Урок з літературного читання у 2 класі «У світі казки чарівної»

Про матеріал

Урок з літературного читання у 2 класі «У світі казки чарівної» вчителя початкових класів Київської гімназії східних мов №1

Михайленко О.М.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про казки, формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки, підтримувати інтерес до казки, розвивати пам'ять, спостережливість, уявлення, діалогічне й монологічне мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання читати та інсценувати казки.

Перегляд файлу

Урок з літературного читання у 2 класі

«У світі казки чарівної»

Вчителя початкових класів

Київської гімназії східних мов №1

Михайленко О.М.

 

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про казки, формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки, підтримувати інтерес до казки, розвивати пам'ять, спостережливість, уявлення, діалогічне й монологічне мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання читати та інсценувати казки.

Обладнання: виставка книг «Українські народні казки», ілюстрації казок, маски звірів, запис казки «Колобок», малюнки дітей.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Мовна розминка

1) Читання скоромовок

  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Діти, а що ви очікуєте від уроку?
  1. Гра «Утвори слово»

Швидкі ноги – швидконогий

Білий бік – білобокий

Косі очі – косоокий

Довгі руки – довгорукий

Куций хвіст – куцехвостий

  1. Гра «Продовжи речення»

Мені цікаво….

Я люблю….

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні нас чекає чарівний світ казки. Казкова скарбниця нашого народу невичерпна. Казка - давній і мудрий порадник. Вона дає уявлення про добро, зло, правду, чесність, справедливість.

- Згадайте, що таке казка?

- Хто є творцем народної казки?

- Якими словами починаються казки?

- Якими словами закінчуються казки?

- Які українські народні казки ви знаєте?

4) Робота в групах

Об’єднайтесь в групи і обговоріть, яку казку без слів за допомогою рухів і жестів покажете.

Діти показують інсценівки «Лисичка і журавель», «Колосок»

  1. Гра «Збери слово за схемою»

-o-o-o-

Колобок

Прослухайте запис казки, як читає автор. Продовжіть читання ланцюжком.

  1. Читання казки
  2. Інсценівка казки «Колобок»
  3. Руханка
  • Діти, а який був Колобок?
  • Як би ви хотіли, щоб казка закінчилася?
  • Чи справдилися ваші очікування від уроку?
  1. Релаксація
  1. Гра «Мікрофон»

- Що сподобалось на уроці?

Ви дружно працювали, вміли домовлятися, прекрасно виконували інсценівку, правильно відповідали. Ваша робота принесла мені багато радості, приємно вчити таких розумних дітей.

 

 

docx
Додано
19 січня 2018
Переглядів
1307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку