Урок з математики 4 клас

Про матеріал
Тема: Десяткова система числення Мета:  Узагальнити знання учнів про десяткову систему числення;формувати вміння розв’язувати задачі,обернені до задач на знаходження суми двох доданків.  Розвивати логічне мислення,обчислювальні навички,увагу,грамотну математичну мову.  Виховувати любов до природи,вміння перемагати труднощі
Перегляд файлу

Математика, 4 клас

Тема: Десяткова система числення
Мета:

  • Узагальнити знання учнів про десяткову систему числення;формувати вміння розв’язувати задачі,обернені до задач на знаходження  суми двох доданків.
  • Розвивати логічне мислення,обчислювальні навички,увагу,грамотну математичну мову.
  • Виховувати любов до природи,вміння перемагати труднощі.

Обладнання:Картки для усних обчислень,предметні картки,глобус.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Контроль і закріплення знань

Аватарочки Осенние. - Модные игры для девочек - 16.01.2014Любі діти!У наш клас
Завітали гості щирі.

Привітайте в добрий час

 

Гостей посмішкою й миром!

  • Відгадайте загадку

У садах,гаях блукає,

Жовті шати одягає.

Золотисту стелить постіль

Жде сестрицю білу в гості

(Осінь)

 

- Які зміни відбулися в природі з настанням осені?

-Дні коротші,ночі довші.

-Сонце світить,але дає менше тепла.

-Птахи відлітають в теплі краї.

Отже сьогодні ми здійснимо подорож з перелітними птахами

Жовтень ходить по краю та виганяє птиць із гаю.

Підчас подорожі будемо разом з ними робити такі зупинки:

Летять утки а за ними два гуся - Природа: Удивительное - рядом!- я.ру

Вашу готовність до подорожі допоможе перевірити  лелека.

 

http://ai-cdr.ucoz.ru/kartinki_7/letyashi_aist.gif

 

-Прочитайте числа: 5107, 6512, 3206, 12002, 36007

- Назвіть сусідів кожного числа

- Скільки всього десятків у числі?

- Скільки всього тисяч у числі?

- Скільки всього одиниць першого класу?

- Скільки всього одиниць другого класу?

 

5107

6512

3206

12002

36007

 

Ці числа нам хочуть ще щось розповісти.

 Перша наша зупинка називається «Наукова» (розповідь учнів про птахів- чемпіонів з орієнтації в просторі з використанням глобуса)

 

 

 

 

Презентація

Фотогалерея, фотографии животныхСвіт птахів України 

 

Выпуск "Пробная подписка на рассылки категории Непознанное List Id: 138182" рассылки "Пробная подписка на рассылки категории НепЗолотистая ржанка - Животные - Владимир Кучеренко - Фото 162426 - Фотоклуб Photographic.com.ua

 

Гірські гуси перелітають найвищий у світі гірський масив – Гімалаї, піднімаючись вище 7000 м.

Золотиста сивка долетіла без посадки і практично по прямій від Аляски до Гавайських островів - 3206 км.

Одного буревісника доставили літаком з Англії на узбережжя Америки і там випустили. Через 13 днів птах повернувся у гніздо, пролетівши 5107 км.

Полярний крячок мандрує між Арктикою й Антарктикою: пролітаю близько 36007 км. Переліт полярного крячка триває місяць – до Південного полюса і два місяці – до Північного.

(«Науковці» по черзі виходять і розказують повідомлення,показуючи на глобусі шлях,який подолав той чи інший  птах)

Гра «Збери листочки»

Робота в парах

У вас на парті осінні листочки,на яких записані числа,щоб їх позбирати треба розкласти числа на розрядні доданки. (У дітей на партах картки,де вони записують розкладаючи кожне число на розрядні  доданки,після цього перевіряють свою роботу за контрольною карткою на дошці)

Листочек - Детские раскраски от МаргошиКленовый лист из ткани сделатьЛисточек - Детские раскраски от МаргошиКленовый лист из ткани сделать

Кленовый лист из ткани сделатьЛисточек - Детские раскраски от МаргошиКленовый лист из ткани сделатьЛисточек - Детские раскраски от Маргоши

Птахи нам підказують що час зробити « Тренувальну» зупинку

Щоб усе було в порядку почнемо для розуму зарядку

«Мозковий штурм»

  • Які правила ми виводили за цими алгоритмами?

α·10

α·100

α·1000

α:10

α:100

α:1000

 

 

  • Доберіть свій приклад до цих алгоритмів.

