Урок з математики 1 клас "Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20"

Про матеріал

Конспект уроку з використанням інтерактивних вправ.

Ключові компетентності:

  • пробуджувати у дітей інтерес до вивчення математики;
  • розвивати швидкість обчислення, логічне мислення, пам'ять;
  • формувати вміння розв'язувати задачі і приклади із застосуванням вивчених видів;
  • виховувати старанність у роботі.
Перегляд файлу

Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

Ключові компетентності:

  • пробуджувати у дітей інтерес до вивчення математики;
  • розвивати швидкість обчислення, логічне мислення, пам'ять;
  • формувати вміння розв’язувати задачі і приклади із застосуванням вивчених видів;
  • виховувати старанність у роботі;

Предметні компетентності:

Початковий рівень:

  • знає і називає числа першого і другого десятка;
  • записує числа під диктування;
  • визначає сусідів чисел, наступне і попереднє число;

Середній рівень:

  • порівнює числові вирази і числа
  • впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури;

Достатній рівень:

  • знаходить число за даним відношенням «більше на …,», «менше на …»;
  • розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння, знаходження невідомого доданка;

Високий рівень:

  • обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язання задачі;
  • перевіряє правильність складених і розв’язаних прикладів;


Обладнання: предметні малюнки, бланк «Паспорта мешканця лісу», таблиця для усної лічби

План і хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку
  1. Слово вчителя
  • Пролунав дзвінок, ми дружно сідаємо, рівно, гарно і будемо виконувати те, про що мова піде.
  • Який у нас урок?
  • Сьогодні у нас гості. Ми їх дуже чекали. Коли гості у домі, тоді й свято. Привітаймося.
  • Чого ви очікуєте від уроку?
  1. Мотивація теми уроку
  • Дітки, а що таке паспорт? (документ, який засвідчує особу)
  • Яка інформація про людину є у ньому?
  • До мене звернулась…  А от хто відгадайте?

Що за дивна непосида?

На стежинку шишки кида?

З гілки скік та скік на гілку…

Упізнали, друзі,… (білку)?

 

  • Білки із нашого шкільного парку звернулись із дивним проханням скласти для них паспорт на нашому уроці математики.
  • Допоможемо білці?
  1. Повідомлення теми уроку.
  2. Робота над завданнями уроку
  1. Усна лічба
  • лічба до 10;
  • двійками до 10;
  • назвати числа другого десятка;
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Обчисліть ланцюжковий приклад. Результат виразу означатиме кількість білченят. (розповідь вчителя про дітей білки).

10-5-3+2+4-1=7

7 білченят – запис у паспорті «кількість дітей»

  1. Математичний диктант. Визначення довжини стрибка.
  • Записати число, яке позначає один десяток;
  • Наступне число 10;
  • Число в якому один десяток і дві одиниці
  • Число 15;
  • Прочитати числа, назвати найбільше.

15 метрів – запис у паспорті «довжина стрибка»

  1. Розповідь про білку стрибунку
  • Білка добре лазить по деревах. Вона так само швидко підіймається вгору на дерево, як спускається вниз. Пустунка добре  стрибає. Невелика вага їй дозволяє рухатись по гілках. Довгий пухнастий хвіст є кермом білки і парашутом. Стрибок до 15 метрів.

Гніздо (гайно) кулястої форми вона будує з гілок і листя в дуплах або кронах дерев. Часто білки будують кілька гнізд. Коли руйнується одне, своїх дітей перетягує в запасне.

  1. Визначення кількості квартир білки. Знайдемо невідомі у виразі і довідаємось, скільки в білки квартир.
  • Як називаються числа при дії додавання (віднімання)

9 -   = 4 3+      = 8

    +0 = 5 6-       = 1

7-      = 2  - 2 = 3 

5 квартир – запис у паспорті «кількість квартир»

Фізхвилинка

  1. Визначення номера квартири проживання білки. Пояснення вчителя.

12+1=13 18- 1=17

14- 1=13 11+1=12

14+1=15 12- 1=11

Результат виразу з найменшим числом вкаже на номер квартири білки.

11 – запис у паспорті «номер квартири»

  1. Робота в групах. Визначення довжини тіла (таблиці для складання задач).
  2. Робота з іменованими числами. Визначення довжини хвоста ( завдання із підручника).
  3. Геометричний матеріал. Тривалість життя
  • У білочки є вороги і вони на неї полюють. Це куниця, лисиця, яструб, сова. Тому білочка живе три роки, хоча у клітці може прожити довше.
  • Як ви думаєте, що для білочки краще: 3 роки в лісі чи більше років у неволі?

 

 

 

 

  • Як називається фігура під номером 3?
  • 3 роки – запис у паспорті «тривалість життя»

10.  Вимірювання і побудова відрізків (індивідуальні картки ).

_   Виміряти довжину сторони фігури і накреслити відрізок даної довжини.

 

V.   Підсумок уроку.

-  Паспорт для білочки готовий. Прочитати дані (числа) .

Зараз поставимо печатки.

  • Що сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

3+□=8

6-□=1

□-2=3

10+□=15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скирда Анна
    Дякую за гарну ідею!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ходеєва Тетяна Юріївна
    Гарна ідея уроку, обов'язково скористаюся!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
2503
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку