Урок з літературного читання ""Я люблю читати" О. Копиленко. Кріт-неборака."

Про матеріал

Урок з літературного читання в 4 класі за підручником О. Я. Савченко "Я люблю читати"- Київ. Видавничий дім "Освіта" 2015.

Тема. О. Копиленко. Кріт-неборака.

Перегляд файлу

ТЕМА. Я люблю читати» О. Копиленко. Кріт-неборака

МЕТА:

формування предметних компетентностей: ознайомити учнів із бібліографічними  відомостями  О. Копиленка та оповіданням про життя тварин; удосконалювати навички виразного читання; формувати  вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного; збагачувати лексичний запас школярів; застосовувати набуту інформацію для розв’язання навчально-пізнавальних і практичних завдань; формувати вміння брати участь у діалозі в процесі обговорення прочитаного твору; виховувати спостережливість чуйність любов до тварин;

  • формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати вміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження, моделювати і прогнозувати в межах певного завдання;

    комунікативної: навчати співпрацювати в парі, групі, колективі;

    загальнокультурної: сприяти засвоєнню духовно-моральних основ життя людини.

      Тип уроку: урок набуття нових знань.

      Обладнання:портрет письменника; складова таблиця; О. Я. Савченко «Я люблю читати» навчальний посібник з літературного читання для учнів 4 класу – Київ, видавничий дім «Освіта» 2015

І. Організаційний момент

ІІ. Мовленєва розминка

  1. Робота над скоромовкою

Сторож на баштані кріт
Якось зготував обід.
Лиш зачувши про обід,
До крота примчався кіт.
Кіт і кріт посмакували,
Кіт і кріт порозмовляли,
Трішки кіт і кріт поспали.
Лихо! Кавуни покрали!

  1. Читання за складовою таблицею

3. Артикуляційна розминка

   * Рот напіврозкритий. Кінчиком язика постарайтеся торкнутися носа, потім       підборіддя, поверніть язик в початкове положення.

    * Рот напіврозкритий. Кінчиком висунутого язика напишіть в повітрі букви алфавіту, після кожної букви повертайте язик в початкове положення.

4. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • На сьогоднішньому уроці ми прочитаємо оповідання українського письменника . А його ім`я ви дізнаєтесь, коли розставте букви у правильному порядку

Копиленко Олександр Іванович              Р О К Л Е С А Н Д     К О К О Л И П Е Н

               9 1  4  2  3 5  6 7  8      8 9  1  2   5  4  3 6  7

 

 

 

 

 

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

  1. Відомості про письменника з демонстрацією портрета

Самостійне читання статті про О. Копиленка на с 73.

  • Що ви дізналися цікавого про О. Копиленка?
  • Про кого писав письменник?
  • Яку збірку вам пропонують прочитати?
  1. Опрацювання оповідання О. Копиленка «Кріт-неборака»
  • Первинне сприйняття змісту тексту учнями   

 - Прочитайте назву твору. Що вас здивувало?

  • Виразне читання оповідання вчителем та учнями.  (початок тексту читає вчитель,  а потім учні ланцюжком)

- Який настрій у оповідання?

- Що здивувало в тексті?

  • Словникова робота

           Поясніть значення слів: неборака, прожогом, моторно.

  • Читання в парах у спосіб «Прочитай другу». Читання учнями тексту за абзацами.
  • Фізкультхвилинка
  • Робота в групі. Гра «Пошуковці».

1-ша група – Знайти і прочитати уривок, де описано, як вчені досліджували    крота.

 2-га група – Знайти і прочитати уривок, де описано, кого люди досліджували    перед будівництвом літака.

  • Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
  • Прочитай опис крота.
  • Які особливості має будова тіла крота? Прочитай.
  • Поясни, чим це викликано
  • Як учені шукають «підказки» в поведінці тварин для відкриття нового?
  • Робота в групах. Складання плану тексту

V.Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

- с. 74-75 Я люблю читати. Прочитати оповідання О. Копиленка «Кріт-неборака».

За бажанням :

  • створити малюнковий план;
  • прочитати та підготувати розповідь про збірку «Як вони поживають.»
  • знайти розповіді про винаходи і відкриття, які вчені зробили завдяки поведінці тварин.

VI. Рефлексія

 Вправа «Незакінчене речення»

- Я дізнався на уроці …

- Я навчився …

- Мені сподобалось …

- Хочу прочитати …

 

docx
Додано
15 квітня 2018
Переглядів
2514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку