Конспект уроку математики в 1 інклюзивному класі, №120 ("Математика 1 клас" Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)

Про матеріал

Конспект уроку математики в 1 інклюзивному класі, №120 ("Математика 1 клас" Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.) складено з урахуванням корекційної програми для дітей із ЗПР.

Перегляд файлу

Математика 1 клас, урок №120

(«Математика 1 клас» Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)

 

Вчителька: ………………………

Асистентка вчительки: …………………………..

 

 

 

 

                Тема (Інтелект-норма)

Дитина з ООП (підготовчий клас, ЗПР) Спрямованість корекційно-розвивальної  роботи

 

 

 

Розділ IV. «Двоцифрові числа»

 

Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

 

Мета: вчити практично знаходити невідоме зменшуване і від’ємник, складати і розв’язувати обернені задачі; закріплювати вміння додавати і віднімати в межах 100; розвивати критичне мислення; просторові уявлення; формувати вміння працювати в команді; виховувати ціннісне ставлення до думки іншої людини.

 

Задача на знаходження невідомого доданка                                    

 Мета: вчити розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка за допомогою опорної технологічної карти, закріплювати вміння розрізняти одно-, двоцифрові числа; розвивати увагу, формувати вміння працювати в команді.

І

Налаштування на урок.

Організація робочого місця, емоційне налаштування на урок.

ІІ

Актуалізація знань.

 

1

Індивідуальна робота на дошці: розв’язування виразів.

Робота в парах: розкладання двоцифрових чисел у порядку зростання.

……………  (дитина з ООП)  -  розв’язування виразів з двоцифровими числами.

…………... (дитина з ООП) – робота за допомогою індивідуального набору чисел першого десятка (розкладання чисел в межах 10-ти в порядку зростання).

2

Колективна навчальна гра «Живі числа».

Участь у грі («помічники»).

ІІІ

Розв’язання проблеми. Практичне засвоєння нової теми.

Робота з класом. Розвиток активного словника.

1

Колективна робота з таблицею( №1)

Робота з класом. Розвиток уваги.

2

Колективна робота з посібником (№2).

Творча робота над оберненою задачею (№3).

Робота з посібником за допомогою асистентки (№2).

ІV

Психологічне й фізичне розвантаження.

Налаштування на психологічне й фізичне розвантаження.  Застосування тауматропу.

V

Робота з посібником (№5 - №7):

- Самостійна робота. (№5).

Робота з учнями - консультантами.

-Колективна робота над задачею на знаходження невідомого доданка (№6).

-Знаходження довжини ламаної, колективне обговорення (№7).

-Самостійна робота (№8). Перевірка учнями-консультантами.

Завдання на розвиток уваги: застосування індивідуальних адаптованих карток (знаходження одно-, двоцифрових чисел серед поданих, знаходження зайвого числа).

Використання технологічної карти задачі (на знаходження невідомого доданка).

Робота з посібником за допомогою учнів – консультантів (№7, 8). Розвиток зорової, слухової уваги.

 VI

Групова творча робота: складання і записування трьох виразів з результатом 20.

Геометричне моделювання.

Робота в групі.                                              Формування позитивного мовлення з товаришами. Розвиток просторових уявлень під час геометричного моделювання.

VII

Підсумок.

Рефлексія.

Формувальне оцінювання навчальних досягнень.

Самостійне формувальне оцінювання навчальних досягнень (малювання смайлика).

 

                                                  Методичні особливості  уроку :

Форма  спільного викладання з асистенткою: підтримуюче викладання.

Обладнання: індивідуальні роздаткові картки «двоцифрові числа», великі картки «живі числа», допоміжні розліновані аркуші, геометричний матеріал, маркери, клей, тауматропи.

Форми навчальної взаємодії: колективна, індивідуальна, парна, групова (кооперативне навчання).

Для корекційно-розвивальної  роботи: індивідуальні роздаткові картки «одноцифрові числа», індивідуальна технологічна карта задачі, індивідуальні адаптовані картки.

Адаптація навчальних матеріалів: адаптація індивідуальних матеріалів (використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, карток-підказок).

Адаптація навчальних підходів: використання навчальних завдань різного рівня складності; збільшення часу на виконання, чергування видів навчальної діяльності.

Використання педагогічної імпровізації.

Очікуваний результат (інтелект-норма):

-практично з’ясувати алгоритм знаходження невідомого зменшуваного й від’ємника;                        розв’язувати вирази в межах сотні;                                                                                                                                                                                 -складати обернену задачу;                                                                                                                                                         -знаходити довжину ламаної;                                                                                                                                                              -креслити відрізок заданої довжини;                                                                                                                                                                        -самостійно складати вирази з означеним результатом;                                                                                                             -застосовувати геометричне моделювання.

Очікуваний результат (дитина з ООП):

-знати нумерацію чисел в межах 10-ти;                                                                                                                                   -розв’язувати задачу з опорою на технологічну карту;                                                                                                                         -практично розрізняти одно- й двоцифрові числа;                                                                                                             -знаходити довжину ламаної за допомогою учнів-консультантів, асистентки;                                                                                        -креслити відрізок за допомогою учнів-консультантів, асистентки;                                                                                         - застосовувати геометричне моделювання; працювати в команді.

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
2307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку