Конспект уроку з математики в
в 4 класі НУШ
Тема уроку: Узагальнюю знання про час та систему мір часу .Розв’язую задачі з одиницями часу .
Мета уроку: узагальнювати знання здобувачів освіти про час та вміння користуватися календарем; перетворювати одиниці часу; розв’язувати задачі з одиницями часу .
Виховувати інтерес до математики ,до історії нашої держави України.
Розвивати увагу ,уяву ,логічне мислення , кмітливість .
Обладнання: слайди на ТЗН; таблиці, картки для самостійної роботи; завдання для груп ; емблеми для груп,лего .
Карта уроку
1.Вступна частина
а)Організація учнів до уроку .
1.Привітаня до гостей .
2.Психоформула «Я –учень».
Я-особистість творча.
Я –думаю ,замислююсь ,міркую .
Я –буду працювати уважно на уроці математики .
3.Побажання вчителя
Любі діти! Бажаю вам удачі ,нехай тепло наших сердечок зігріває нас цілий урок .
Розпочинаємо нашу математичну подорож .
Перша зупинка ----Математичний калейдоскоп .
АОЗ(актуалізація опорних знань)
1.Гра «Пригадай»(числа при додаванні називаються …..
числа при множенні називаються ….)
2.Технологія «Продовж речення»(щоб знайти невідомий доданок ….
щоб знайти ділене …. І т.д.)
3.Робота в парах (пригадування таблиць множення і ділення на 7 , 8 )
4 .Технологія «Лего» .(розв’язування прикладів ).
5.Робота в зошитах (запис дати)
Каліграфічна хвилинка 57269 Що можемо сказати про це число?
6.Математичний диктант
-сума чисел 5 тисяч і 7 тисяч ;
-частку чисел 810 і 90 збільшити на 4000 ;
-різниця чисел 1000 і 250 ;
-добуток чисел 70 і 8 зменшити на 60 ;
1/8 числа 640 ; 1/6 числа 240 ;5 т.- ?кг ;3 роки - ?м.;50 ц. - ?т ;
1000 зменшити у 4 рази .
Перевірка на дошці (12000 ,4009,750 ,500 ,80 ,40 ,5000кг ,36 м ,5 т,250 .
Взаємоперевірка учнів .
Друга зупинка «Міри часу».
2.Основна частина
Повідомлення теми уроку
Запис на слайді: Тема уроку: Узагальнюю знання про час та систему мір часу .Розв’язую задачі з одиницями часу .
а)Гра «Фотограф»(пригадування таблиці мір часу )
Гімнастика для очей
б)Робота над задачею №554 .
Як ви розумієте назву «Золоті ворота»?
(показ відео про Золоті ворота )
В якому столітті відбулася ця подія ?
(один учень працює коло дошки).
в)Гра «Прогнозування»(Для чого нам треба вивчати міри часу ?)
(відповіді дітей)
г)Вправа «Дослідження»-працюємо з табелем –календарем .
-Який закінчується зараз рік ?
-Коли святкує наша держава День Незалежності України?Який це день тижня ?
-На який день тижня припадає день твого народження ?
(записати на сердечко день тижня і прикрасити галявину вражень ).
д)Фізкультхвилинка
е)Робота над задачею №555 .
( з коментуванням )
є)Самостійна робота (на картках)диференційовано
для дітей інклюзивної освіти .
(хто закінчив раніше працює з математичною скарбничкою ).
(запис роботи в зошити )
ж)Задача №556
(діти самостійно складають короткий запис і перевіряють на дошці )
Запис в зошити з коментуванням ).
--Гра «Вирахуй швидко».
Ганнусі минуло 10 років і 2 місяці .Скільки це місяців ?
--Гра «Склади пазли».
(діти об’єднуються в групи залежно від цифрових значень ,7-тиждень,
24 –доба ,100 –століття )
(виконання завдань і утворення слів :Одиниці часу )
--Складання синквейну до слів :Одиниці часу
Точні ,необхідні;
Допомагають ,розповідають ,зацікавлюють.
Одиниці часу –життя.
Час –історія .
Робота над задачею на логічне мислення №558
Сьогодні вівторок .Який день тижня буде через 35 днів ?Через 100 днів?
(день тижня повторюється кожні 7 днів –тиждень ,тому35:7 =5 тижнів пройде .Через 35 днів буде вівторок .100:7=14(ост.2 дні),тобто через 100 днів буде четвер .
5.Рефлексія
Просигналізуйте «Лего» як вам працювалося на уроці !
Вправа «Відкритий мікрофон»
--Цей урок навчив мене ….
---Найбільше мені сподобалось …
---Сьогодні я зрозумів (зрозуміла)…
Заключне словоТигрика:
Любі діти і гості !
Бажаю вам щосекунди, щохвилини, кожного дня здоров’я, благополуччя, миру !
Наступний 2022 рік – рік Тигра .Зичу вам усім у цьому році мирного неба ,приємних і радісних подій ,щасливого Нового року !