17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок з математики, 6 кл. за темою: "Перетворення звичайних дробів в десяткові"

Про матеріал

Розробка уроку з математики у 6 класі за темою: "Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінчений періодичний десятковий дріб". Учням запропоновано переглянути відео-матеріали по алгоритму перетворення звичайного дробу в десятковий та повторити для виконання власних прикладів за комп'ютерами в програмі Paint.

Перегляд файлу

Розробка уроку з математики, 6кл.  Вчитель: Ганенко Вікторія Леонідівна

 

Тема:  Перетворення звичайного дробу в десятковий. Нескінчений періодичний десятковий дріб.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про перетворення звичайного дробу в десятковий; засвоєння запису нескінченого періодичного десяткового дробу. Розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці, коментувати відповідь. Виховувати активність, працелюбність.

Обладнання: відео матеріали, індивідуальні картки, слайди.

Тип уроку: закріплення знань.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Нервово-психічна підготовка.

Чи багато чисел навкруги? Знайдіть числа довкола себе. Протягом дня ви часто зустрічаєтесь з числами? Чи всі вони цілі?

Гумореска про дроби

Викликає вчитель Люду.

— Крейду,— каже їй,— бери

Й покажи нам, скільки буде:

Десять поділить на три. —

Розділить дівча не може,

Супить брови і мовчить.

Вчитель каже:

— Так негоже,

Прості дроби треба вчить...

Картоплин візьми десяток,—

Далі вчитель річ веде,—

Розділи на трьох дівчаток,

То по скільки припаде? —

Люда каже:

— Зайвий клопіт.

І навіщо розділять?

Я зварю їм ту картоплю,

Потовчу, і хай їдять.

Щоб не потрапити у таку кумедну ситуацію самим, ми сьогодні присвятимо урок діленню числа з остачею.

  1. Актуалізація опорних знань

№1. Усна лічба (на екран проектора):

D:\Работа Виктории\Математика\усна лічба\image119дпрж.JPG

№2. Знайти відповідність між звичайним дробом і десятковим:

0,7    1/2

0,13    7/10

0,029    1/4

0,5    13/100

0,25    29/1000

  1. Оголошення теми і мети уроку.
  2. D:\Работа Виктории\Математика\Плакати\6 кл\Математика-6-18-3.jpg. Повторення та доповнення знань.

Доповнити відомий матеріал, перетворенням неправильного дробу або мішаного числа в десятковий дріб та навпаки. Повторити правила округлення числа до певного розряду.  Переглянути відео-приклади перетворення звичайного дробу в десятковий.

https://www.youtube.com/watch?v=xMv_168ftcE

  1. Фізкультхвилинка.

Комплекс вправ для очей:

Подивитись максимально вгору-вниз;

Подивитись максимально вправо-вліво;

Зробити обертання очима за годинниковою стрілкою і проти;

Намалювати очима на дошці зик-заг, трикутник, вісімку.

Закрити очі і уявити по черзі кольори веселки, бурхливе море, тихий дощ.

  1. Відпрацювання вмінь та навичок

Роздати картки з завданнями. За комп’ютерами в програмі Paint учні діями в стовпчик перетворюють звичайні дроби в десяткові і округлюють кожен для своїх прикладів.

І варіант.   Перетворити в десятковий дріб і округлити до сотих

D:\Работа Виктории\Математика\цікаві уроки\ІКТ\Перетворення дробів 6кл\image479_7.jpg7)  ;         8)

ІІ варіант.   Перетворити в десятковий дріб і округлити до сотих

D:\Работа Виктории\Математика\цікаві уроки\ІКТ\Перетворення дробів 6кл\kak-perevesti-desjatichnuju-drob-v-obyknovennuju-5.gif

=

 

=

 

 

  1. Підсумки уроку. Рефлексія. Оцінки.

Що нового вивчили на уроці? Що цікаве робили? Що не сподобалось?

Намалюйте смайлик з власним настроєм.

Домашнє завдання:

Придумати п’ять дробових чисел та перетворити їх у десятковий дріб.

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку