Урок з літературного читання в 2 класі "Уявлення про народну казку"

Про матеріал

В конспекті уроку використані інтерактивні технології, які допомагають формувати вміння виразно читати казку за особами, відтворювати зміст прочитаного, переказувати казку близько до тексту, розвивати зв'язне мовлення ,артистичні здібності, виховувати любов до читання. до казок.

Перегляд файлу

Тема: Уявлення про народну казку. Українська народна казка

             «Рукавичка». Інсценізація казки.

Мета: вчити дітей сприймати казку, слухаючи читання вчителя

             спостерігати за структурою і сюжетом казки, розкрити

            зміст понять «герої казки», учити визначати головну

            думку казки, формувати вміння виразно читати,

             переказувати казку, зіставляти зміст прочитаного

             тексту й ілюстрації, поглибити знання учнів про казку

          як вид усної народної творчості; виховувати почуття

           дружби.

Обладнання :картки для удосконалення навичок читання,

             виставка книжок народних казок, ілюстрації до казки,

              маски.

                               Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Артикуляційні вправи.

а)Мовленнєва розминка.

б)Читання складів.

в)Робота над скоромовкою.

г)Вправа «Не розгубись»

-прочитати слова в порядку зростання номерів

Казка   як     жить       світі   на     вчить

    1        3         6             5         4      2

-Яке речення утворилося?

3.Основна частина.

а)Повідомлення теми та завдань уроку.

б)Актуалізація опорних знань.

Вправа «Асоціація»

-Які асоціації виникають у вас зі словом казка?

Бесіда про народні казки.

Читання тексту про народні казки.

-Які казки найдавніші?

-Пригадайте, які звірі й птахи є героями казок?

в)Вступне слово вчителя.

Загадка про рукавичку.

г)Читання казки вчителем.

-Чи сподобалася казка?

-Що вас зацікавило?

-Що вас здивувало?

д)Словникова робота.

Гра «Світлофор». Читання слів.

е)Читання ланцюжком.

є) Бесіда за змістом прочитаної казки.

ж) Вибіркове читання.

з)Вправа «Утвори пари».

-Чому герої казок отримали такі імена?

І)Робота з ілюстрацією.

-Розгляньте малюнки. Кого з героїв бракує?

Фізкультхвилинка.

м)Вправа «Встанови послідовність подій»

н)Робота в групах. Підготовка до інсценізації казки.

Р)Творча вправа «Пофантазуймо».

-Казка закінчується тим ,що тварини розбіглися.

Продовжте казку.

4.Заключна частина.

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

-Яку казку читали?

-Чи є в неї автор?

-Хто є героями казки?

-Чи можна назвати їх друзями?

-Чого навчає нас ця казка?

5.Домашнє завдання.

Переказувати казку.

 

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку