Урок з літературного читання в 4 класі за підручником О. Я. Савченко "Я люблю читати"- Київ. Видавничий дім "Освіта" 2015.
Тема. О. Копиленко. Кріт-неборака.
ТЕМА. “Я люблю читати» О. Копиленко. Кріт-неборака
МЕТА:
формування предметних компетентностей: ознайомити учнів із бібліографічними відомостями О. Копиленка та оповіданням про життя тварин; удосконалювати навички виразного читання; формувати вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного; збагачувати лексичний запас школярів; застосовувати набуту інформацію для розв’язання навчально-пізнавальних і практичних завдань; формувати вміння брати участь у діалозі в процесі обговорення прочитаного твору; виховувати спостережливість чуйність любов до тварин;
уміння вчитися: формувати вміння висловлювати рефлексивні та оцінні судження, моделювати і прогнозувати в межах певного завдання;
комунікативної: навчати співпрацювати в парі, групі, колективі;
загальнокультурної: сприяти засвоєнню духовно-моральних основ життя людини.
Тип уроку: урок набуття нових знань.
Обладнання:портрет письменника; складова таблиця; О. Я. Савченко «Я люблю читати» навчальний посібник з літературного читання для учнів 4 класу – Київ, видавничий дім «Освіта» 2015
І. Організаційний момент
ІІ. Мовленєва розминка
Сторож на баштані кріт
Якось зготував обід.
Лиш зачувши про обід,
До крота примчався кіт.
Кіт і кріт посмакували,
Кіт і кріт порозмовляли,
Трішки кіт і кріт поспали.
Лихо! Кавуни покрали!
3. Артикуляційна розминка
* Рот напіврозкритий. Кінчиком язика постарайтеся торкнутися носа, потім підборіддя, поверніть язик в початкове положення.
* Рот напіврозкритий. Кінчиком висунутого язика напишіть в повітрі букви алфавіту, після кожної букви повертайте язик в початкове положення.
4. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Р О К Л Е С А Н Д К О К О Л И П Е Н
9 1 4 2 3 5 6 7 8 8 9 1 2 5 4 3 6 7
ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
Самостійне читання статті про О. Копиленка на с 73.
- Прочитайте назву твору. Що вас здивувало?
- Який настрій у оповідання?
- Що здивувало в тексті?
Поясніть значення слів: неборака, прожогом, моторно.
1-ша група – Знайти і прочитати уривок, де описано, як вчені досліджували крота.
2-га група – Знайти і прочитати уривок, де описано, кого люди досліджували перед будівництвом літака.
V.Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
- с. 74-75 Я люблю читати. Прочитати оповідання О. Копиленка «Кріт-неборака».
За бажанням :
VI. Рефлексія
Вправа «Незакінчене речення»
- Я дізнався на уроці …
- Я навчився …
- Мені сподобалось …
- Хочу прочитати …