Урок з математики 1 клас "Цифра 2"

Про матеріал

Урок містить матеріал з ознайомлення дітей із цифрою 2. Де на урок приходить головна героїня Білочка, яка розгубила горішки. І за допомогою виконаних завдань учнями, знову зможе їх зібрати.

Перегляд файлу

Урок з математики

1 клас

Тема: Число і цифра 2. Утворення числа 2

Мета: ознайо­мити учнів із числом і цифрою 2; сформувати поняття «другий», «наступне число»; учити писати цифру 2; формувати навички усної лічби; охайно і каліграфічно писати цифру 2; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення учнів, увагу, уяву, пам'ять;  виховувати інтерес до математики.

Обладнання: роздатковий матеріал, наочність, картки, ілюстрація Білочки, горішки.

Тип уроку: комбінований

Перебіг уроку

І. Організація учнів до уроку

- Діти, підготуйтеся до уроку, вам потрібні  сьогодні: лінійка, ручка, підручник, зошит, та щоденник.

- Добрий день, діти!

Дзвоник вже сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Роботу швидше починаймо!

-Сідайте. 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні до нас завітав гість Білочка.

- Вона загубила свою корзину з грибочками, і хотіла щоб ми їй допомогли її знайти, але є умова: для того,  щоб корзина знайшлася, вам  потрібно  сьогодні на уроці бути активними, слухати мене  швидко і правильно виконували всі завдання. Ну що ж допоможемо повернути Білочці  корзину ?

Картинки по запросу Білочка малюнок

 

 

 

- Діти, сьогодні ми з вами вивчимо цифру 2. Та навчимося писати її.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань учнів

3.1. Весела лічба

Олексій пішов до річки

І впіймав аж три плотвички.

Кошеня одну вхопило.

Скільки рибок залишилось?

3.2. Гра “Яке число пропущене?”

(Учитель називає числа, пропускаючи одне з них. Діти показують пропущене число на числових віялах.)

3.3. Усна лічба. “Ланцюжок”

- Пряма і зворотна лічба: від 3 до 8; від 10 до 6; від 7 до 2; від 6 до 1.

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.

3.1. Робота над загадками

  •                     Яке число ми вивчили на попередньому уроці? (один)
  •                     Яким буде наступне число? (два)
  •                     Як ще називають число два? (пара)
  • http://i2.imgbb.ru/img7/4/8/d/48d0e5a8c477beb88d76e5aad1025d0b_h.jpghttp://www.kanotie.com/image/cache/data/varejki/31356-11-11-1000x1000.jpg                    А де в житті ми зустрічаємо число два, пару? (відповіді учнів)

http://nikolka.fis.ru/popup_imgs/8085945.jpg 

 

 

http://thumb7.shutterstock.com/thumb_large/498865/498865,1331738915,1/stock-vector-young-girl-jumping-over-a-skipping-rope-97580423.jpg(На дошці з`являються малюнки на підтвердження відповідей учнів та вчитель пропонує  вірш та загадки:

- У сестрички Соні

Дві малі долоні,

Кіски дві, ніжки дві,

Що стрибають по траві.

Картинки по запросу два берега 

-Живуть через воду

Два  добрі сусіди,

Та в гості від роду

Не  ходять сусіди.(два береги)

 

 

http://childsecret.ru/wp-content/uploads/2013/10/5189_%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0_1600x10865.jpg-Брат з братом через дорогу живуть,

А один одного не бачать. (очі)

 

3.2.Характеристика нового числа

-На якому місці у натуральному ряду чисел стоїть число 2? (на другому)

-Яке число стоїть перед ним? (один)

-Яке число наступне? (три)

-На скільки одиниць число 2 більше 1? (на 1)

3.3. Вивчення складу числа 2

-Розглянь, як можна утворити число 2. Скільки бусинок на нитці зліва? Скільки справа? Як з одного отримати 2? (до одного додати один)

-Як це зобразити за допомогою цифр? (1 + 1 = 2).

-Послухайте математичну загадку:

-Ось листочок та ще листочок

Заховались між квіточок.

Просте завдання, діти:

Ці листочки полічити. (1 + 1 = 2)

- Півень залетів на тин,

А там півник ще один.

Скільки півників усіх?

Полічи-но  швидше їх. (1 + 1 = 2)

V. Закріплення та засвоєння нового матеріалу

4.1. Робота за підручником (с. 17))

Завдання 1

1) Бесіда за малюнком.

- Діти, розгорніть підручник на сторінці 1 і 7(17)

_ Погляньте на малюнок, і скажіть скільки там зошитів, іграшок, гривень?

Завдання 2

-Діти, зверніть увагу на завдання 2. Послухайте вірш. Так на що схожа цифра 2?

На що ще схожа ? Скажіть, яка година зараз на годиннику який ви мачите на малюнку?

2) Пояснення вчителя.

Картинки по запросу написання 2– Цифра 2 складається з верхнього малого напівовала, похилої і хвилястої ліній. Починають писати цифру трохи вище за центр клітини, ведуть лінію вгору, заокруглюють її у правому верхньому кутку, ведуть похилу лінію до середини нижньої сторони клітини. Потім уздовж нижньої сторони клітини пишуть хвилясту лінію (вгору, вниз, вгору).

 

 

 

 

3) Написання цифри в повітрі.

Вправи для розслаблення м`язів кисті руки та на координацію.

1.Стисніть руки долонями всередину і витягніть їх уперед. Розведіть кисті рук у сторони, не розгинаючи зап`ястка.

2.Стисніть пальці по одному в кулаках.

3.Витягніть руки перед грудьми. Пальці правої руки стисніть в кулак.

4.Розтуліть пальці правої руки і одночасно стисніть у кулак пальці лівої руки. Змінюйте положення рук.

5.Долоні разом, пальці переплетіть. Навперемінно згинайте і розгинайте пальці.

6.Руки з розведеними пальцями покладіть на парту. Почергово постукуйте по кришці то однією, то другою рукою.

4) Написання цифри в зошиті.

5) Робота з набірним полотном.

– В лісі білочка жила і грибок нам принесла.

А за нею їжачок, теж приніс один грибок.

– Як отримали число два?

– Число два позначається цифрою 2.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

– Ми рахували? Ми писали?

– Яку цифру вивчали?

-Про яке число ми з вами говорили?

-Кому було легко виконувати всі завдання?

-Хто зазнавав певних труднощів?

- Назвіть завдання, які вам найбільше сподобались на уроці.

- Діти, ви молодці, ви буле дуже активні, і виконали всі завдання на уроці. Тому наша Білочка дякує вам тому що, вона знайшла всі свої горішки.

Похожее изображение

docx
Додав(-ла)
Tretiak Switlana
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку