ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку № ___
для учнів 5 класу
Модуль програми (тема уроку): Легка атлетика
Дата: _______________
Мета уроку: Навчання техніки метання м/м’яча у вертикальну та горизонтальну цілі та стрибку у довжину з місця.
Завдання уроку:
Місце проведення: Спортивний зал
Обладнання та інвентар: свисток, 2 обручі, 2 мішені для попадання в ціль, 2-4 м’ячики для метання або 2-4 мішечки з піском, 6 кеглів для «боулінгу», 2 баскетбольні м’ячі, гімнастичні лави.
Учитель фізичної культури ____________ В.В.Чиж
Частина уроку |
Зміст уроку
|
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А - 11 - 12 Х В И Л И Н |
6. Ходьба в обхід залу з виконанням вправи на відновлення дихання. |
20 с
1 хв 30 с
40 с
1 хв
2 хв 1 хв |
Відмітити відсутніх, перевірити наявність спортивної форми та виявити причину, хто без форми. Домагатися чіткої здачі рапорту. Дати відповіді на запитання учнів. Фронтальний метод. Виконати за командами учителя. Виправити помилки: підказкою, повторенням, показом. Потоковий метод. Дистанція – 1 м Підняти руки ч/з сторони вгору – вдих. |
1
|
|||
Частина уроку |
Зміст уроку
|
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А – 11-12 ХВ |
7. Бігова смуга перешкод: - біг з прискоренням; - перестрибування через лаву; - вис на гімнастичній стінці, підняти ноги до кута 900; - біг по купинах; - стрибки «змійкою» через лаву. 8. Вимір ЧСС за 6 сек (до результату дописати – 0, наприклад, 14=140 уд/хв.) |
3-4 хв
30 с |
Дотримуватися правил ТБ та дистанції.
Дистанція – небезпека руху!
Стрибки виконати не кваплячись! Звернути увагу на учнів у кого пульс вище 140 уд/хв |
ОСНОВНА – 30 ХВ
|
- ноги на ширині плеч; - пружні рухи ногами; - замах руками; - носки ніг перед лінією. Стрибок в цілому.
|
6 хв
По3 р. |
Фронтальний метод. Виправити помилки: підказкою, показом, повторенням.
На лінію не наступати. Кожен учень. |
2
Частина уроку |
Зміст уроку
|
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
О С Н О В Н А - 30 Х В И Л И Н |
2. Метання м/м’яча (150 гр) у горизонтальну ціль: - метання зверху, - метання знизу.
3. Метання м/м’яча (150 гр) у вертикальну ціль: - з місця, однією рукою зверху.
4. Естафети на точність попадання в цілі: А) вертикальну; Б) горизонтальну; В) «боулінг».
5. Навчити учнів рухливій грі: «Спрощений баскетбол». У грі заборонено: штовхатися, вири-вати чи вибивати м’яч, забивати м‘яч у щит після двох передач.
|
3 хв
3 хв
5-6 хв
9 хв |
Почерговий метод. Горизонтальна ціль – гімнастичний обруч. Учнів поділити на дві групи: хлопчики і дівчатка. Вертикальна ціль – мішень на стіні.
Дві команди: змішані (хл. і дівч.)
Збити б/б м’ячем 3 кеглі. Розповісти правила гри. Розпочинається гра, як у баскетбол. Попасти м’ячем у б/б щит після трьох передач. Поділити учнів на дві або три команди. |
3
Частина уроку |
Зміст уроку
|
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
ОСНОВНА – 30 ХВ
|
6. Вправа ЗФП: згинання та розгинання рук: - в упорі лежачи від підлоги, ноги на гімнастичній лаві – хлопчики; - в упорі лежачи від гімнастичної лави – дівчатка. |
3 хв
18 р.
13 р. |
Виправити помилки. Вибірково перевірити кількість виконання. |
ЗАКЛЮЧНА – 3 – 4 ХВ
|
1. Учні сидять на гімнастич. лавах. 2. Вимір ЧСС за 6 сек.
3. Рухлива гра на увагу: «Повтори за мною». (Учитель хлопає в долоні і тупає ногами). 4. Підведення підсумків уроку.
5. Дом. завдання: виконувати стрибок у довжину з місця із орієнтацією на результат. |
20 с
30 с
1-2 хв
1 хв
10 с
|
Звернути увагу на учнів у кого пульс вище 150 уд/хв. Учні слухають і дивляться, а по команді учителя виконують.
Відмітити найміткіших учнів. Підсумок результатів рухливої гри. хл.- 180см дівч.- 160см |
4