Математична гра «У пошуках скарбів»
Ведуча: Другокласники! Дівчата і хлоп’ята! Розважальне та чудове свято нині, друзі, всіх чекає нас, І його вже розпочати час!
( Лунають фанфари)
Ведуча: Запрошуємо вас, другокласники, у подорож. Подорож, подорож, подорож… А яку, Ось відгадаєте загадку і все стане зрозуміло.
Дивовижні там тварини,
Гори, рифи і долини,
Сховані від нас з тобою
Під солоною водою. ( Море)
Ведуча: Вірно! Подорожувати будемо морем! Мабуть. Ви погодитеся з тим, що будь-яка подорож стане значно цікавішою із чарівними персонажами пригодницьких історій. Такі герої будуть сьогодні і в нас. Зустрічаймо ж їх!
(Лунає мелодія. З’являються пірат Джек Горобець та Капітан)
Джек Горобець ( вклоняється, знімаючи капелюха):
Я дуже бачити всіх радий,
Прийміть вітання від пірата,
Від мене, Джека Горобця
Від мореплавця-молодця,
Що любить тайни і пригоди!
Як ви щодо пригод? Не проти?
Ведуча: А давайте познайомимося з другим нашим гостем. Відгадайте, хто це?
Він на містку стоїть
І в бінокль морський дивиться,
Чи не лякає дев’ятий вал –
Міцно тримає він штурвал.
Він на судні цар і пан
Хто це? … ( Капітан)
Капітан: Привіт, дівчатка й хлопчаки,
З вас вийдуть славні моряки.
Для мене, тобто капітана
Команда необхідна славна
Я думаю, у нас з вами вона вийде гарна!
Ведуча: Прийшла черга першого відповідального завдання. Спробуємо відгадати на чому будемо подорожувати!
( Конкурс « Пазли»)
Джек Горобець: Щоб вирушити у дорогу, потрібно підготувати корабель. Отже на черзі конкурс «Підготовчий».
Питання для підготовчого конкурсу:
Капітан: Добре підготувались! Вирушаємо у подорож. На нашому шляху буде чимало несподіванок і труднощів. Давайте поглянемо на карту і вирушимо до «Рибальського острова»
( Лунає музика, діти виконують рухи )
Капітан: Увага! Ми наблизились до острова, тут розташоване рибальське селище. Є прохання від жителів селища: наловити риби та обчислити вагу спійманої риби. Рибку то спіймати можна, але не все так просто: на кожній рибині є приклад, якого треба обчислити. Ви готові? Де мій корабельний журнал, там записані всі мої матроси.
(Бере журнал, викликає учнів матросів)
(Діти ловлять рибу, обчислюють приклади)
Джек Горобець: Молодці, допомогли жителям «Рибальського острова». Час в дорогу. На нас чекає загадковий острів «Ребус».
( Лунає музика, діти виконують рухи)
Конкурс «Ребуси»
100 лиця (столиця)
3 зуб (тризуб)
40 а (сорока)
пі 2 л (підвал)
7’ я (сім’я)
ті 100 (тісто)
40’ чка (сорочка)
Капітан: Шановні мандрівники! На горизонті з’явився острів «Музикальний». Ось тут ми і відпочинемо.
( Веселі руханки під музику)
Джек Горобець: А чи любите ви розв’язувати задачі? Бо я щось не дуже…
На вашу допомогу ой як надіюсь. Попереду найважча перешкода острів «Логіка».
Логічні задачі:
А голосний в кінці додайте –
І швидше у вагон сідайте. (Метр + о = метро)
Капітан: Які молодці1 Найважчу перешкоду подолали! Ми можемо вже зараз повернути додому, але попереду є Піратська бухта з островом скарбів. І може нам вдасться знайти скарби, заховані піратами. Що скажеш, Джеку, адже ти пірат?
Джек Горобець: Я гадаю варто спробувати! А ви що скажете, діти? Рушаємо до Піратської бухти?
Діти: Так!
( Лунає музика, діти виконують рухи)
«Піратська бухта»
Знайди у прислів’ї зайве слово!
Ведуча: Давайте складемо речення із зайвих слів.
Всі: Скарб знаходиться в директора гімназії.
Ведуча: Шановна Наталіє Василівно, треба перевірити чи це так ?
( Директор знаходить скарб: цукерки-монетки)
Звучить музика. Всі пригощаються цукерками.