Урок з математики 3 клас за освітньою технологією "Росток". Тема. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

Про матеріал
Урок математики для 3 класу за освітньою технологією "Росток". Мета уроку. Закріпити вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Математика

3 клас

 (за освітньою технологією «Росток»)

Тема. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове

Мета. Закріпити вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики, любов до рідного краю.

Обладнання.  ІКТ, картки для гри «Морський бій», пазли, цікава інформація про 7 чудес світу.

 Перебіг уроку

І. Організаційна частина уроку

1.Привітання у колі.

Встаньте, діти, всі рівненько.

Посміхніться всі гарненько.

Поверніться до гостей.

Привітайтесь: «Добрий день!»

 

Усміхнімось всім довкола:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов’язково

День для нас привітним буде.

 

2.Який сьогодні у вас настрій?

3.Яким ви уявляєте наш урок?

Всім присутнім ми зичимо здоров’я й добра.

А тепер до роботи нам братись пора.

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами на уроці будемо закріплювати вміння виконувати письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове; вдосконалювати обчислювальні навички, розв’язувати задачу, вирази, працювати з геометричним матеріалом.
  • Але урок у нас буде дійсно цікавим і незвичайним.
  • Сьогодні на уроці я вам пропоную здійснити мандрівку мальовничими просторами країни. А якої саме ви повинні розшифрувати.
  • Вам потрібно відкрити скриньки і дізнатися відповідь. Слайд
  • Майте на увазі, що кожен запис є неправильним.

Де знаходиться карта?

(Розв’язання: напис на 1 скринці невірний, тобто 2 скринька порожня. Значить у 1 скринці карта, а у 3 скринці лист.)

А тепер послухайте листа.

  • Карта якої країни, ви дізнаєтеся, якщо складете пазли. (Робота в парах)
  • Правильно, це Україна. Слайд
  • Сьогодні ми здійснимо мандрівку мальовничими просторами нашої країни України. І дізнаємося, що Україна має 7 чудес.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Для нашої подорожі потрібно обрати транспорт. А який? Ви скажете мені, якщо виконаєте завдання. Слайд

Робота в парах

  1. Обчисли й розмісти відповіді в порядку спадання. Розшифруй слово.

А   3 • 5 • 2                      І    2 • 5 • 6

К   12 • 4 : 6                    Л   2 • 4 • 9

Т    3 • 3 • 6     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

  • Правильно, ми відправимося мандрувати на літаку. Слайд (Розправте крила і полетіли)

ІV. Перевірка домашнього завдання

  • Щоб дізнатися про перше чудо України, нам потрібно перевірити домашнє завдання. Стор. 28, №8, стор. 25, №10

Виховний момент. Обережно на льоду!

  • Ми відкрили перше чудо України – це Кам’янець – Подільська фортеця. Ця фортеця знаходиться на Хмельниччині у місті Кам’янець- Подільськ.

Слайд

  • Ми продовжуємо нашу подорож. Для того, щоб відкрити наступне диво України нам потрібно провести хвилинку каліграфії.
  1. Хвилинка каліграфії Слайд
  • Продовж ряд

7   77   777      

  • А де ще зустрічається число 7?
  • Нам відкрилося з вами друге диво України – це Києво – Печерська лавра.  Була заснована як Печерський монастир у 1051 році.   Слайд
  • Щоб відкрити наступне диво України, нам потрібно провести математичну розминку.
  1. Математична розминка

А) Гра «Морський бій» Слайд

- Назвіть число А - 2 ( 9 ) помножити на 90  810

- Назвіть число В- 5 ( 60 000 ) зменшити у 1000 разів   60

- Назвіть число  С – 4 (55 300 ) зменшити на 300   55 000

- Назвіть число О – 1 (4 200 )збільшити у 100 разів  420 000

 

1

2

3

4

5

А

470

9

5800

346

2000

В

67

7003

484

98

60 000

С

364

810

350

55 300

4 005

D

565

630

777

820

7 090

О

4200

1000

280

560

6 000 900

 

 

Б) Завдання № 3 стор. 23 (письмово) Слайд

В) Перетворення (усно) Слайд

6 945 м =           км           м

416 см =            дм           см

4 ц 32 кг =          кг

3 т 940 кг =        кг

  • Слайд Третє диво України – це острів Хортиця. Острів – заповідник є найбільшим островом на Дніпрі. Острів Хортиця був осередком українського козацтва, що мав назву Запорізька Січ.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Фізкультхвилинка

Один, два, три, чотири, п’ять – час прийшов відпочивать.

Вглиб річок ми поринаєм, рибок там спостерігаєм.

Летимо ми в небеса, - подивись, яка краса!

В ліс ідемо тихо-тихо, і нікому не зробимо лиха.

Зупиніться, озирніться і за парти поверніться.

  • Рушаємо далі.
  1. Розв’язування прикладів:  стор. 23, №2
  • Ми відкрили четверте диво України (Слайд) – парк «Софіївка». Цей парк знаходиться на Черкащині у м. Умань. Заснував його у кінці 18 століття граф Станіслав Потоцький і подарував своїй дружині Софії.
  • Наша мандрівка продовжується.
  1. Обчислення виразів: стор. 22, №8 (1)
  • Ми відкрили п’яте  чудо України (Слайд) – Софіївський собор. Знаходиться у Києві. Розбудову цього храму почав князь Володимир Великий, а закінчив Ярослав Мудрий.
  • Продовжуємо далі нашу мандрівку.
  1. Задача: стор. 24, № 7

    - Ми відкрили з вами шосте диво України (Слайд) – це Херсонес Таврійський. Цей історичний заповідник знаходиться на території колишнього грецького міста на Кримському узбережжі. Був заснований наприкінці 6 ст. до нашої ери.

V. Робота з геометричним  матеріалом

- А зараз попрацюємо з геометричним матеріалом і відкриємо сьоме чудо України.

1. Стор. 44, № 9

- Ми відкрили сьоме диво України (Слайд) – це Хотинська фортеця. Місто –фортеця Хотин було засновано князем Володимиром Великим на початку 11 ст. для охорони кордонів Київської Русі.

VІ. Домашнє завдання

Стор. 23, №1, стор. 26, № 3, стор. 22, № 8(2)

VІІ. Підсумок уроку

  • Яке завдання було найскладнішим?
  • Яке завдання було найцікавішим?
  • Які емоції ви відчували під час уроку?
  • Отже, наша мандрівка закінчилася. Більше цікавого про 7 чудес України ви дізнаєтеся на уроках «Я у світі»
  • Сподіваюся, що ви отримали від уроку гарні емоції та міцні знання. А свої враження ви запишете у своїх блокнотиках.

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку