Конспект уроку математики в 1 інклюзивному класі, №120 ("Математика 1 клас" Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.) складено з урахуванням корекційної програми для дітей із ЗПР.
Математика 1 клас, урок №120
(«Математика 1 клас» Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Вчителька: ………………………
Асистентка вчительки: …………………………..
|
Тема (Інтелект-норма) |
Дитина з ООП (підготовчий клас, ЗПР) Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
|
|
|
Розділ IV. «Двоцифрові числа» |
||
|
Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника
Мета: вчити практично знаходити невідоме зменшуване і від’ємник, складати і розв’язувати обернені задачі; закріплювати вміння додавати і віднімати в межах 100; розвивати критичне мислення; просторові уявлення; формувати вміння працювати в команді; виховувати ціннісне ставлення до думки іншої людини.
|
Задача на знаходження невідомого доданка Мета: вчити розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка за допомогою опорної технологічної карти, закріплювати вміння розрізняти одно-, двоцифрові числа; розвивати увагу, формувати вміння працювати в команді. |
І |
Налаштування на урок. |
Організація робочого місця, емоційне налаштування на урок. |
ІІ |
Актуалізація знань. |
|
1 |
Індивідуальна робота на дошці: розв’язування виразів. Робота в парах: розкладання двоцифрових чисел у порядку зростання. |
…………… (дитина з ООП) - розв’язування виразів з двоцифровими числами. …………... (дитина з ООП) – робота за допомогою індивідуального набору чисел першого десятка (розкладання чисел в межах 10-ти в порядку зростання). |
2 |
Колективна навчальна гра «Живі числа». |
Участь у грі («помічники»). |
ІІІ |
Розв’язання проблеми. Практичне засвоєння нової теми. |
Робота з класом. Розвиток активного словника. |
1 |
Колективна робота з таблицею( №1) |
Робота з класом. Розвиток уваги. |
2 |
Колективна робота з посібником (№2). Творча робота над оберненою задачею (№3). |
Робота з посібником за допомогою асистентки (№2). |
ІV |
Психологічне й фізичне розвантаження. |
Налаштування на психологічне й фізичне розвантаження. Застосування тауматропу. |
V |
Робота з посібником (№5 - №7): - Самостійна робота. (№5). Робота з учнями - консультантами. -Колективна робота над задачею на знаходження невідомого доданка (№6). -Знаходження довжини ламаної, колективне обговорення (№7). -Самостійна робота (№8). Перевірка учнями-консультантами. |
Завдання на розвиток уваги: застосування індивідуальних адаптованих карток (знаходження одно-, двоцифрових чисел серед поданих, знаходження зайвого числа). Використання технологічної карти задачі (на знаходження невідомого доданка). Робота з посібником за допомогою учнів – консультантів (№7, 8). Розвиток зорової, слухової уваги. |
VI |
Групова творча робота: складання і записування трьох виразів з результатом 20. Геометричне моделювання. |
Робота в групі. Формування позитивного мовлення з товаришами. Розвиток просторових уявлень під час геометричного моделювання. |
VII |
Підсумок. Рефлексія. Формувальне оцінювання навчальних досягнень. |
Самостійне формувальне оцінювання навчальних досягнень (малювання смайлика). |
Методичні особливості уроку :
Форма спільного викладання з асистенткою: підтримуюче викладання.
Обладнання: індивідуальні роздаткові картки «двоцифрові числа», великі картки «живі числа», допоміжні розліновані аркуші, геометричний матеріал, маркери, клей, тауматропи.
Форми навчальної взаємодії: колективна, індивідуальна, парна, групова (кооперативне навчання).
Для корекційно-розвивальної роботи: індивідуальні роздаткові картки «одноцифрові числа», індивідуальна технологічна карта задачі, індивідуальні адаптовані картки.
Адаптація навчальних матеріалів: адаптація індивідуальних матеріалів (використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, карток-підказок).
Адаптація навчальних підходів: використання навчальних завдань різного рівня складності; збільшення часу на виконання, чергування видів навчальної діяльності.
Використання педагогічної імпровізації.
Очікуваний результат (інтелект-норма):
-практично з’ясувати алгоритм знаходження невідомого зменшуваного й від’ємника; розв’язувати вирази в межах сотні; -складати обернену задачу; -знаходити довжину ламаної; -креслити відрізок заданої довжини; -самостійно складати вирази з означеним результатом; -застосовувати геометричне моделювання.
Очікуваний результат (дитина з ООП):
-знати нумерацію чисел в межах 10-ти; -розв’язувати задачу з опорою на технологічну карту; -практично розрізняти одно- й двоцифрові числа; -знаходити довжину ламаної за допомогою учнів-консультантів, асистентки; -креслити відрізок за допомогою учнів-консультантів, асистентки; - застосовувати геометричне моделювання; працювати в команді.