22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок з математики на тему "Масштаб"

Про матеріал

відкритий урок з математики на тему "Масштаб"Зараз ми живемо і працюємо у світі, який постійно змінюється, бо сучасному суспільству потрібна творча та компетентна особистість, яка здатна брати активну участь у розвитку освіти, науки, культури, економіки та сучасного виробництва.

«Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці…» - писав В. Сухомлинський у книзі «Сто порад учителю».

За новими Державними стандартами завдання сучасного учителя – навчити дітей орієнтуватися в нових умовах і адаптуватися до змін, не втрачаючи своє індивідуальності. А процес навчання є процесом самостійного «відкриття» учнем вже відомих науці знань. Психолог С.Л. Рубінштейн писав: «Людина досконало володіє лише тим, що здобула власною працею». А французький математик П.Монтель говорив: «Усе наше сучасне життя немов пройняте математикою. Вона позначилася на спорудженні будинків, і повсякденних наших вчинках, впливу її не уникли ані наші естетичні враження, ані наше моральне життя».

Актуальність полягає у тому що, згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, у 6 класі вивчається «масштаб», а саме у змісті навчального матеріалу в темі «Відношення і пропорції. В очікуванні результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів написано, що учень розуміє,що таке масштаб та розв'язує вправи, які передбачають використання масштабу.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку