Урок з літературного читання у 2 класі «У світі казки чарівної» вчителя початкових класів Київської гімназії східних мов №1
Михайленко О.М.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про казки, формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки, підтримувати інтерес до казки, розвивати пам'ять, спостережливість, уявлення, діалогічне й монологічне мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання читати та інсценувати казки.
Урок з літературного читання у 2 класі
«У світі казки чарівної»
Вчителя початкових класів
Київської гімназії східних мов №1
Михайленко О.М.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про казки, формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки, підтримувати інтерес до казки, розвивати пам'ять, спостережливість, уявлення, діалогічне й монологічне мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання читати та інсценувати казки.
Обладнання: виставка книг «Українські народні казки», ілюстрації казок, маски звірів, запис казки «Колобок», малюнки дітей.
Хід уроку
1) Читання скоромовок
Швидкі ноги – швидконогий
Білий бік – білобокий
Косі очі – косоокий
Довгі руки – довгорукий
Куций хвіст – куцехвостий
Мені цікаво….
Я люблю….
Сьогодні нас чекає чарівний світ казки. Казкова скарбниця нашого народу невичерпна. Казка - давній і мудрий порадник. Вона дає уявлення про добро, зло, правду, чесність, справедливість.
- Згадайте, що таке казка?
- Хто є творцем народної казки?
- Якими словами починаються казки?
- Якими словами закінчуються казки?
- Які українські народні казки ви знаєте?
4) Робота в групах
Об’єднайтесь в групи і обговоріть, яку казку без слів за допомогою рухів і жестів покажете.
Діти показують інсценівки «Лисичка і журавель», «Колосок»
-o-o-o-
Колобок
Прослухайте запис казки, як читає автор. Продовжіть читання ланцюжком.
- Що сподобалось на уроці?
Ви дружно працювали, вміли домовлятися, прекрасно виконували інсценівку, правильно відповідали. Ваша робота принесла мені багато радості, приємно вчити таких розумних дітей.