Фізкультхвилинка

Гра «Віднови приклад»

92 ·=  92000

50000 :=500

420000 : =42000

320  ·    =3200

2800  :  = 28

5000 : =5

III.Вивчення нового матеріалу

Сьогодні тема нашого уроку «Десяткова система числення»

 Зараз ми на зупинці «Дослідницька» узагальнимо і повторимо про десяткову систему числення,будемо вчитися застосовувати знання при обчисленні прикладів та розв’язуванні задач.

  1.     Пояснення нового матеріалу

Спочатку кожному новому числу давали окрему назву.Але поступово почали застосовувати спеціальні способи для називання й позначення чисел.Яким би великим не було число,його можна записати за допомогою тільки десяти числових знаків-цифр:1,2,3,4,5,6,7,8, 9,0

Записуючи і читаючи числа,використовуємо групування по 10:десять одиниць-десяток;десять десятків-сотня;десять сотень-тисяча і т.д.

Такий спосіб лічби групами характерний для десяткової системи числення,або десяткової нумерації.Десяткове групування чисел зумовило поняття про розряд,розрядні числа,розрядні одиниці.

(Робота за таблицею)

C:\Users\Алинка\Desktop\ejEQH8QaiKA.jpg

В усній нумерації,крім розрядної лічби,застосовують ще спосіб групування розрядів у класи.Три перші цифри утворюють клас одиниць,три наступні-клас тисяч.

Якщо цифру переставити на одне місце вліво,її значення збільшиться в 10 раз,а якщо на одне місце вправо,то її значення зменшиться в 10 раз.

  1. Розв’язування задач на основі природничого матеріалу

Привет!А тепер зупинка «Пізнавальна». Тут на вас чекають цікаві та пізнавальні завдання.

  1. Зозуля протягом 1 год знищує 100 гусениць.Скількигусениць знищить синиця за 12 годин?

 

 

http://www.ebirds.ru/images/first/265.jpg

 

2)Одна сім’я шпаків з’їдає за день 360 великих слимаків. Скільки слимаків знищить сім’я шпаків за 10 днів?

 

 

http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/80/Passer_montanus_2.jpg

3)Польові горобці протягом дня приносять 500 комах. Скільки комах принесуть за 4 дні?

 

 

3.Робота за підручником

№254(усно)

№255(розв’язування задачі)

 

Гра «Шифрувальники»

Розв’яжіть приклади і відгадайте яке слово зашифроване?

36000 : 10

О

800 · 100

Р

1200 · 10

Н

80000 : 10

І

423 · 1000

Т

36000 · 10

О

526000 : 1000

Л

160 · 100

О

 

525000 : 1000

Г

 

(Відповіді записані на картках,діти обирають правильну відповідь і підставляють в приклад ,поряд з відповіддю буква із слова «Орнітолог»)

Довідкове бюро

 

 

 

 

 

 

 

Орнітологи – це вчені, які досліджують та вивчають життя та поведінку птахів.

 

 

Game scenario

 

 

  • Як ви допомагаєте птахам?

IV. Підсумок уроку

Метод «Мікрофон»

-Що запам’яталося на уроці?

-Що таке десяткова система числення?

-Які правила допомогли розв’язати приклади?

V. Домашнє завдання

Зараз на зупинці  «Домашня» ми дізнаємося що потрібно вам виконати вдома.

№257,№258

Інформаційні джерела:

  1. Лелека. Ресурси Інтернету: http://ai-cdr.ucoz.ru/news/zhivotnye/1-0-11
  2. Глобус. Ресурси Інтернету: http://ru.clipartlogo.com/image/globe-2_480615.html#
  3. Дівчина-осінь. Ресурси Інтернету :        http://333v.ru/image/7  bc691f57bc2e27495c5b411fab41488
  4. Дикі гуси. Ресурси Інтернету: http://ntvspot.ru/video/ntv-  onlajn/5u   

rokov-kotorie-ludi-mogut-nauchitsja-v-gusej.html

5.Золотиста сивка. Ресурси Інтернету: http://oopt.aari.ru/image/Pluvialis-                  apricarius

6. Буревісник. Ресурси Інтернету:         http://www.floranimal.ru/gallery.php?c=0&p=63

7.Полярний крячок. Ресурси Інтернету:            http://www.ebirds.ru/bird/132.htm

8.Зозуля.Ресурси Інтернету: http://ms2.znate.ru/docs/3895/index-18410.html

9.Шпак.Рсурси Інтернету:  http://do.gendocs.ru/docs/index-336890.html

10.Горобець.Ресурси Інтернету: http://www.wallpaperfordesktop.biz/sparrow-bird-on-a-tree-stump.html

11.Сова. Ресурси Інтернету: http://hostingkartinok.com/show-image.php?id=4e0677b7ae0048ab3dd46c8fde3469e7

 

docx
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку