18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з математики у 6 класі на тему: "Порівняння дробів".

Про матеріал
Розробка уроку з математики у 6 класі на тему: "Порівняння звичаних дробів з однаковими та різними знаменниками". Для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Тема. Порівняння дробів.

 

Мета.

Навчальна: формувати навички порівняння звичайних дробів; на основі практичних дій розглянути різні варіанти порівняння дробів.

 

Корекційна: розвивати увагу, сприймання, пам'ять, мислення, уяву за допомогою спеціально підібраних завдань із життєвим змістом, розвивати уміння застосовувати математичний досвід під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань.

 

Виховна: виховувати зацікавленість предметом, любов до Батьківщини, дружні стосунки.

 

Обладнання. Картки із завданнями для самостійної роботи, дидактичний матеріал до практичного завдання, таблиця «Дроби», презентація «Порівняння дробів».

 

Хід уроку.

 

І Організаційний момент.

  1. Створення позитивного настрою.

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть, лиш дівчата,

А за ними і хлоп’ята.

  1. Девіз уроку.

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо – гарно!

  1. Розв’яжіть ребус.

Звичайні дроби.

 

ІІ. Основна частина.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Які числа ми останнім часом вивчаємо? (звичайні дроби)
  • Назвіть дроби.

- Яка була тема минулого уроку? (Перетворення мішаного числа у неправильний дріб)

  •                   Як виконати перетворення мішаного числа у неправильний дріб? (Правило)
  •                   Чи всі справились із письмовою частиною д/з? Давайте перевіримо.
  1. Актуалізація опорних знань.
  • Давайте виконаємо завдання «Закінчи речення». Виконуючи це завдання ми пригадаємо:
  • Як утворюється звичайний дріб.
  • Що називається знаменником та чисельником дробу.
  1. Математичний диктант.

Запишіть дробом, яку частину цілого зафарбовано.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Тема нашого уроку: «Порівняння дробів»
  1. Пояснення нового матеріалу.

Порівняйте дроби: 1  і  1 ;  1  і  1 ;  1  і  1 .  Доведіть.

                                2     4    2     8    4     8

  • Розглянемо прямокутник. На скільки половин, четвертих частин, восьмих частин поділено прямокутник? Позначте частини дробом.
  • Зафарбуйте: цілий прямокутник, 1 ; 1 ; 1 . Порівняйте.

                                                       2   4   8

  • Назвіть знаменники утворених дробів.
  • Чи однакові знаменники?
  • Назвіть чисельники утворених дробів.
  • Чи однакові чисельники у дробах?
  • Який висновок?
  • Прочитайте правило.

Із двох дробів з однаковими чисельниками більший той, в якого знаменник менший?

Порівняйте дроби:  3  і  3 ; 1  і  1 ; 5  і  5 ; 6  і  6 .

                                 8     5   2     7   9    6    7     9

 

 

 

Фізпауза.

Встаньте, діти, усміхніться,

До сонечка потягніться,

Землі рідній поклоніться,

За вітерцем похиліться.

Раз – присядьте, два – присядьте

І за парти тихо сядьте.

Порівняйте дроби:  5  і  1 .  Доведіть.

                                 8     8

Розгляньте зображені прямокутники.

Дайте відповіді на запитання:

  1. На скільки рівних частин поділено кожен прямокутник?
  2. Які частки дістали?
  3. Які знаменники утворених дробів?
  4. Які чисельники утворених дробів?
  5. В якому прямокутнику взято більше часток?
  6. В якому прямокутнику взято менше часток?
  7. Який висновок можна зробити?
  • Прочитайте правило.

Із двох дробів з однаковими знаменниками більший той, в якого чисельник більший.

  1. Закріплення.

Порівняйте дроби:  5  і  3 ;   1  і  7;   4  і  2 ;   8  і  3 .

                      9     9    11   11   7     7    21   21

  1. Самостійна робота.

- У вас на партах карточки із завданнями.

 - Перевірте, чи правильно ви виконали завдання по еталону. (Даються відповіді до завдань)

 - Оцініть свою роботу, поставте на полях:

«+» - справився

«?» - сумнівався

«-» - не справився

 -Молодці! Ви добре попрацювали.

 

  • А, де в повсякденному житті ми зустрічаємось із звичайними дробами? (півбуханки хліба, чверть години, ¾ води на землі…)

 

  1. Практичне завдання.

І група           

Рецепт пирога

2/3 – муки, ½ - сахара, ¼ - дріжджів.

 

ІІ група

Рецепт блинів

½ - муки, 2/3 – води, 1/3 – сахара.

Обговорення правильності виконання завдання.

 

ІІІ Заключна частина.

  1. Повідомлення та пояснення домашнього завдання.

І рівень – Правило с.130 – вивчити, №3 с.130; №2 №3 с.131

ІІ рівень – Правило с.130 – вивчити, №3 с.130

  1. Підведення підсумків і оцінювання учнів.
  • Чи сподобався вам урок?
  • Чому навчилися на уроці?
  • Де можемо застосувати набуті знання?
doc
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
2142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку