Урок з математики у 2 класі на тему: "Додавання і віднімання двоцифрових чисел . Складання і розв’язуння задач за даними таблиці."

Про матеріал
Цікавий та активний урок-подорож з математики у 2 класі, який містить різноманітні та різнорівневі завдання.
Перегляд файлу

Урок з математики у 2 класі.

Автор: вчителька початкових класів

Опорного комунального навчального закладу

«Лозуватська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка»

Стеблянко Світлана Олександрівна

 

Тема . Додавання і віднімання двоцифрових чисел . Складання і розв’язуння задач за даними таблиці.

Мета : закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел,  вміння розв’язувати задачі на дві дії ; розвивати математичне мовлення , виховувати інтерес до математики .

Обладнання : картки, таблиці .

Хід уроку

1. Організаційний момент.

2. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Завдання 385.

  • Діти обмінюються зошитами і перевіряють вираз. Правильний вираз написаний на дошці.

2.Ви всі знаєте , що таке космос ?  Космос – це всесвіт. Це безмежний простір, який складається із сукупності планет та інших небесних тіл. Так от, ми сьогодні станемо з вами космонавтами. Одягли скафандр, зайняли свої позиції і взлітаєм. Відрахунок: 5,4,3,2,1,0 – пуск!!!І так, який же корабель першим долетить у космічний простір?Ракета № 1, № 2 ,№ 3 ?

Ракета 1 Ракета 2 Ракета 3

82 + 8 33 + 7 44 + 6

12+18 47 + 8 66 + 6

27 + 8 14 + 16 27 +17

 Нагородження зірками дітей, які перші «розв’язали» ракету.

Молодці. Ми з вами будемо збирати зірки. Хто більше зірок збере, той буде героєм космічних доріг(Нагородження зірками).

3. Усний рахунок .

50 – 30 = 20 40 + 40 = 80

80 + 20 = 100 100 – 50 = 50

90 – 60 = 30 20 + 10 = 30

30 + 20 = 50 50 + 50 = 100

60 – 40 = 20 70 – 30  = 40

 

5. Запишіть число, класна робота.

Хвилинка каліграфії.

Встановіть закономірність та продовжіть ряд.

2 ; 4 ; 6 ; 8 ; .. .

6. Математичний диктант. Два учня працює біля дошки.

- запишіть число , в якому 6 дес. та 5 од., 7 дес. 0 од., 8 дес. 3 од., 1 сот. 5 дес. 6 од.

- запишіть суму чисел 32 та 12, 15 збільшити на 6 , 25 плюс 13.

7. Гра «Назви число».

-Діти, зараз цей м’яч не м’яч, а зоряний пил.

Дитина ловить м’яч і називає відповідне число ( 1 дес. – 10 ) . За правильну відповідь дитина отримує зірочку.

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вчитися додавати та віднімати двоцифрові числа. Складати і розв’язувати задачі за даними таблиці.

4. Вивчення нового матеріалу.

1. Завдання 388. Самостійне виконання.

Учні коментують, як виконали обчислення. За правильну відповідь отримують зірочку. Потім діти роблять висновок.

  • Що дістанемо, якщо додамо від’ємник і різницю ?

5. Фізкультхвилинка.

Хмарка сонечко закрила,

Сльозки срібнії зронила,

Ми ті сльози пошукаєм,

У травичці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата,

 Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

6. Продовження вивчення нового матеріалу.

1.Завдання 391.  Учні коментують, як записали виразами , скільки літрів води стало в кожній бочці.

2.Зараз ми з вами висадимося на Марсі. А тут нам знову приготували завдання.   Розв’язування задачі.

В 1 кошику

В 2 кошику

Всього

35

На 5 більше

?

Один учень працює біля дошки , решта  - в зошитах.

3. Діти , ви вже вчили геометричні фігури. Уявіть, якої форми можуть бути геометричні фігури. 

Давайте складемо з вами асоціативний кущ до прямокутника.

Комета на своєму хвості принесла наступне завдання. Накресліть прямокутник, у якого довжина  6 см, а ширина – 5 см. Знайдіть його периметр .

 6 см

 

        5 см

 

 

 За правильну відповідь учень отримує зірочку.

7. Підсумок уроку.

Що ми сьогодні вчилися робити ?

Що вам найбільше сподобалося ?

Приступимо до нагородження героїв космічних доріг .

8. Домашнє завдання.

Скласти розповідь про пригоди Прямокутника у космосі.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 липня 2022
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку