Математика
2 клас
Тема. Додавання до числа 6.
Мета. ознайомити учнів з таблицями додавання числа 6 з переходом через десяток; розвивати вміння порівнювати довжини відрізків, розв'язувати прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж»; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби.
Очікувані результати.
Учень/ учениця:
- описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]
І. Етап орієнтації.
ІІ. Етап цілепокладання. Мотивація діяльності.
1. Вправа “Очікування”
- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Яким буде наш урок?
2. Мозковий штурм.
- Як називаються числа при додаванні?
- Як називаються числа при відніманні?
- Які знаєте одиниці довжини?
• Зменшіть число 12 на 4.
• Чому дорівнює сума чисел 8 і 5?
• Збільшіть число 7 на 5.
• Знайдіть різницю чисел 13 і 7. (8 13 12 6)
4. Обчисліть ланцюжок.
15 + 15 - 10 + 16 – 30 = 6
5. Повідомлення теми уроку
- Сьогодні на уроці ми будемо додавати до числа 6. І в нас в гостях найбільша тварина планети – слон.
ІІІ. Етап цілереалізації
1. Робота за підручником с. 88
1. № 1 – скільки слоників не вистачає в кожній колекції до 10?
- Яке число утворилось?
2. Пояснення за № 2.
Колективне опрацювання матеріалу.
- Закінчіть обчислення виразів з поясненням.
Офтальмологічна вправа.
3. Розв`язування задач
– Слоники пропонують розв`язати задачі про своїх родичів.
а) Робота над задачею 4 - фронтально.
1 + 4 + 1 + 5 = 11 (сл.)
б) Робота над задачею 5 – самостійне розв`язування.
6 + 6 = 12 (р.)
4. Складання і обчислення виразів
№ 6 с. 89 (1 ст. – фронтально, 2 ст. – в парах)
– Слоники нам залишили свої сліди. Складіть і обчисліть вирази.
5. Робота з іменованими числами № 7.
- Чий хвіст найдовший? А чий – найкоротший?
- Запишіть іменовані числа в порядку зростання.
- На скільки дециметрів хвіст слона-тата довший, ніж хвіст слонихи-мами?
- На скільки сантиметрів хвостик слоненяти-сина довший, ніж хвостик слоненяти-доці?
- На скільки має вирости хвостик слоненяти-доці, щоб стати такої ж довжини, як хвіст слонихи-тітки?
2. Робота в парах.
- Слоники на прощання залишили нам математичні фруктові приклади. Розшифруйте їх.
+ + = 30
+ + = 18
- = 2
+ + = ?
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
1. - Що ви сьогодні на уроці дізналися …
- Що ви сьогодні на уроці навчилися …
2. Оцінювання.
- Оцініть свою роботу на уроці.