Календарне планування "Математика 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання (70 год на рік, 2 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."
Математика
(Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.)
№ |
Дата
|
Зміст |
Примітки |
1 |
|
Дочислові уявлення та поняття Порівняння множин. Властивості предметів: поняття про величину (великий – малий, більший – менший, такий же, однакові). |
|
2 |
|
Властивості предметів: поняття про величину (довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини). («Палочки Кюізінера») |
|
3 |
|
Властивості предметів: поняття про величину (широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини. |
|
4 |
|
Властивості предметів: поняття про величину (товстий – тонкий, товщий – тонший, такий же, однакової товщини. |
|
5 |
|
Властивості предметів: поняття про величину (високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти). («Палочки Кюізінера») |
|
6 |
|
Поняття маси (важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою). Практична робота з вагами. (Конструктор «LEGO») |
|
7 |
|
Поняття про кількість (багато – мало, багато – один, більше – менше, стільки ж, порівну). (Конструктор «LEGO») |
|
8 |
|
Часові поняття (ранок, день, вечір, ніч). |
|
9 |
|
Часові поняття (доба ). Частини доби, їх послідовність. |
|
10 |
|
Часові поняття (сьогодні, вчора, завтра ). Дні тижня. |
|
11 |
|
Часові поняття (рано, пізно, давно, недавно). Приклади діяльності, яка відбувається в різні частини доби. |
|
12 |
|
Порівняння за віком (старший – молодший). |
|
13 |
|
Числа. Арифметичні дії з числами Утворення, запис, порівняння чисел в межах 10. Число і цифра 1. Монети: 1 к. |
|
14 |
|
Співвідношення кількості, числа і цифри. Число і цифра 2. Монети: 2к. |
|
15 |
|
Знаки і позначення: , , =. Число і цифра 3. |
|
16 |
|
Число і цифра 4. |
|
17 |
|
Число і цифра 5. |
|
18 |
|
Число і цифра 6. |
|
19 |
|
Число і цифра 7. |
|
20 |
|
Число і цифра 8. |
|
21 |
|
Число і цифра 9. |
|
22 |
|
Число і цифра 10. Рахунок в межах 10 в прямому і зворотному порядку. |
|
23 |
|
Число і цифра 0. Рахунок від заданого до заданого числа. |
|
24 |
|
Склад числа 2. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон») |
|
25 |
|
Склад числа 3. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон») |
|
26 |
|
Склад числа 4. Монети: 1 к., 2 к. («Нумікон») |
|
27 |
|
Склад числа 5. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон») |
|
28 |
|
Склад числа 6. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон») |
|
29 |
|
Склад числа 7. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон») |
|
30 |
|
Склад числа 8. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон») |
|
31 |
|
Склад числа 9. Монети: 1 к., 2 к., 5 к. («Нумікон») |
|
32 |
|
Склад числа 10. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к. («Нумікон») |
|
33 |
|
Закріплення складу чисел від 1 до 10. («Нумікон»). |
|
34 |
|
Десяток. |
|
35 |
|
Пряма і зворотна лічба. |
|
36 |
|
Порядкова лічба. (Конструктор «LEGO») |
|
37 |
|
Арифметична дія додавання. Знак +, =; |
|
38 |
|
Арифметична дія віднімання. Знак +, , =; |
|
39 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 2. |
|
40 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 3. |
|
41 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 4. |
|
42 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 5. Порядкова лічба в межах 5. |
|
43 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 6. |
|
44 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 7. |
|
45 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 8 |
|
46 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 9. |
|
47 |
|
Додавання і віднімання чисел у межах 10. Монети: 1 к., 2 к., 5 к., 10 к. |
|
48 |
|
Додавання і віднімання числа 1. Порядкова лічба в межах 10. (Конструктор «LEGO») |
|
49 |
|
Арифметичні задачі. Робота з даними. Прості сюжетні задачі-драматизації. |
|
50 |
|
Прості сюжетні задачі-ілюстрації. |
|
51 |
|
Прості текстові арифметичні задачі. |
|
52 |
|
Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. Розв’язування задачі на знаходження суми. |
|
53 |
|
Розв’язування задачі на знаходження остачі. Встановлення зв’язку між даними та шуканим. |
|
54 |
|
Розв’язування задачі на знаходження суми, остачі, виконуючи практичні дії. |
|
55 |
|
Розв’язування задачі на знаходження суми, остачі, виконуючи практичні дії. |
|
56 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. Визначення основного положення предметів у просторі, на площині відносно себе, по відношенню один одного. Просторові поняття: близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там. |
|
57 |
|
Просторові поняття (вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні). |
|
58 |
|
Просторові поняття (спереду, ззаду, справа, зліва ). Розв’язування задачі на знаходження суми. |
|
59 |
|
Просторові поняття (на, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі). Розв’язування задачі на знаходження суми. |
|
60 |
|
Просторові поняття (крайній, перший, останній). |
|
61 |
|
Просторові поняття (перед, після, слідом за, наступний). |
|
62 |
|
Закріплення. Просторові поняття . |
|
63 |
|
Трикутник. Обведення шаблона. Геометричне моделювання. |
|
64 |
|
Квадрат. Обведення шаблона. Геометричне моделювання. |
|
65 |
|
Прямокутник. Обведення шаблона. Геометричне моделювання. |
|
66 |
|
Круг. Обведення шаблона. |
|
67 |
|
Точка, пряма, крива. Обведення шаблона. Проведення прямої лінії з використанням лінійки. |
|
68 |
|
Складання геометричних фігур з лічильних паличок за зразком. |
|
69 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. Визначення основного положення предметів у просторі, на площині відносно себе, по відношенню один одного. Просторові поняття: близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там. |
|
70 |
|
Повторення. Підсумок за рік. |
|