Календарне планування "Математика 1 клас" (індивідуальна форма навчання, ІП)

Про матеріал

Календарне планування "Математика 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання (70 год на рік, 2 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."

Перегляд файлу

Математика

(Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.)

 

 

 

Дата

 

 

Зміст

 

Примітки

 

1

 

Дочислові уявлення та поняття

Порівняння множин. Властивості предметів: поняття про величину (великий – малий, більший – менший, такий же, однакові).

 

 

2

 

Властивості предметів: поняття про величину (довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини). («Палочки Кюізінера»)

 

 

3

 

Властивості предметів: поняття про величину (широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини.

 

 

4

 

Властивості предметів: поняття про величину (товстий – тонкий, товщий – тонший, такий же, однакової товщини.

 

 

5

 

Властивості предметів: поняття про величину (високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти). («Палочки Кюізінера»)

 

 

6

 

Поняття маси (важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою). Практична робота з вагами. (Конструктор «LEGO»)

 

 

7

 

Поняття про кількість (багато – мало, багато – один, більше – менше, стільки ж, порівну). (Конструктор «LEGO»)

 

8

 

Часові поняття (ранок, день, вечір, ніч).

 

9

 

Часові поняття (доба ). Частини доби, їх послідовність.

 

10

 

Часові поняття (сьогодні, вчора, завтра ). Дні тижня.

 

 

11

 

Часові поняття (рано, пізно, давно, недавно). Приклади діяльності, яка відбувається в різні частини доби.

 

12

 

Порівняння за віком (старший – молодший).

 

 

13

 

Числа. Арифметичні дії з числами

Утворення, запис, порівняння чисел в межах 10.

Число і цифра 1. Монети: 1 к.

 

 

14

 

Співвідношення кількості, числа і цифри.

Число і цифра 2. Монети: 2к.

 

 

15

 

Знаки і позначення:  , ,  =.

Число і цифра 3.

 

16

 

Число і цифра 4.

 

17

 

Число і цифра 5.

 

18

 

Число і цифра 6.

 

19

 

Число і цифра 7.

 

20

 

Число і цифра 8.

 

21

 

Число і цифра 9.

 

22

 

Число і цифра 10. Рахунок в межах 10 в прямому і зворотному порядку.

 

23

 

Число і цифра 0. Рахунок від заданого до заданого числа.

 

24

 

Склад числа 2. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон»)

 

25

 

Склад числа 3. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон»)

 

26

 

Склад числа 4. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон»)

 

27

 

Склад числа 5. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон»)

 

28

 

Склад числа 6. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон»)

 

29

 

Склад числа 7. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон»)

 

30

 

Склад числа 8. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон»)

 

31

 

Склад числа 9. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон»)

 

32

 

Склад числа 10. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к. («Нумікон»)

 

33

 

Закріплення складу чисел від 1 до 10. («Нумікон»).

 

34

 

Десяток.

 

35

 

Пряма і зворотна лічба.

 

36

 

Порядкова лічба. (Конструктор «LEGO»)

 

37

 

Арифметична дія додавання. Знак +, =;

 

38

 

Арифметична дія віднімання. Знак +, , =;

 

39

 

Додавання і віднімання чисел у межах 2.

 

40

 

Додавання і віднімання чисел у межах 3.

 

41

 

Додавання і віднімання чисел у межах 4.

 

42

 

Додавання і віднімання чисел у межах 5. Порядкова лічба в межах 5.

 

43

 

Додавання і віднімання чисел у межах 6.

 

44

 

Додавання і віднімання чисел у межах 7.

 

45

 

Додавання і віднімання чисел у межах 8

 

46

 

Додавання і віднімання чисел у межах 9.

 

47

 

Додавання і віднімання чисел у межах 10. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к.

 

48

 

Додавання і віднімання числа 1. Порядкова лічба в межах 10. (Конструктор «LEGO»)

 

 

49

 

Арифметичні задачі. Робота з даними.

Прості сюжетні задачі-драматизації.

 

50

 

Прості сюжетні задачі-ілюстрації.

 

51

 

Прості текстові арифметичні задачі.

 

 

52

 

Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. Розв’язування задачі на знаходження суми.

 

 

53

 

Розв’язування задачі на знаходження остачі. Встановлення зв’язку між даними та шуканим.

 

54

 

Розв’язування задачі на знаходження суми, остачі, виконуючи практичні дії.

 

55

 

Розв’язування задачі на знаходження суми, остачі, виконуючи практичні дії.

 

 

56

 

Просторові відношення. Геометричні фігури.

Визначення основного положення предметів у просторі, на площині відносно себе, по відношенню один одного.

Просторові поняття: близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там.   

 

57

 

Просторові поняття (вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні).

 

 

58

 

Просторові поняття (спереду, ззаду, справа, зліва ). Розв’язування задачі на знаходження суми.

 

 

59

 

Просторові поняття (на, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі). Розв’язування задачі на знаходження суми.

 

60

 

Просторові поняття (крайній, перший, останній).

 

61

 

Просторові поняття (перед, після, слідом за, наступний).

 

62

 

Закріплення. Просторові поняття .

 

63

 

Трикутник. Обведення шаблона. Геометричне моделювання.

 

64

 

Квадрат. Обведення шаблона. Геометричне моделювання.

 

65

 

Прямокутник. Обведення шаблона. Геометричне моделювання.

 

66

 

Круг. Обведення шаблона.

 

67

 

Точка, пряма, крива. Обведення шаблона. Проведення прямої лінії з використанням лінійки.

 

68

 

Складання геометричних фігур з лічильних паличок за зразком.

 

 

69

 

Просторові відношення. Геометричні фігури.

Визначення основного положення предметів у просторі, на площині відносно себе, по відношенню один одного.

Просторові поняття: близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там.   

 

70

 

Повторення. Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку