Закріпити правила гри в рухливу гру «Спрощений баскетбол».
  4. Сприяти розвитку окоміру, точності, координації та спритності.
  5. Сприяти вихованню впевненості у власних силах, витримки, уваги, колективізму.

       

       

 

        Місце проведення: Спортивний зал

 

        Обладнання та інвентар: свисток, 2 обручі, 2 мішені для попадання в ціль, 2-4 м’ячики для метання або 2-4 мішечки з піском, 6 кеглів для «боулінгу», 2 баскетбольні м’ячі, гімнастичні лави.

 

 

        Учитель фізичної культури ____________  В.В.Чиж

 

 

Частина

уроку

Зміст    уроку

 

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні  вказівки

 

П І Д Г О Т О В Ч А    -    11 -  12   Х В И Л И Н

  1. Шикування в шеренгу.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рапорт чергового. Привітання.
  2. Повідомлення учням завдань уроку.
  3. Стройові команди:
  • повторити повороти на місці: «Ліво--руч!». «Право-руч!», «Кру-гом!»

 

 

  1. Повільний біг.

6. Ходьба в обхід залу з виконанням вправи на відновлення дихання.

 20 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 1 хв

 30 с

 

 40 с

 

 

  1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2 хв

 1 хв

Відмітити відсутніх, перевірити наявність спортивної форми та виявити причину, хто без форми.

Домагатися чіткої здачі рапорту.

Дати відповіді на запитання учнів.

Фронтальний метод.

Виконати за командами учителя.

Виправити помилки: підказкою, повторенням, показом.

Потоковий метод. Дистанція – 1 м

Підняти руки ч/з сторони вгору – вдих.

1

 

Частина

уроку

Зміст   уроку

 

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні  вказівки

 

П І Д Г О Т О В Ч А     11-12  ХВ

  7. Бігова смуга перешкод:

- біг з прискоренням;

- перестрибування через лаву;

- вис на гімнастичній стінці, підняти ноги до кута 900;

- біг по купинах;

- стрибки «змійкою» через лаву.

  8. Вимір ЧСС за

      6 сек (до

           результату

      дописати – 0,

      наприклад,

     14=140 уд/хв.)

  3-4

   хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 30 с

Дотримуватися правил ТБ та дистанції.

 

Дистанція – небезпека руху!

 

 

 

 

 

Стрибки виконати не кваплячись!

Звернути увагу на учнів у кого пульс вище

140 уд/хв

 

 

ОСНОВНА – 30  ХВ                                                                                             

 

 

  1. Стрибок у довжину з місця:

- ноги на ширині плеч;

- пружні рухи ногами;

- замах руками;

- носки ніг перед лінією.

 Стрибок в цілому.

 

 6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По3 р.

Фронтальний метод.

Виправити помилки: підказкою, показом, повторенням.

 

На лінію не наступати.

Кожен учень.

 

2

 

Частина

уроку

Зміст    уроку

 

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні  вказівки

 

О С Н О В Н А    -    30   Х В И Л И Н

2. Метання м/м’яча (150 гр) у горизонтальну ціль:

- метання зверху,

- метання знизу.

 

 

3. Метання м/м’яча (150 гр) у вертикальну ціль:

- з місця, однією рукою зверху.

 

4. Естафети на точність попадання в цілі:

А) вертикальну;

Б) горизонтальну;

В) «боулінг».

 

5. Навчити учнів рухливій грі: «Спрощений баскетбол».

У грі заборонено: штовхатися, вири-вати чи вибивати м’яч, забивати м‘яч у щит після двох передач.

 

 3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 3 хв

 

 

 

 

 

  5-6

   хв

 

 

 

 

 

 

 9 хв

Почерговий метод.

Горизонтальна ціль – гімнастичний обруч.

Учнів поділити на дві групи: хлопчики і дівчатка.

Вертикальна ціль – мішень на стіні.

 

Дві команди: змішані (хл. і дівч.)

 

 

Збити б/б м’ячем 3 кеглі.

Розповісти правила гри.

Розпочинається гра, як у баскетбол.

Попасти м’ячем у б/б щит після трьох передач. Поділити учнів на дві або три команди.

3

Частина

уроку

Зміст    уроку

 

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні  вказівки

 

ОСНОВНА – 30  ХВ                                                                                             

 

6. Вправа ЗФП:

   згинання та розгинання рук:

- в упорі лежачи від підлоги, ноги на гімнастичній лаві – хлопчики;

- в упорі лежачи від гімнастичної лави – дівчатка.

 3 хв

 

 

 

 

 

 18 р.

 

 

 13 р.

Виправити помилки.

Вибірково перевірити кількість виконання.

 

             ЗАКЛЮЧНА – 3 – 4  ХВ                                                                                             

 

 

1. Учні сидять на гімнастич. лавах.

2. Вимір ЧСС за 6 сек.

 

 

 3. Рухлива гра на

   увагу: «Повтори

              за мною».

  (Учитель хлопає в

   долоні і тупає

   ногами).

 4. Підведення

   підсумків уроку.

 

5. Дом. завдання:

   виконувати

   стрибок у

   довжину з місця

   із орієнтацією

   на результат.     

 20 с

 

 30 с

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

 1 хв

 

 10 с

 

 

 

Звернути увагу на учнів у кого пульс вище 150 уд/хв.

Учні слухають і дивляться, а по команді учителя виконують.

 

 

Відмітити найміткіших учнів.

Підсумок результатів рухливої гри.

хл.- 180см

дівч.- 160см

                             

4

doc
Додано
3 грудня 2019
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку